Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Mannen din er kanskje verdens beste far, en god elsker, snill , grei osv osv..MEN han er garatert utro. ALLE menn er utro, mer eller mindre. De tenker kun med p.... når alt kommer til alt. Dette leser jeg ofte..tror du på det?
Dini Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg tror at det kan skje med alle og hvemsomhelst, men noe en ikke behøver å gå og bekymre seg for om en stoler på partneren sin. Tillitt går begge veier.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Stemmer ikke hos meg heller. Men man vet jo aldri, er liksom det jeg tenker!! HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Nei, selv om mine tidligere erfaringer tilsier at du har rett:)
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Niks. Jeg velger å være naiv og å være dum nok til å ha tillit til gubben, og stole på at han holder seg på matta når han er på fest i en annen bygd med ungkarskompisene sine
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Nei, samboeren har selv blitt bedratt av sin eks, og han ble totalt knust av det, jeg ble bedratt av min eks også. Vi har samme syn på utroskap.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Nei, ikke min mann i alle fall, han er tryggere enn en polstret badeball med bomull:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Jeg er ganske så realistisk av meg, og ja, jeg tror at de aller, aller fleste av oss, kvinner som menn, kan være utro under de "rette" omstendigheter. Jeg TROR ikke mannen min noen gang kommer til å være utro, men jeg er ikke så naiv at jeg går rundt i en fornektelse om at det liksom ikke KAN skje. Klart det kan. Det kan skje alle. Det er jo bare å høre på alle de som er bedratte det. "Jeg hadde aldri trodd dette om HAM!" "Han var den SISTE jeg kunne forestilt meg kunne være utro!" Og den utro parten står der og klør seg i hodet mens han sier "hømmm... jeg skjønner ikke hva som gikk av meg... jeg tenkte ikke..."
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Det dessverre alt for mange som er utro.. Ikke alle, men veldig mange. Men "aldri MIN mann"! Vi må ikke være for naive og blinde, men vi skal selvsagt stole på ham! Men, selv i de beste familier.. Har en jobb der jeg ser mange utro menn, de er LIVREDDE for å bli ferska!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Etter å ha sett at den jeg stolte aller mest på, som jeg kunne dele alt med, som sto for de samme tingene som meg være utro mot meg, så må jeg si jeg tviler. Da den som snakket om hvor forferdelig utroskap var, og hvor utrolig tragisk det var der de som ødelag forholdene sine med slik gjorde det selv må jeg si jeg har mistet troen på at de finnes, men noe i meg vil håpe at ikke alle er det. For fy faen hvor vondt det er. Så tenk dere godt om før dere kaster dere i seng med noen. Det sitter alltid noen der tilbake tråkka ned i søla, og det er de som betydde aller mest. Hvertfall burde bety det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Jeg har jobbet i hotellnæringen. Og ja! ALLE menn er utro. De i blå skjorter er verst.
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Nei, ikke min mann i alle fall, han er tryggere enn en polstret badeball med bomull:) ...har du spionert på meg?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 Selvsagt kan det skje alle. Min man har vært utro mot alle han har vært sammen med, fysisk. Med meg har han ikke pult andre (som jeg har fått nyss om) men han har vært psykisk utro. Jeg har oppdaget det hver gang, og nå tror jeg nok han har roet seg. Tror ikke det skjer igjen. Men jeg vet aldri. Jeg har vært utro mot de jeg har vært med tidligere (skal sies at jeg har hatt lange forhold siden jeg var 13 og ikke vært singel siden. er snart 30) men jeg har aldri vært utro på hverken den ene eller andre måten med han jeg nå er gift med. Ikke kommer jeg itl å være det heller. Mulighetene er absolutt til stede, men jeg er overhodet ikke interessert.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 Selvsagt kan det skje alle. Min man har vært utro mot alle han har vært sammen med, fysisk. Med meg har han ikke pult andre (som jeg har fått nyss om) men han har vært psykisk utro. Jeg har oppdaget det hver gang, og nå tror jeg nok han har roet seg. Tror ikke det skjer igjen. Men jeg vet aldri. Jeg har vært utro mot de jeg har vært med tidligere (skal sies at jeg har hatt lange forhold siden jeg var 13 og ikke vært singel siden. er snart 30) men jeg har aldri vært utro på hverken den ene eller andre måten med han jeg nå er gift med. Ikke kommer jeg itl å være det heller. Mulighetene er absolutt til stede, men jeg er overhodet ikke interessert. Og du beholder ham når han stadig forelsker seg i andre, fordi??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #20 Skrevet 11. april 2012 Jeg har mange kompiser, og dere skulle bare visst hvordan de sitter og skryter over sine "erobringer" som dama ikke vet om. Dette gjelder utrolig mange. Hun sitter hjemme og passer barna. Og de fleste av disse damene får aldri vite om hva mannen styrer med bak ryggen deres. Så jeg kjøper ikke den der "Dette gjelder ikke hos oss" for det vet dere som sier det svært lite om... Ja jeg tror de aller fleste mannfolk er utro. Mange av dem ser på det som en sport. Jeg sliter veldig med å stole på mannfolk etter alt jeg har sett/erfart/hørt om.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Nei, ikke alle, men ca 50% av både menn og kvinner er utro en eller annen gang.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Selvsagt kan det skje alle. Min man har vært utro mot alle han har vært sammen med, fysisk. Med meg har han ikke pult andre (som jeg har fått nyss om) men han har vært psykisk utro. Jeg har oppdaget det hver gang, og nå tror jeg nok han har roet seg. Tror ikke det skjer igjen. Men jeg vet aldri. Jeg har vært utro mot de jeg har vært med tidligere (skal sies at jeg har hatt lange forhold siden jeg var 13 og ikke vært singel siden. er snart 30) men jeg har aldri vært utro på hverken den ene eller andre måten med han jeg nå er gift med. Ikke kommer jeg itl å være det heller. Mulighetene er absolutt til stede, men jeg er overhodet ikke interessert. Og du beholder ham når han stadig forelsker seg i andre, fordi?? Det er ingen som har sagt at han har forelsket seg i andre? Jeg har ikke vært forelsket i de jeg har hatt sex med når jeg har vært i et forhold.... Jeg har snakket time ut og time inn med hans aller beste kamerat om dette her, så jeg tviler ikke på hans følelser for meg. Nå er det dog mange år siden det skjedde noe sist, så akkurat det er ikke et problem for meg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Jeg har mange kompiser, og dere skulle bare visst hvordan de sitter og skryter over sine "erobringer" som dama ikke vet om. Dette gjelder utrolig mange. Hun sitter hjemme og passer barna. Og de fleste av disse damene får aldri vite om hva mannen styrer med bak ryggen deres. Så jeg kjøper ikke den der "Dette gjelder ikke hos oss" for det vet dere som sier det svært lite om... Ja jeg tror de aller fleste mannfolk er utro. Mange av dem ser på det som en sport. Jeg sliter veldig med å stole på mannfolk etter alt jeg har sett/erfart/hørt om. Er dessverre altfor mye sannhet i det du sier.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Jeg tror 99 % av alle menn ville benyttet anledningen til å pule ei annen dame hvis det stod den heite dama foran dem og de visste med 100 % sikkerhet at det aldri ville komme ut.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 av personlig erfaring: ENIG! Og det fordi opptatte mannfolk (edru) har prøvd seg, uten et snev av dårlig samvittighet. Så av de jeg kjenner tror jeg det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå