Gå til innhold

**** IKM uke 21 ****


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

På billigtestene er testen positiv, også er EL innen 24-48 timer.

 

EL er over for denne gang, og jeg synes det har vært LITE slim denne gangen her. Går liksom og venter på mer...

 

Ble aksjer om torsdagen, jeg kunne tenkt meg noen idag også, men gubben er ikke hjemme. Så vi får sette inn støtet i morgen og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lagt merke til noe EL slim, og har ikke prøvd El tester.. Men merker bare smerter i magen, så vi legger inn gode aksjer annehver dag nå :-) håper vi alle får 2 tydelige streker snart :-) *krysser-fingrene* :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Litt usikker på om jeg hører til her jeg:p

 

Har ikke vært på formumet på 3-4 år og var ikke så veldig aktiv da heller..Men nå har vi bestemt oss for å prøve på 1 barn til:)

 

Nå er mannen reist bort, men eggløsningsdato for min del var i går eller i dag. Vi hadde sex på fredag og eggløsningstesten var positiv torsdagskveld. første gang jeg har tatt en slik test:)

sjansen er vel relativt stor da vel?:)

 

Ikm min er 26 eller 27 mai

 

Vi startet forrige mnd med å prøve, men da hadde vi sex 4-5 dager før eggløsning og fikk negativ test.

 

Litt vanskelig for oss da mannen min er pendler, men krysser fingrene for at det blir denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss.. Spennende med enda en til! Vi prøver også på nummer 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: bruker du el-tester fra billigetester? strimler? tenkte å prøve de neste pp, hvis jeg må over i ny;-)). Kjente det at jeg mistet litt kontrollen denne pp, brukte de digitale i fjor i 4pp, men de er dyre. så tenkte å prøve disse strimlene evt. Men er det sånn da at streken skal være sterkere enn kontrollstreken(hvis det er noen) for å være positiv? hva med graviditetstestene fra billige tester, har du prøvd de? Har "kjørt" dyrt i fjor før jrg blr gravid, da gikk det i digitalt "all over" ;-).

Prøve en billigere versjon denne gang, for da kan jeg teste litt mer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kroppen tuller litt med meg nå.. Er bare på dag 19 i syklusen, og har fått ømme bryst og lett kvalme i dag.. Håper ikke TR kommer snigende alt for tidligt denne pp... :-\ men et spm. Er det normalt å ha vondt under samleie når det er EL uke? Har hatt det hele denne uka... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsesse05, streken må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når den er det, er EL innen 24-48 timer.

 

Ang. g-testene vet jeg ikke hvordan de funker. Alle mine har vært negative ;)

 

 

Her tuller kroppen med meg også. Har hatt super sterke EL tester i 3 dager nå, men ikke helt positiv, og nå går vi over i en ny uke. Håper virkelig at testen er positiv etterpå, så jeg kan bli i uke 21. Blir en ekstra lang syklus denne mnd - kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det stille her gitt... Noen som ikke har klart å vente, som har testet? Eller er det bare meg? :-P har forandringer i kroppen kjenner jeg.. Ømme bryst, lett kvalme og veldig trøtt og sliten.. Mulig det bare er kroppen som tuller :-) hvordan ligger dere ann? Noe nytt? :-)

Renate, har du fått positiv el test nå? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om testen var positiv igår eller ikke, for det var bare halve testen. Men idag er den ikke positiv.

 

Hatt ELsmerter i en uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: jeg har aldri hørt om halve positive el-tester!!?? Snodig, må ha vært noe alvorlig galt med den der..... Meeerkelig! Det var lenge å ha el-smerter, kanskje kroppen din har jobbet hardt med å få sluppet gullegget! Blir spennende fremover;-)

 

søker spire: Jeg merker hverken det ene eller det andre;-). Har ikke spes tru denne pp, og prøver å ikke tenke så mye på det... Jeg var så gira de 4pp ène i fjor høst, var overbevist hver pp om at jeg var gravid og ble superskuffa da testene viste negativt. Men den satt på 4pp, endte i tidlig SA. Så prøver å roe ned nå, men rett over helgen blir det testing på høyt plan:-)

 

Dere andre i ikm uke 21 da?? Noe nytt "att beretta"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri eggløsning denne syklusen jeg tror jeg :( Så da ble det ikke noe IKM denne uken for meg uansett :( Så da prøver jeg igjen i juni! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da Makuahines:-((. Har du tatt el-tester som da aldri har "slått" positivt ut denne pp ?? Eller er det andre tegn på el som også har manglet denne pp. Du temper kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper, og har tatt El tester.. Så har ikke sett de vanlige utslagene her, og heller ikke fått de vanlige symptomene i kroppen :( Tror det kan ha med å gjøre at jeg var syk i 3 uker, og brukte antibiotika.. kan vel skje sånt med kroppen da kanskje? :( Utrolig dumt, siden det var vår 1 pp, men går på med friskt mot i juni!! :) Satse på at det er en mening med alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å ha vondt i puppene 4 dager etter EL som et tegn?? haha.. kanskje litt i det tidligste laget... Men håper så gjerne..

skulle jo vert ute i permisjon et år eg no.. og hatt ei lita jente.. så kjenner meg såååå klar til en positiv test og en levende baby i armene om 9 mnd :):)

 

kanksje derfor eg kjenner stymptomer så tidligt?? da eg håper såååå... :P blir spennende dette!! flere som har begynt med symptom jakt? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 2dpo og har fått vonde pupper :( Jeg tror ikke det er et tegn jeg da. Jeg får vondt i puppene annen hver måned...rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 tester som er halvt positiv, idag var den negativ. Får bare vente og se mensen om 10 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du positive tester 10 dager før forventet mens??? så spennende da!! det var jo veldig tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: har dere lagt inn aksjer selv om ikke el testen ble helt positiv?

jeg har også hatt el smerter i en uke.. Kraftige el smerter.. Det roet seg godt idag, så håper jeg er ferdig med dette denne mnd :-)

 

Prinsesse 05, - st.hans prins09: ja da er jeg der du var ifjor. Lige spent hver mnd, også like skuffet :-\ har troen ver eneste mnd, og troen stiger også for hver pp. Så denne mnd har jeg veldig troen...haha.. Får vente å se:-)

 

Makuahines: trist at du ikke fikk el denne pp.. Men det kan jo hende den var der, men du bare ikke fikk det med deg?:-) jeg holder en knapp på deg denne månden :-)

 

Stolt mamma og englemamma: jeg har også alt for tidlige symptomer, vi er nok for ivrige :-) hehe..

 

Itilegg til det jeg skrev om ømme bryst, lett kvalme så har jeg også fått halsbrann og tempen min ha steget! Jeg har aldri målt meg før i de tidligere pp'ene, men denne mnd så tenkte jeg å måle.. Min normale kroppstemperatur ligger veldig lavt, en plass mellom 35,5 og 36,3.. Men nå er jeg på 37.6?? Er ikke forkjølet eller noe sånt.. E det noen av dere jenter som har peiling på hva dett kan bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, positiv EL test. Så får vi se.

 

Søker spire, vi har lagt aksjer så det suser, senest igår, så vi får bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Skjønte det :) Hadde jeg bare vært så heldig ;) Men jeg har en lutealfase på 10 dager bare, så da ser det ut til at jeg hører her inne allikevel, siden hele EL testen var negativ igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for detaljene.. Men idag kom d helt eggehvit utflod i trusa...? Hva kan dette være? Føler meg som en skikkelig amatør på dette :/ hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er normalt jeg... Har det ofte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da *søker*spre*.. Håper det for din del..

 

Her er det fortsatt vonde pupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...