Gå til innhold

****IKM UKE 16****


prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

hører nok til her inne jeg også...endelig i gang etter den dumme p-sprøyta igjen nå...testa positivt på el 6 og 7. så nå er det bare å vente. men håper nå på en nyttårsbaby da,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hører nok til her inne jeg også...endelig i gang etter den dumme p-sprøyta igjen nå...testa positivt på el 6 og 7. så nå er det bare å vente. men håper nå på en nyttårsbaby da,hehe

ja jeg har el samme tida som deg og dette kan bli både nyttår og desember ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :) uff ja, for meg er det det samme når...bare det skjer :P men har en samboer som mener det må skje på nyåret og syns det må være fælt og bli født i desember,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :) uff ja, for meg er det det samme når...bare det skjer :P men har en samboer som mener det må skje på nyåret og syns det må være fælt og bli født i desember,hehe

samme når man er født spør du meg:)Og jeg er happy samme når på året barnet blir født :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too....fikk førstemann 4 dager før termin, så ser ikke helt for meg at jeg går så mye over tiden med nr 2...men man vet jo aldri selvfølgelig. uff, har litt angst for dette også på en måte,hehe, hadde en vanskelig graviditet og fødsel første gang...det er snart 7 år siden, men det sitter godt i enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too....fikk førstemann 4 dager før termin, så ser ikke helt for meg at jeg går så mye over tiden med nr 2...men man vet jo aldri selvfølgelig. uff, har litt angst for dette også på en måte,hehe, hadde en vanskelig graviditet og fødsel første gang...det er snart 7 år siden, men det sitter godt i enda...

heldigvis er ikke alle fødsler like.det går nok bra denne gangen skal du se:)

Er 13 år siden jeg sist fikk barn så jeg er veldig spent er som å begynne på nytt.

Med mine 2 første så var jeg ikke kvalm i det hele tatt og i veldig go form, bortsett fra halsbrann og at jeg var trøttere enn ellers. så det blir spennende å se nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg er mer spent enn redd nå, så det går bra :) får satse på at det går bra med oss begge da...og ikke minst håpe på positive tester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dere å teste?

 

Jeg skal prøve å vente til IKM dagen (17.april), men kjenner jeg meg selv rett så tar jeg vel en test allerede til helgen ;)

Sist gang jeg var gravid så testet jeg positivt 11dpo, som denne skal være på lørdag allerede... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dere å teste?

Burde vente til ikm 22 april..men spørs om jeg klarer vente lenger enn til 10-11 dpo...jeg er er stooor testoman og har masse tester i huset som jeg brenner etter å få brukt :-O Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å svi av en del tester :P og det er bare hvor gravid jeg føler meg allerede,hehe... mye ønsketenkninger ute ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok også til å svi av en del tester :P og det er bare hvor gravid jeg føler meg allerede,hehe... mye ønsketenkninger ute ja

utrolig hvor mange innbilte symptomer man får når man går og kjenner etter hele tida..hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

Kjenner til innbilte symptomer og ønsketenkninger:-) Godt at det ikke bare er meg;-) Ekstremt vanskelig å vente helt til IKM, hadde vært fint ideelt sett, men kommer nok til å teste i løpet av uken en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå innbilte symptomer er no herk! Har hatt halsbrann de siste par dagene som mest sannsynlig bare skyldes noe jeg har spist eller drukket. Men dum som jeg er så tenker jeg jo at siden jeg hadde halsbrann sist svangerskap så kan jo dette være et symptom..

Eneste forskjellen er at sist så kom halsbrannen i 3.tri ;P

Så jeg lurer jo bare meg selv.

 

Sa til meg selv at denne gangen så skulle jeg bare ta prøvingen helt med ro og ikke teste osv.. Men med en gang vi satte igang å prøve så tar "vilbligravidnå" genet mitt over og jeg blir helt gal... SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alle er likedan som meg:-) har billigtester liggende å vente på meg. Bli vel testing til helga ja... er "heldigvis" ikke like håpefull og full av symptomer denne gangen.Slapper litt mer av og dagene går ikke såå sneglefart.

 

Spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja halsbrannen har jeg også vært innom allerede :P og i dag er puppene ømme...men det kan jo være tanta like mye som andre ting...argh...frustrerende å vente og ikke vite noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, det er ventetiden mellom EL og IKM som jeg syns er den lengste.. Og de få minuttene etter at man har tatt en test og venter på positivt eller negativt ;) DE er lange de...

 

Jeg tror jeg må lære meg å strikke eller no så kanskje dagene går litt fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å holde ut så lenge jeg kan uten testing, ble så innmari skuffet sist måned når den var negativ..men tester vel kanskje søndag tror jeg... hvordan lenge har dere prøvd å bli gravide? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å holde ut så lenge jeg kan uten testing, ble så innmari skuffet sist måned når den var negativ..men tester vel kanskje søndag tror jeg... hvordan lenge har dere prøvd å bli gravide? :)

 

Første måneden vi aktivt prøver nå.

Har ikke brukt prevensjon siden august ifjor, men mannen har enten hoppet av i svingen eller tredd på kondom (han visste at jeg ikke gikk på pillen lenger)

Jeg håpet på et "uhell" men det skjedde ikke. Først nå at mannen også er aktivt med på prøvingen ;)

 

Sist gang tok det oss 3 mnd før spiren satt (begge ganger, men mistet den ene) så håper at det tar like kort tid denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, det er ventetiden mellom EL og IKM som jeg syns er den lengste.. Og de få minuttene etter at man har tatt en test og venter på positivt eller negativt ;) DE er lange de...

 

Jeg tror jeg må lære meg å strikke eller no så kanskje dagene går litt fortes

 

 

strkking hjekper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan starter jeg strikke? Seriøst!

Jeg kan jo like gjerne bruke tida mi på å strikke søte babysokker og slikt :)

Og får det tankene mine over på no annet enn babyprøving så er det et pluss I min bok!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg absolutt IKKE gravid denne mnd. Det gjør meg faktisk mindre stressa... men litt trist. Selvfølgelig tidlig enda men..

 

 

Strikking e vel bare å begynne med. Jeg strikka mye tull bare for å bli flink til å begynne med. Finnes masse videoer på youtibe som lærrr deg. Nå har jeg strikka en baby bukse og nå begynt på en dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Melder meg inn ikm uke 16 klubben jeg også :)

Har ikm 17 april....og tok en test fra billigstrimmel dag 9 dpo som selvfølgelig var negativ :(

Testet positivt 10 dpo sist jeg var gravid, så hadde jo håpet på et mirakel denne gangen også....

Skal iallefall teste hver dag frem til ikm og håper at det blir 2 streker på den før ikm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får vel bare kjøpe meg noen strikkepinner og litt garn og se hva som blir av det :) Det kan jo hende at de har noen nybegynner bøker e.l. også.. Ett sted må jeg jo begynne.

 

Jeg må innrømme at jeg testet idag. Jeg sa til meg selv før jeg åpnet pakken at hvorfor gidder jeg dette. Den blir negativ fordi jeg tester altfor tidlig, og selvfølgelig ble var den blendahvit. Så ble jeg litt sinna på meg selv etterpå at jeg måtte roe meg ned med en Magnum sjokolade og karamell is... Så der ble jo treningsøkten min også bortkastet. ARGH!

MEN nå skal jeg søren meg ikke teste før lørdag altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes nybegynnerbøker ja, husker ikke hva de heter for noe....finner mye videoer og forklaringer på nett også, er bare å google ivei :)

 

på lørdag må nok jeg også teste...da klarer jeg nok ikke holde meg lengre....stresser meg avgårde på jobb i morgen så da får jeg heldigvis ikke tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...