Gå til innhold

****IKM UKE 16****


prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Jeg har googlet!

De har jo massevis av nybegynner strikkerkurs i nærheten her som ikke koster skjorta! Kanskje jeg skal hive meg på et kurs?! De har tilogmed egne kurs for strikking til babyer :D

hahaha nå blir hvertfall bestemora mi glad for da har hun noen å dele strikkegleden sin med :)

 

Jeg skal absolutt ikke teste før lørdag, absolutt ikke. Men er redd for at fristelsen er meget stor.

Jeg må skaffe meg noen billigtester istedenfor disse dyre clearblue jeg bruker nå. Kommer jo til å bruke mer penger på testing enn det jeg kommer til å bruke på babyutstyr hvis jeg fortsetter slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde jeg hadde El den 8 april,men etter temperaturen som er veldig lav og fertility friend så har den ikke vært enda.Så må nok smøre meg med tålmodighet ja :-S Har nok ustabil syklus som alle andre etter Ppiller.har variert fra 23-28 dager.Og nå ser det ut som det blir over 30 siden jeg har 12-13 dagers lutealfase...jaja da kan testene ligge trygt i skapet en god stund til..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har ikke helt kontroll på disse syklusene mine etter to SA i år, tror kroppen er litt i ubalanse. Jeg tror IKM er 20.4 så har ført meg opp og krysser fingre og tær for oss alle.

 

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

 

**************************

Tirsdag 17.04

* HåperPåNr2

Tanken 4.pp

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*lillemille 84

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

 

 

**************************

Inn i ny PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som kan krysses blir krysset her.. Men har en snikende følelse av at den ikke satt denne mnd.

Gikk til innkjøp av Clearblue fertilitetsmonitor nå nettopp for da har jeg hvertfall oversikt over når EL er, istedenfor å prøve i blinde som jeg føler at jeg gjorde denne måneden.

Brukte kortet til mannen min så han får seg jo en fin overraskelse når han sjekker kontoen (og han har nå lært å ikke la kortet sitt ligge hjemme med en verpesjuk høne :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Det var jeg som testet negativt på billigstrimmel 9 dpo i går....

Men i dag 10 dpo var testen svak men tydelig positiv!!! :)

 

Ikm den 17 april! :)

 

Håper at streken blir sterkere for hver dag fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Det var jeg som testet negativt på billigstrimmel 9 dpo i går....

Men i dag 10 dpo var testen svak men tydelig positiv!!! :)

 

Ikm den 17 april! :)

 

Håper at streken blir sterkere for hver dag fremover! :)

 

Woohoo!! Det er jo helt supert!!! Gratulerer så mye!!

Når er terminen din da? Håper at flere av oss følger etter deg inn på 1.tri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillemille84

PeppaPig, har du prøvd eggløsningstester? Jeg har fått positive eggløsningstester og tenker at jeg derfor ikke har behov for fertilitetsmonitor - eller er jeg helt ute da??

Har forøvrig klart å holde meg uten å teste til nå!! Hvordan ligger dere andre an??

Og gratulerer så mye til Frk. Anonym!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Det var jeg som testet negativt på billigstrimmel 9 dpo i går....

Men i dag 10 dpo var testen svak men tydelig positiv!!! :)

 

Ikm den 17 april! :)

 

Håper at streken blir sterkere for hver dag fremover! :)

 

spennende !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemille84: jeg har ikke brukt eggl.tester. Men bruker du disse så trenger du ikke monitor. Jeg brukte monitor sist gang og syns det var enklere enn å tolke tester.. Når den var på høy og max så kjørte vi på - det tok 3 mnd begge gangene ( mistet første gang) så håper på samme resultat nå ;)

 

Jeg tok en test idag jeg da *kremt* men hadde en veldig god grunn (syns jeg selv)... Hadde den blitt positiv så hadde jeg ikke kjøpt monitoren :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ 9 DPO på meg... ikke uventet da jeg ikke har noen symtomer. Kanskje litt hissig, men det kan jo være tante rød da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anonym - så deilig.

Selv har jeg en god følelse denne gangen, det murrer i korsryggen, puppene er "tunge" + at jeg i går var kvalm og uggen - så jeg tror det er noe på gang :-). Tenkte å ta en test mandag morgen, da er det 4 dager til IKM (tro jeg!) Lykke til alle sammen og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

* HåperPåNr2

Tanken 4.pp

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*lillemille 84

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! :)

Tok en ny test i dag fortsatt strimmel fra billigtester og streken var sterkere enn i går! :) :) :)

Så da begynner jeg å tro at det er ei lita babyspire som vokser inni magen nå ja....;)

Har ikm på tirsdag 17 april så har en clearblue digital liggende men vil vente til ikm dagen før jeg bruker den! :)

Er ikke sikker på når terminen blir...men tror det blir i romjulen, så dette blir ei skikkelig julegave! :) :) :)

 

 

Og til deg som testet negativt 9 dpo...det gjorde jeg også, men fikk positiv test 10 dpo. Så lykke til alle dere som snart skal teste og god helg til dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det! :)

Tok en ny test i dag fortsatt strimmel fra billigtester og streken var sterkere enn i går! :) :) :)

Så da begynner jeg å tro at det er ei lita babyspire som vokser inni magen nå ja.... ;)

Har ikm på tirsdag 17 april så har en clearblue digital liggende men vil vente til ikm dagen før jeg bruker den! :)

Er ikke sikker på når terminen blir...men tror det blir i romjulen, så dette blir ei skikkelig julegave! :) :) :)

 

 

Og til deg som testet negativt 9 dpo...det gjorde jeg også, men fikk positiv test 10 dpo. Så lykke til alle dere som snart skal teste og god helg til dere også! :)

 

Testet også neg 9 eller 10 dager dpo og testet pos ca 13dpo, trodde håp var ute så regnet jeg litt på at ting ikke nødvendigvis skjer på dagen og testet etter noen dager og da var den svaaaakt positiv. Er vel håp til eller over ikm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

PeppaPig: Ok, men kan du ikke bruke monitoren du har fra før? Har ikke så god peiling på akkurat dette, som du sikkert skjønner.. Hehe.. Vurderer å gå til innkjøp av noe slikt selv, alt for å øke sjansene! :-D Begynte å spotte idag, så nå er nok tanta like rundt hjørnet for min del:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men jeg var jo så dum at jeg solgte min forrige monitor :( skulle ikke tenkte på el og slikt denne gang hehehe

Jeg tror den kommer i posten på mandag så da får jeg startet med den til neste pp..

 

Kjipt at tr er rett rundt hjørnet da, har ikke merket noe til den her enda men den kommer nok. Vi følger nok hverandre til neste pp..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler viser når el er, men personlig syns jeg monitoren er bedre da jeg ikke trenger å tyde en test og heller ikke trenge å følge med på om jeg bør starte å teste for el eller ikke.

Med monitoren så trykker jeg på en knapp når jeg har mensen og så sier den ifra når i syklusen jeg skal starte å teste.

Den viser også alle dagene man har høy og max fertilitet iforhold til når det er best å ha sex. Som hjelper veldig når man har en mann som er gift med jobben sin ;)

 

Og når man snakker om el, og testing og slikt så starter jeg å bruke monitoren siden jeg er over i neste pp allerede. TR kom i dag :(

 

 

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

* HåperPåNr2

Tanken 4.pp

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*lillemille 84

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

Jepp, følger deg på den, PeppaPig! En januarbaby, kanskje? :-)

 

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

* HåperPåNr2

Tanken 4.pp

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*lillemille 84

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

lillemille84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa satser på januarbaby! Hvis jeg er høygravid over jul så skal jeg jammen gitt fråtse i julematen uten et snev av dårlig samvittighet hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det ble feil, men jeg har hele tiden hatt utregnet ikm 19.april og ikke 17. april. Så den som kan rette lista kan gjøre det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 16

**************************

Mandag 16.04

*

MiniLK-3

**************************

Tirsdag 17.04

* HåperPåNr2

 

**************************

Onsdag 18.04

*prinsesse08+lillebaby12?

 

 

**************************

Torsdag 19.04

*Tanken 4.pp

 

**************************

Fredag 20.04

*Trollunger

 

**************************

Lørdag 21.04

*

 

**************************

Søndag 22.04

*babysyk74 3 pp

 

**************************

Gravid:

MiniLK-3

 

**************************

Inn i ny PP:

PeppaPig

lillemille84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, nå har tanta kommet på besøk...j :( skikkelig skuffa.. jaja får håpe alle gode ting er tre og lykken er der neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen på ikm dagen skal jeg teste med clearblue digital som jeg har hatt liggende et par mnd ;)

Har brukt strimler fra billigtester fra 9 dpo og fikk positiv gravididitestest fra 10 dpo som har blitt sterkere for hver dag! :) :) :)

 

Spennende!!! :)

 

Terminen blir 27 desember, midt i romjulen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

sitter her på jobben og er så ukonsentrert. Det murrer i korsryggen, varmer i brystene, gjesper og gjesper....og vil egentlig bare hjem.

Blir nok å ta en test i morgen tidlig, selv om det er for tidlig, men jeg har bestilt meg en ny ladning med tester som ankommer en av de nærmeste dagene.

Blir jo litt testoman, men denne pp har jeg vært flink, men i morgen må jeg jo få begynne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...