Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #51 Skrevet 8. april 2012 Har ikke lest alle svarene her men jeg kjenner meg godt igjen i hans reaksjon. Jeg vet at folk som driver mye med sport synes det er greit å si at "Joda, du HAR lyst å være med!" Kanskje noe med at man liker å presse hverandre litt, og at det er litt flåsete ment... Men jeg føler meg utrolig lite respektert når jeg hører slike påstander. Han ville nok svart høflig nei på et forslag om løpetur, men reagerte svært negativt på en konklusjon om hva HAN vil. Jeg ville er likedan. Hi Det som var litt artig i denne sammenheng, var at når vi snakket sist så var han så innmari frampå med hvor opptatt han var av at sport var viktig osv. Jeg selv har nettopp begynt å trene og opplever gledene ved det, selv om jeg er så langt i fra en treningsfreak man kan komme. Men nå har jeg sittet hele helga og bevegd meg lite og tenkte derfor å komme med et godt forslag til han om hva vi kunne gjøre...i og med at vi skulle treffes på mandag. Men det kan jo også være at han faktisk driver med endel sport i tillegg til jobb, at han rett og slett ikke gidder å trene ekstra. Mens for meg er det omvendt....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #52 Skrevet 9. april 2012 Se for deg at det var for eksempel kino, og du spør om en bestemt film kan være interessant. Han vil heller se en annen, men du trumfer gjennom at joda, det blir den du foreslo. Det blir veldig énveis og feil. Jeg tror ikke det handler om jogging eller ikke jogging, jeg tror han følte seg overkjørt og ikke hørt på. Kjempe-turnoff! Jeg ville hatt dette i bakhodet, og snakket med ham ansikt til ansikt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #53 Skrevet 9. april 2012 HI En liten OPPDATERING her...og jeg ser poenget hans: Jeg sendte denne meldingen til han her om dagen: Ok. Da tar vi en løpetur...har lyst til å bevege meg litt...og det har du også, du bare vet det ikke ennå. Ha en fortsatt fin kveld, klem fra meg. Det var jo den han svarte litt krast på. Okay...fikk denne tilbake da han spurte om vi skulle treffes i dag; Ok. Da tar vi å ligger sammen...har lyst til å bevege meg litt...og det har du også, du bare vet det ikke ennå. Ha en fortsatt fin morgen, klem fra meg. Haha....snåling;)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #54 Skrevet 9. april 2012 Frakk, frekk og atter frekk. Liker han ikke. Men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå