Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Har truffet en mann et par ganger og han var veldig hyggelig. Vi fant tonen og jeg er blitt litt nysgjerrig. Jeg er litt usikker fordi han faktisk er 43 år, ingen barn og aldri vært gift...og tanken har slått meg på hvorfor...uten at det bør ligge noen stort bak grunnen til dette. Men jeg har lurt. Har sendt noen meldinger til hverandre i kveld, og vi skal treffes på mandag. Jeg foreslo at vi skulle ta en løpetur, da han er interessert i sport og jeg kunne tenkt meg å gjøre litt slike aktiviteter i stedet for å treffes ute på en pub....eller hjemme hos han. Gjøre noe sammen...bli litt kjent. Så jeg skrev...da han svarte litt tvilende på forslaget mitt...ok, da blir det løpetur på mandag da....har lyst til å bevege meg litt...og det har du også...du bare vet det ikke ennå...og slang på en blunkesmiley. Svaret jeg fikk var: nei...det blir ingen løpetur på meg, hverken med eller uten deg... Og så kom en ny melding rett etter ; "og ingen har fortalt meg hva jeg skal gjøre på veldig lenge" Ble litt paff....overreagerer jeg eller hva det litt krass måte å svare på?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Han likte vel ikke å bli mer eller mindre presset til å løpe. Han kunne sagt det på en langt penere måte, men du kunne også tatt hintet og droppet forslag om løpetur
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Hadde skrevet tilbake " god påske og lykke til videre"
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Det var veldig krass, men han vet kanskje ikke helt hva han skal skrive, eller hvordan flørte. Så er det mulig at han har alle piggene ute og ikke vil bli eller være en "tøffel" slik som mange av hans kamerater. Altså, slik han ser på kameratene sine, ikke at de er det. Men det er klart at menn på samme alder med familier har et annerledes liv en det han har. kanskje han er veldig redd for å miste seg selv i et forhold. Han er tross alt 40+ og ikke vært i noen seriøse forhold.
Honningmelon Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Da tror jeg nok jeg ville tenkt meg om to ganger ang. et forhold med denne mannen. Han høres noget spesiell ut.
Gjest Heartbroken Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Her syns jeg egentlig det var du som var dårlig på å ta signaler. Det er ikke alle som liker å "måle krefter" som en løpetur kanskje kan oppfattes som. Jeg hadde nok sendt en sms og beklaget at jeg ble litt ivrig og kanskje foreslått en gåtur istede. Da får man jo snakket bedre sammen også (hvertfall jeg som puster og peser så snart jeg beveger meg fra gangfart til løping )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Han der hadde jeg sagt takk og farvel til uten å blunke.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Hi Jeg burde tatt hintet...greit...men det var i en vennlig tone med smileys og alt. Krevde ikke at han skulle løpe med meg...og tror forsåvidt at han er i bedre form enn meg. Han virker litt spesiell, men samtidig veldig grei. Er livredd for at han har sånn personlighet som vrir og vender på seg alt ettersom...kanskje han har vært litt for lenge alene og blitt litt egoistisk. Jeg får se på mandag da...men jeg kommer til å si det til han...ja, det kan jo bare være at han er livredd for å bli diktert av en jente, slik mange jenter faktisk kan være. Men jeg er ikke sånn overhodet...han må ha misforstått innholdet i meldingen min av ren frykt...hehe
Gjest Miryks Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Noen synes "vennlig tone og smileys" kan bli masete. Du kunne heller spurt "Vil du løpe med meg på mandag? Tenkte å ta en tur da, hadde vært koselig med selskap", og ikke skrive som om du har planlagt hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Hi jaja...noen synes ditt og noen synes datt. Det er jo helt umulig for meg å vite hva han synes på forhånd. Nei, jeg satser på å være meg selv og spørre og flørte på min måte. Kan jo ikke drive å tenke på hva han måtte synes og like hele tiden. For det første kjenner jeg jo han ikke, for det andre skal vel ikke jeg forandre meg slik som det passer han....da får han passe noen andre. Får være grenser for hvor varsom man må være da...i tilfelle og dersom...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Han er tross alt 40+ og ikke vært i noen seriøse forhold. Kan vel ha vært i seriøse forhold selv om han ikke har vært gift eller har barn? Kan jo i og for seg være et tegn på god dømmekraft at han ikke er skilt eller har barn med diverse ekser?
Gjest Mentha & Junior Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Min erfaring fra datingperioden er at det lønner seg ofte å være litt varsom i starten. Men vet ikke om det kan sammenlignes siden jeg var endel på nettdating. Lærte fort at det var greit å være litt "mild" versjon av meg selv til vi hadde møttes og blitt litt kjent så han så hva slags person jeg var. Så kunne jeg bli litt dristigere i mld osv, dvs med min form for humor og ironi Men der er vi så forskjellige, og hvis jeg skjønner det rett så har du jo allerede møtt denne mannen, og da bør han jo ha fått et inntrykk av hva slags person du er. Synes helt ærlig han hørtes litt snål ut, så jeg ville nok nølt med å treffe han igjen etter den meldingstråden. Han hørtes jo også direkte avvisende ut, så kan hende han har tenkt at dere kanskje ikke er ment for hverandre?
abella Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 Det kommer jo an på hva slags type du er selv. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som ikke hadde selvtillit og baller nok til å ta humoren i en slik melding og forsøkt å svare med samme tone enten han hadde lyst til å løpe eller ikke.
Berta_78 Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Herregud for en muggen type. Enig med juliea!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Hi Skal gi det et forsøk til. Men da vi møttes så var han ikke sånn...han var mild og morsom, og tok humoren min hele tiden. Men når sant skal sies så var han hos faren sin i en annen by, som han ikke har hatt kontakt med mens han var liten men har tatt opp igjen kontakten som voksen. Så jeg forstyrret nok kanskje litt...men, men...får se på mandag da...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Du kan jo bare gi han en sjangse og passer dere ikke, så er det jo bare til å dumpe han.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 Er det bare meg som reagerer på at hun skriver "jeg har lyst til å bevege meg litt og det har du også, du bare vet det ikke ennå" ? Min eks hadde en tendens til å si at "sånn må du ikke føle" om han var uenig i noe jeg uttrykket. Og for meg ble det litt feil, for jeg følte at han skulle fortelle meg hva jeg skulle føle, at jeg liksom føler feil. Kan det være noe sånt med denne mannen? At han føler DU prøver å bestemme hva HAN skal like? Kanskje han følte du hintet om at han TRENGER å bevege seg mer? Kan det være du fornærmet han på noen måte? For når man ikke kjenner den andre personen, så er man veldig usikker, og da tolker men noen ganger ting på verst måte. Bare hiver ut noen tanker...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #18 Skrevet 7. april 2012 Hi Det er ikke lett å få fram at man legger humor i det i en melding, det er sant. Kan godt være at han misforstå og trodde jeg virkelig mente å bestemme over han. Men det var ikke det i det hele tatt, og jeg skrev det tilbake i en melding. Men han kan ikke ha blitt fornærmet, han er relativt sportslig av seg og trener jevnlig og jeg har mer fett på kroppen enn han. Jeg orker ikke å unnskylde meg heller. Kan faktisk være at det han sa tilbake heller ikke var ment på en krass måte, det bare virket sånn på meg. Noe dritt med sånne meldinger, veldig fort gjort å misforstå. Bare se her av de svarene jeg har fått. Noen synes det var helt på trynet, mens andre mente at jeg var litt pågående og bestemmende. Og når jeg tenker etter så oppfattet han meg sist med et digert konkurranseinstinkt....noe jeg ikke har i det hele tatt. Det bare ligger i humoren min....men det kan jo ikke han kjenne ennå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. april 2012 #19 Skrevet 7. april 2012 Hvis det skulle misforstås på noen måte, så ville jeg heller skjønt det om han trodde HI ymtet frempå om noe seksuelt eller noe sånt. Med smilefjes og hinting om at han også lengtet etter å bevege seg etc., så var vel det mer nærliggende å tro at hun flørtet vilt, heller enn at hun mente å fornærme ham på noen måte.
min<3 Skrevet 7. april 2012 #20 Skrevet 7. april 2012 Hvis han blehårsår og fornærmet over den kommentaren der syntes jeg han er en "kjerring" Jeg kunne fint ha sendt en sånn mld selv bare for å sjekke humoren hans og fordi jeg er sånn selv. Hadde jeg fått et sånt svar som hi fikk tror jeg ikke jeg hadde sendt flere mld... Og trodde han virkelig at du prøvde å bestemme over han?? Hehe uff han høres nesten litt tørr ut...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #21 Skrevet 7. april 2012 Har truffet en mann et par ganger og han var veldig hyggelig. Vi fant tonen og jeg er blitt litt nysgjerrig. Jeg er litt usikker fordi han faktisk er 43 år, ingen barn og aldri vært gift...og tanken har slått meg på hvorfor...uten at det bør ligge noen stort bak grunnen til dette. Men jeg har lurt. Har sendt noen meldinger til hverandre i kveld, og vi skal treffes på mandag. Jeg foreslo at vi skulle ta en løpetur, da han er interessert i sport og jeg kunne tenkt meg å gjøre litt slike aktiviteter i stedet for å treffes ute på en pub....eller hjemme hos han. Gjøre noe sammen...bli litt kjent. Så jeg skrev...da han svarte litt tvilende på forslaget mitt...ok, da blir det løpetur på mandag da....har lyst til å bevege meg litt...og det har du også...du bare vet det ikke ennå...og slang på en blunkesmiley. Svaret jeg fikk var: nei...det blir ingen løpetur på meg, hverken med eller uten deg... Og så kom en ny melding rett etter ; "og ingen har fortalt meg hva jeg skal gjøre på veldig lenge" Ble litt paff....overreagerer jeg eller hva det litt krass måte å svare på? Han skriver at : "ingen har fortalt meg hva jeg skal gjøre på veldig lenge" Kan nesten høres ut som om han kanskje har levd/vært sammen med en veldig dominerende partner og at han fikk dårlige assosiasjoner
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #22 Skrevet 7. april 2012 La oss snu det litt. Hvis han foreslo at dere skulle dra i svømmehallen sammen, og du svarte at det nok var andre ting som fristet mer, og han skrev "Joda, du vil. Du bare vet det ikke enda ". Da hadde du nok følt at dette forholdet kunne komme til å dreie seg om hans behov, og at han ikke tok deg på alvor..?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #23 Skrevet 7. april 2012 La oss snu det litt. Hvis han foreslo at dere skulle dra i svømmehallen sammen, og du svarte at det nok var andre ting som fristet mer, og han skrev "Joda, du vil. Du bare vet det ikke enda ". Da hadde du nok følt at dette forholdet kunne komme til å dreie seg om hans behov, og at han ikke tok deg på alvor..? HI Vet du hva...tenkte litt på denne, og jeg ser hva du mener. Nå hadde jeg hatt lyst til svømmehall da, men om det hadde vært noe helt annet som jeg egentlig ikke hadde lyst til så hadde jeg kanskje følt slik som han. Men det hadde holdt med litt humor tilbake og ikke en slik melding han sendte. Den ville aldri jeg sendt. Den ble litt krass og litt "ikke tro du skal få bestemme over meg". Jeg hadde nok svart at vet du, vi kan heller finne på noe annet gøy....og regnet med at han hadde syntes det var realt nok. Men han tok i litt ekstra og jeg ble litt redd. Har vært gjennom et forhold selv hvor jeg ble manipulert og det vil jeg ikke en gang til. Men nok en gang....meldinger over mobil lar fantasien løpe løpsk og det er nesten helt umulig å tolke disse sikkert. Jeg skal forklare han på mandag jeg, at jeg ikke mente noe slemt. Så får vi se hva han sier....face to face og uten smileys.
Rivjernet Skrevet 7. april 2012 #24 Skrevet 7. april 2012 Når man hører varselsklokker så tidlig i forholdet , så er det ofte en grunn til det..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #25 Skrevet 7. april 2012 Ehh. Denne fyren hadde jeg ikke møtt for å si det sånn! Ingen svarer sånn når man er i "flørte/bli kjent fasen"... Da viser man seg fra sin beste side. Herregud. Jeg ble helt sjokkert over svaret du fikk. Hadde egentlig sagt rett ut at jeg synes svaret hannes var litt vel skarpt, og at du ikke mente å være frekk. Så får du se hva han sier. Men hadde virkelig vist for han at jeg ikke satte pris på et sånt svar! Jeg personlig hadde IKKE orket å omgås en sånn snåling. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå