Gå til innhold

****IKM UKE 16****


prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM på lørdag - hvis noen kan oppdatere listen blir jeg glad - ikke så lett fra mobil :)

Blir spennende!!

Når bør jeg tidligst teste? Har en clearblue digital liggende, men bør vel kanskje vente til jeg er på ikm eller?

Hva slags tester bruker dere, og kan de kjøpes på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye annie #74 :) For en hyggelig romjulsgave :D

 

Trollunger: Uff ja, kjenner til å være testoman. Det er så vanskelig å la vær!!! Jeg brente bare av 3 tester tror jeg denne gangen, som ikke er så ille ;)

 

LilleLoppa: Det er mange som tester positivt fra 10-11 dpo så hvis du vet omtrentlig når EL var så er det enkelt å regne seg til. Om jeg var deg så hadde jeg sikkert allerede tatt en test eller to, men så er jeg selverklært testoman og da :P Jeg ville ikke brukt den digitale enda. De digitale venter jeg med til jeg ser en strek på en vanlig test, vil ikke helt bruke penger på de digitale før jeg har en strek som må tydes hihihi Også syns jeg det er så himla kjedelig å se "ikke gravid" lyse mot meg. Det er bedre å bare se en strek. På en rar måte så blir jeg litt mindre skuffa ;)

 

Jeg bruker First Response tester, men vet ikke om disse selges i Norge (bor i usa). De hevder å være de eneste som vil vise positivt opptil 6 dager før IKM - så det er den eneste grunnen til at jeg kjøper disse hehe

 

 

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

 

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*Tanken 4.pp

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*LilleLoppa

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

lillemille84

HåperPåNr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk PeppaPig :) nå klarte jeg ikke å holde meg, så jeg testet i dag med en digital cb, og det lyste 'ikke gravid' mot meg... :( Men var ikke morgenurin og er jo kun 9dpo i dag, så da er det vel lov å håpe??!

Venter nok et par dager med neste test..

Har masse symptomer da, men er jo mulig at kroppen min spiller meg et puss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken: Så lenge tr ikke har dukket opp så er muligheten enda der. Det er mange som ikke tester positivt før IKM dagen og tilogmed senere!!!

 

LilleLoppa: Det er så kjipt å se "ikke gravid" lyse mot deg. Men 9dpo er jo ganske tidlig.. Prøv igjen om et par dager, om du klarer å vente så lenge ;)

Jeg mener å huske at jeg testet positivt på 11 dpo begge gangene jeg fikk positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve å vente et par dager, ihvertfall til i morgen men helst torsdag da er jeg 12 dpo og 2 dager til tr egentlig skal komme. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet... Jeeeez dagene mellom dpo og ikm er laaaaaaange!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Martele.

 

Selv tok jeg en test i morges (stav fra Billigtester) - den var negativ :-( Hmmm, ikke helt fornøyd med det. Studerte den skikkelig...og kanskje det var antydning til en svak strek...nei, hmmm, det var kanskje bare en ønsketenkning for jeg vil jo så gjerne at den skal være positiv. He he må jo le litt av meg selv.

 

Hadde store forventninger og har fortsatt følelsen, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet, er 11dpo i dag (tror jeg, har ikke helt kontroll..he he..). Satser på at strimlene kommer i posten i dag, så da blir det ny test i morgen, i over imorgen osv. osv.........

 

Ha en strålende dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

 

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*Tanken 4.pp

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

* jenda

 

**************************

Lørdag 21.04

*LilleLoppa

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

lillemille84

HåperPåNr2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, trollunger. 11 dpo i dag, negativ billigtest i morges. Klamrer meg til håpet noen dager til! Tester igjen om to dager hvis jeg ikke har fått tantebesøk før den tid.

Hadde god magefølelse denne gangen, siden kroppen har oppført seg litt annerledes nå enn i tidligere pp. Men man vet aldri. Lykke til, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Jenda - håper vi får følge hverandre videre - at vi begge snart får en tydelig sterk strek. Krysse krysse fingre!!

 

Hvordan annerledes har kroppen vært denne pp?

 

Er like ukonsentrert på jobb i dag som i går. Også er jeg jo så utrolig trøtt, men det smaker jo ikke godt med kaffe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noe lignende EL-slim cirka hver tredje dag etter EL, siste gang i dag. Det pleier jeg aldri. Og noe slags magevondt som ikke er mensmurringer - det minner mer og å være forspist! Og så er jeg skiftevis frossen og altfor varm. Bare noen dager det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var og kjøpte tester i dag så har tenkt til å teste på morgenurin i morgen, da er jeg 11 dpo... Blir spennende!!!

Men har lest endel på nettet at mange ikke tester positivt før ikm også... Så er jo mulig jeg må smøre meg med tålmodighet.... Eller kanskje tr kommer også, hvem vet! Spennende uke dette, i tillegg begynner lillejenta mi i barnehagen på torsdag - ojojoj plutselig er hun ikke baby lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Martele :) Blir dette Januarbaby eller Desemberbaby?

 

Krysser fingrene for dere som enda ikke er ute av gamet! Så lenge tr ikke er her så er det enda sjanse for å teste positivt :D

 

Selv sitter jeg og venter på at UPS mannen skal komme med fertilitetsmonitoren min. Ring på døra da for søren!!

 

LilleLoppa: Hvor gammel er jenta di? Barnehagen er jo litt stas å begynne i da, kanskje mer stas for ungene enn foreldrene haha Vi ender jo alltid med å tørke en tåre eller to de første dagene vi leverer fra oss unga, mens de gjerne bare snur seg rundt og er opptatt av alt det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa jo positivt på kvelden 9dpo...så alt går tydeligvis :)

 

vet ikke...blir vel ca til nyttår? hehe, har ikke kontroll :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok stas for henne med barnehagen ja, verst for mamma tror jeg :) Hun er 14 mnd gammel... Hun ble født 30 jan 2011 og hvis jeg er gravid nå blir termin 31 des 2012. 2 på 2 år er bra da :) Krysser alt jeg har for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martele: kvelden 9dpo!! wow!! Det var tidlig ja. Kanskje det er fler enn 1 der siden du da sikkert har høy nok hcg til å teste positivt så tidlig hihihi :D

 

 

LilleLoppa: 2år mellom er jo bra da. Her så blir det nok 3.5år dersom spira sitter snart. Skulle ønsket de litt tettere sammen, men den gang ei... Nå har jeg endelig fått fertilitets monitoren levert så forhåpentligvis er det full klaff neste pp. "Dessverre" så er svigermor på besøk så vi får se hvordan det blir å hoppe til køys med sovende hun vegg-i-vegg :P

 

Jenta mi var ca 11 mnd ved barnehagestart. Vi tok innkjøring over 1 uke og hun gråt ved levering hele uka. Men de sa at så snart jeg forsvant ut døra så sluttet hun. Det verste er å se seg tilbake og få øye på lille jenta med tårevåte øye - så ikke se deg tilbake når du først har gått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppapig så spennende med monitor. Er det sånn at den viser nøyaktig el? Isåfall har man jo bedre sjanser for full klaff :)

 

Ja to år er perfekt synes jeg, så håååååper jeg får positiv test snart, men finnes jo alltids en pp til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg...

Testet i morges og den var negativ.

Er 11 dpo nå. Er det fortsatt håp eller?? Føler meg mer og mer gravid for hver dag som går - vanskelig for å tro at dette er innbilning!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem nå, og da var den lille hvite posen fra billig-tester ankommet....og da var det bare å ta seg en tur på toalettet.

Og det kom etterhvert en svak svak skyggestrek. Men en strek er en strek (det er vi jo alle her inne enig om ..he he).

Tar en ny test i morgen tidlig med morgenurin - så det blir spennende.

Tanken og LilleLoppa - vi tar nye tester i morgen. Vi må ha troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...