Gå til innhold

Ha med barn på fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt med barn på 3 av mine fødslet og det har bare vært positive opplevelser både for barna og oss foreldra! :)

Ingen skriking eller dramatikk på noen som helst måte! :)

Vi informerte om dette på forhånd at det kanskje kunne bli slik at dei måtte være utenfor fødestuen sammen med pappa eller en barnepleier litt under fødselen, men det trengtes ikke, og dei 2 største har allerede bestemt at om det blir flere barn her i huset så har dei lyst til å bli med igjen! :)

Dei sto selvfølgelig ikke å så rett i underlivet når babyen kom...men på siden av meg, og man ser tydelig at det blir et veldig nært knyttet til hverandre som søsken når dei ser hvordan barn fødes, og ikke bare kommer hjem i en bilstol fra fødestuen! :)

For dei var med på når jordmor/barnepleier målte og veiet, det første stellet osv. noe som nok også er stort for et søsken å være med på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe drama damer! Jeg gir meg over! At det går Ann! Det er opp til enhver uten å få slengt dritt tilbake om a man er uansvarlig osv osv. Hadde det vært uansvarlig hadde det ikke vært lov!

Selv har jeg ikke barna mine med på fødsler... Nok med meg selv. Men jeg holder meg for god til å slenge dritt om andre som har andre ønsker. Det er greit å si sin mening men der stopper det!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...