Gå til innhold

Menn er utro...nesten alle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fin. Og får enormt med tilbud. Spesielt fra gifte småbarnsfedre.

Takker bestemt nei. Men blir litt lei inni meg.

Jeg er rett og slett skuffet over menn, som rase..

80% av mennene til mine venninner har lagt an på meg etter noen drammer.

Ikke bra!

Jeg blir nesten litt tent av de få, få som ikke prøver seg. For de har kvalitet.

Men lar være. Jeg er trofast. Men om min mann er, i dont know.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fin. Og får enormt med tilbud. Spesielt fra gifte småbarnsfedre.

Takker bestemt nei. Men blir litt lei inni meg.

Jeg er rett og slett skuffet over menn, som rase..

80% av mennene til mine venninner har lagt an på meg etter noen drammer.

Ikke bra!

Jeg blir nesten litt tent av de få, få som ikke prøver seg. For de har kvalitet.

Men lar være. Jeg er trofast. Men om min mann er, i dont know.. :-(

Skrevet

Hm...litt intresant å lese.

Jeg er litt enig i den komentaren fra hun ene her.

At hvis mannen din sto foran en skikkelig HOT dame, og visste at det aldri kom ut, at det bare var sex den ene gangen, tror faktisk de aller fleste menn hadde gjort det da...det tror jeg helt ærlig.

Og hva med meg selv..hadde jeg gjort det?Trolig ikke fordi jeg får så sykt dårlig samvittighet så fort..men tror menn tenker med pikken akkurat der...altså om det aldri hadde komt ut...

HI

Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan han skulle få tid til det... Men for all del, 100% sikker kan man aldri være på noen ting. For alt jeg vet kan jeg bli påkjørt av en bil i morgen.

Men jeg velger å stole på mannen min, og på at han er så lykkelig med meg som han sier. Jeg tror mental alder har en del å si. Kjenner et par mannfolk som ikke har noen respekt for damene sine, og de er samme typer begge to. Utadvendte, sjarmerende, tar gjerne en fest på byen, og flørter på en kameratslig måte, men samtidig skulle man (og de) tro de var nærmere 20 enn 40. Damene faller som fluer, herregud. Jeg tviler ikke på at mannen min møter fine damer innimellom, men det er heldigvis litt avstand fra å synes noen er fine til å slippe willy fri. Og kikke, det må han gjerne gjøre, så lenge buksesmekken er igjen.

Mitt forrige forhold gikk fyken fordi jeg var redd han var utro med ei venninne av meg. Han ble drittforbanna og lei og det endte med at han slo opp. I ettertid fikk jeg vite at han faktisk gikk og pinte etter henne, selv om hun ikke var interessert i det hele tatt. Så jeg tar magefølelsen på alvor, men så lenge varselsklokkene ikke ringer ser jeg ingen grunn til å rope ulv.

Skrevet

Det som holder noen i skinnet er at de ikke får tilbud.

Taperene kjøper.

Men mange lar være.

Men ingenting smigrer en mann mer enn å få et bra sextilbud.

Men ikke alle får det....

Skrevet

Livet har lært meg to ting;

1. Alle menn er ikke like, de er like forskjellige i sinn og skinn som oss kvinner. Ergo er noen utro, andre ikke.

2. Man kan aldri være 100% sikker på noe.

Men om man stoler på den man er sammen med eller ikke, er et valg man aktivt må ta. Og det valget må tas utifra hvordan folk oppfører seg, ikke hva de sier.

Skrevet

I arbeidstiden har de tid, f eks... Vet du hva han gjør på jobben? Han kan ha sex med andre, selv om han "alltid" er hjemme

Skrevet

ja,alle menn er utro,om de ikke er det seksuellt,er de utro med øynene.Å glane pÅ en dame som en galing er ogsÅ utroskap for meg:)

SÅ ikke kom hit Å fortell at deres mann ikke er det.Alle menn er utro ...

Skrevet

ja,alle menn er utro,om de ikke er det seksuellt,er de utro med øynene.Å glane pÅ en dame som en galing er ogsÅ utroskap for meg:)

Hvis det er defenisjonen pÅ utroskap sÅ hender det nok at mannen min er utro og det er helt greit. Da er jeg utro selv ogsÅ flere ganger i uka.

Skrevet

Det virker som om flere her tror at det er en sammenheng mellom hvor glad mannen deres er i dem, og om han er utro eller ikke.

Min erfaring tilsier at det har ingenting å si hvor glad mannen er i dama si. Flere av de jeg kjenner som er notorisk utro, er LIVREDD for at dama skal finne det ut og forlate dem. De bare klarer ikke å la vær, når de har muligheten.

Skrevet

Hvis han er det, må det være mens han er på jobb. Jeg vet ikke når han ellers skulle fått tid.

Skrevet

Hvis det er defenisjonen pÅ utroskap sÅ hender det nok at mannen min er utro og det er helt greit. Da er jeg utro selv ogsÅ flere ganger i uka.

utroskap handler ikkebare om sex.Det er min mening.Du trenger ikke Å være enig i det :)
Skrevet

Bare sånn for å svare på spørsmålet ditt HI; nei. :-)

Skrevet

Hvordan skulle han få tid til det ja...

Eksen min hadde kvelds/nattejobb, jeg gikk i fire år og trodde han var ferdig på jobb klokka 05 om natta, det var det han sa og det var da han alltid kom hjem.

Etter fire år sammen med han fikk jeg vite at han var ferdig på jobb klokka 03 hver natt. Han kom bare aldri hjem før et par timer senere.

Skrevet

Ja! Menn er dyr!

Jeg er sexy. Og vurderer snart damer. De som ikke sveiver med pikken er glupsk med øya!

Skrevet

Litt morsomt med de som har full kontroll med timeplanen til mannen,, ergo.. Han rekker ikke å være utro.

Mye horer blir kjøpt mellom 12 og 13.

Skrevet

Jeg er mann. Jeg går ikke rundt og sier at alle kvinner er sånn og sånn. Fordi jeg vet at det ikke er sant.

Skrevet

I arbeidstiden har de tid, f eks... Vet du hva han gjør på jobben? Han kan ha sex med andre, selv om han "alltid" er hjemme

Haha ja jeg vet hva han gjør på jobben, for jeg er stadig innom der, uten at han vet når jeg kommer ;)

Skrevet

Haha ja jeg vet hva han gjør på jobben, for jeg er stadig innom der, uten at han vet når jeg kommer ;)

...og før kommentaren kommer - nei jeg er ingen stalker-kjerring, jeg er der i arbeidsøyemed, og da kan jeg jo ikke unngå å treffe han når han jobber på en liten arbeidsplass.

Utover det får jeg bare stole på at han klarer å holde pikken i buksa de timene han er borte fra meg.

Skrevet

Haha ja jeg vet hva han gjør på jobben, for jeg er stadig innom der, uten at han vet når jeg kommer wink.png

Haha, det hørtes veldig ut som en unnskyldning du fant på nå for å "overbevise" deg selv og oss om at du har kontroll på mannen din.

Skrevet

da kan jeg jo ikke unngå å treffe han når han jobber på en liten arbeidsplass.

Utover det får jeg bare stole på at han klarer å holde pikken i buksa de timene han er borte fra meg.

Hvis du tenker slik om ham, burde dere ikke være sammen.

Skrevet

Haha, det hørtes veldig ut som en unnskyldning du fant på nå for å "overbevise" deg selv og oss om at du har kontroll på mannen din.

Føler ikke at jeg trenger å ha kontroll på mannen min, stoler på at han kan kontrollere seg selv :) Og hvorfor trenger jeg å overbevise dere om noe som helst?

Men siden spørsmålet var om jeg vet hva han gjør på jobben, så gjør jeg jo det, stort sett. Tviler ikke på at han klarer å skvise inn et nyp om han vil nå og da, men i det store og hele tror jeg nok han er en snill gutt. Så da så.

Skrevet

Ja! Menn er dyr!

Jeg er sexy. Og vurderer snart damer. De som ikke sveiver med pikken er glupsk med øya!

Tenkte å kjøpe den brukte dildoen her inne på dib, skal vi leke? ;)

Skrevet

da kan jeg jo ikke unngå å treffe han når han jobber på en liten arbeidsplass.

Hvis du tenker slik om ham, burde dere ikke være sammen.

?? Fordi jeg stoler på mannen min?

Skrevet

Hehe, nei, det tror jeg overhodet ikke noe på. Det kan sikkert skje alle i den forstand at hvem som helst kan finn epå å være utro. Men det betyr likevel ikke at alle menn er det. En vesentlig forskjell ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...