Gå til innhold

**** IKM uke 21 ****


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt i den ene puppen min, men det er ikke noe positivt, bruker å få det før mensen. Har ingen tro på denne pp'en, grunnet ELtestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå vet jeg ikke hvor mange dpo jeg er. Eller etter nøye tenkning og fingertelling kom jeg frem til fem. Deilig med ferie! :D Tror uansett ikke det var noe klaff nå, men vi får jo bare se. Håper min avslappende holdning varer helt frem til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen jenter :-) jeg er ikke helt i form, så jeg går glipp av hele feiringen idag :-\

kjenner jeg blir mer og mer stresset nå som det nærmer seg ikm... Er så redd for å få blod i trusa :-( .. Ikm om 5 dager, og føler meg såååå gravid... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har synkende temp, så kan med ganske stor sikkerhet si at det ikke har klaffet denne pp. Tok også en billigetest nå i ettermiddag som ble blendahvit. Vet morgenurin er det absolutt beste, men fikk det bare for meg hehehe.. Jaja satser på neste pp jeg da les sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp riktig enda :-) du har ikke passert ikm enda :-)

Noen andre som har testet? Jeg får bare negative tester, men er enda 3-4 dager til ikm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg også veldig lyst til å teste i morgen, men har også 5 dager igjen til ikm;) Så er vel bare å stålsette seg;)

Har ikke så veldig stor tro uansett, så er vel bare like så greit å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm samme dag altså? Så gøy:)

Jeg har 6 tester i skapet, så litt lyst å ta en i morgen for deretter og ta annenhver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart at ikke dere som har Ikm mandag ikke har begynt å teste ennå - er dere virkelig så flinke til å holde dere i skinnet?

 

Jeg har ikm om èn uke og det klør allerede i fingrene etter å begynne å teste altså ;-)

 

Jeg har testet positiv på 8 dpo tidligere, men også testet negativ på ikm og positiv først en uke etterpå (og født til min termin likevel)...

 

Jeg har to netter nå drømt at jeg var nygravid igjen. Da spørs det bare om det kan være et tegn eller bare et sterkt ønske..? En annen gang drømte jeg at jeg testet positivt, så da måtte jeg bare teste (8 dpo) og da var jeg jammen meg gravid gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på mandag eller tirsdag, tester sist i går tidlig. Og den var negativ.. Tenkte jeg skulle klare å vente til mandag.. Men tror nok jeg ryker på en test i morgen også :-) er så alt for lett, når testene bare ligger der i skuffen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på IKM på mandag, men jeg hadde EL en uke seinere, så har egentlig ikke IKM før på søndag. Men skal teste på fredagen, da er jeg 11 DPO. De siste 2 syklusene har jeg fått mensen 10 DPO, så jeg venter til å teste om mensen ikke er kommet til da.

 

Igår var jeg ute med jobben og kosa oss med god mat og drikke. Jeg har ikke vært ute siden juli i fjor, så det var arti. Ei kollega av meg spurte om jeg var gravid, og mener at jeg blir det snart. Ho fikk en følelse av at det skjer noe snart. Samme dame visste at jeg var gravid sist før jeg visste det selv, så jeg håper hun har rett denne gangen også!! :)

 

Men hittil har jeg ingen symptomer. Bare mensmurringer som jeg har hatt lenge og stikkinger i den ene puppen, noe jeg får før mensen! :( Tviler på at det ble noen spire denne gangen heller, føler ikke at EL kom ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate - her om dagen da jeg leste noe du hadde skrevet om at el-testene dine var helt rare tenkte jeg at du var gravid, så var morsomt å lese at hun ene på jobben din tror det også. Krysser fingra for at vi får rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er rart at de testene er sånn ved EL. Jeg har hørt at om man er gravid så blir testene super positive, men mine blir ikke positive før LENGE etterpå. Skal legge ut bilde av en og samme test, så får dere se... Har aldri opplevd at en test som ligger over natta blir positiv om den ikke har blitt det innen 5 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ut av uke 21 for min del. TR i dag. over til uke 24! Lykke til alle dere andre. Måtte spirene gro!!! ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får

redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Cornflake, 14pp.

* Stolt mamma og englemamma

* mamma-T

 

Lørdag 26.mai

* tyr82

* kaffemocca 2pp

* Florida 11

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

* prinsesse05, st hans prins09.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en test idag selvom EL testene aldri helt ble 100% positive. Gtesten var negativ, så nå venter jeg til helgen, når IKM er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke mens før på lørdag, men føler allerede i dag at mens-følelsen kommer. Pleier aldri å ha mensmurringer før dagen før jeg får mensen. Det er jo selvsagt lov å håpe at det er andre murringer, haha, selv om jeg ikke har helt trua denne pp. Ja, ja, da var man tilbake i galehuset (eller dpo-land om du vil, har ikke tenkt så mye på det før i dag pga ferien). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO land er ikke noe gøy sted å være!! Har fri heeeelt til fredag natt, så skal bruke disse dagene til å kose meg i sola.. Nå er jeg alene hjemme, og venter på at sola skal komme ordentlig fram så jeg kan sette meg ut.

 

Skal ut å gå en tur etterpå også tenkte jeg! Har ikke trent på lenge pga senebetennelsen i armen, så er rastløs. Så nå når det er fint vær må jeg bare utnytte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så deilig det hørtes ut med fri! Var skikkelig hardt å starte på jobb igjen i dag tidlig etter fri nesten en uke. Skal prøve meg med tidlige dager denne uken så jeg rekker litt ettermiddagssol :)

 

KOOOOS deg MASSE med fri og nydelig vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn en positiv følelse denne pp, men ikm er ikke før på lørdag - så det er bare å smøre seg med tålmodighet (og prøve å ikke bli skuffa om testen blir negativ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ikm er fredag eller lørdag (litt usikker, testet positiv el torsdagskveld (den 10.)

Tok en test i dag, men den var negativ..Tar dere tester hver dag når dere først begynner å teste?

Så i morges var min test negativ, er det da noe vits for meg å teste i morgen tidlig eller burde jeg vente til onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet til onsdag jeg, ikke så mye vits i å teste hver dag så tidlig. Det tar jo et par-tre dager mellom hver gang hcg dobbler seg sånn ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier stille gravid , nesten så jeg ikke tør... IKM 23 mai:-) Testen ser positiv ut og håper bare spiren holder seg godt fast:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...