Gå til innhold

Hva er ditt største problem, eller bekymring akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg ikke får til å betale alle regningene mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg fremdeles elsker eksen min, å tror at denne smerten tar livet av meg til slutt.

Skrevet

At fosterkatten vi har absolutt vil ut hele tiden, og jeg er bekymret fordi den er så mye inne.

Skrevet

samme bekymring her..for dårlig økonomi til å komme ovenpå og ajour..Og det er fryktelig slitsomt..Men man må visst bare lære seg å leve med!

Skrevet

At jeg skal få kreft

Skrevet

om jeg har jobb om 2 måneder...

og om det blir meg og kjæresten min for alltid, eller om han drar. det er ikke noe som tyder på at han skal dra, folk bare pleier å gjøre det.

Skrevet

At jeg ikke får meg jobb etter endt permisjon

Skrevet

Akkurat i dag: at jeg ikke skal bli frisk nok til å dra i praksis til uka. Kan ikke ha noe fravær i det hele tatt :/

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

At datteren min ikke har spist siden tirsdag, og legen mener at det "bare" er omgangssyken.

Skrevet

At jeg ikke får meg jobb til høsten, så jeg ikke får råd til å betale barnehage utgiften.

Skrevet

Hmm.. akkurat nå. Er redd jeg ikke skal stå eksamen.

Skrevet

At jeg ikke skal klare å ta vare på barn nr 2 som kommer nå når jeg sliter med nylig fått MS diagnose og plagene deretter.

Skrevet

Største bekymring er om vi finner en plass å bo hvor samboeren ikke blir så syk.Og om han får seg en jobb han virkelig trives i.

Er også bekymret for om vi ikke får flere barn.

Skrevet

Nå er det at jeg må vente veldig lenge på vidre operrasjoner etter påbegynt fjerning av hud etter å ha gått ned 55 kg.

Skrevet

Å ta av hijab og leve lykkelig som alle andre normale mennesker som ikke lever 600 År tilbake i fortiden!

Skrevet

At jeg aldri finner en mann som elsker meg

Skrevet

At 22. juli skal skje igjen....

Skrevet

Økonomien, men den har jeg bekymret for i snart to år. Har heldigvis så jeg får dekt regninger og litt igjen til mat hver måned så da kan jeg ikke klage.

Om blodprØvene jeg skal ta etter påske er fine, hvor lang tid utredningen jeg er under tar og ikke minst hva finner dem.

Ellers ei vennine av meg som tror hun kan gjØre hva hun vil med alle rundt seg uten at det får konsekvenser.

Alt i alt så er ikke livet mitt så ille, man lærer seg til å legge bekymringene i boksen å se forbi dem etterhvert...

Skrevet

Min største bekymring er om jeg noen gang blir god i hendene mine eller om jeg må leve med denne grusomme smerten.

Bekymrer meg også litt for hvor masse det kommer på å ha bilen min på verksted på tirsdag.

Gjest overlord
Skrevet

Hvilken jobb jeg skal velge. Har to jobbtilbud og klarer ikke bestemme meg. (luksusproblem selvsagt)

Skrevet

At jeg har mistet min livs kjærlighet og sikkert ikke for han tilbake

Skrevet

Tja, kan kanskje ikke kalle det problem. Men bekymrer meg en del for hvor vi skal flytte, klarer ikke bestemme oss!

Utenom det er ryggen min en evig bekymring, den er veldig dårlig og jeg plages mye med den.

Jeg er dessuten bekymret for om jeg klarer å nå målene mine (skriftlige, blir fulgt opp på dem) på jobb, tenker mye på det.

Skrevet

At sjefen min baksnakker alle og ikke sier ting direkte til de det gjelder... og dette må vel jeg ta opp med ho snart....

Skrevet

At jeg ikke kan komme på en eneste bekymring akkurat nå, så da har jeg kanskje oversett noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...