Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Håper du har rett, Leah :) Her har det brukt å være motsatt, har så godt som levd i sølibat under alt av svangerskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Tusen takk for den varme velkomsten :) Jeg er allerede våken, og jeg har fri i dag...hm...hva skal jeg da finne på resten av dagen!?

 

Jeg har så lyst til å ta en test, men er så redd for å bli skuffa :( Må jo si at jeg ikke har kjent noe annerledes denne pp.

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg hadde det sånn leah! iallefall de første ukene! veldig følsom også;) Håpe, håpe! det hadde vært så artig om du fikk treff denne mnd! :)

 

Tror jeg har klart å IKKE jobbe for hardt dossa :) Våknet uthvilt og lett i morges etter 8 timers søvn :) klar for å kjøre søppel på dynga og pusle litt mer ute hvis været tillater det :) Har noen tonn (jadda) med rullestein som er plassert på en mindre gunstig plass av forrige eier, skal plukke ut kantstein utav haugen og resten skal vi bruke til å dekke en skråning... dvs at alt må flyttes på - litt og litt om gangen! ;) tenkte å begynne så smått med det hvis jeg orker.

eller så kan jeg fylle opp hengeren igjen også, blir mye søppel når det ligger mye igjen etter forrige eier og vi har revet en gammel hytte som stod her. brent materialene, men isolasjon, plast og takpapp må kjøres bort... under hytta har de også dumpet isolasjon og masse rart, så blir noen sekker av det...

 

Blir heldigvis resultater av all jobbinga! ;) Denne uken har jeg avtaler i morgen, men ingenting resten av tiden, så kan kose meg i hagen hver dag om jeg vil :)

 

Ble egoinnlegg dette, men har lest alle deres og håper alle sammen får en flott uke! uansett vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Jeg aner ikke hvordan sexlysten var i starten av svangerskapet med Leah, for fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6 uker på vei..men etter den tid så var jeg jo så dårlig og hadde null sexlyst, så derfor så tror jeg vel egentlig ikke at det kan være et tegn, men man må jo håpe ;)

 

Har ikke flere billigtester igjen, så nå vet jeg ikke når jeg får testet neste gang..har en A1 test liggende og en CB med ukeindikator, men de vil jeg ikke kaste bort hvis jeg ikke har fått strek på billigtest først :P Men hvis ikke mensen kommer før helga, så kanskje jeg svir av A1-testen.

 

Cornflake: Tidlig oppe på fridagen din :) Syns du bare skal slappe av og nyte dagen jeg :)

 

lilleblomst: Som du arbeider :) Men kan tenke meg det blir flott i hagen nå :)

 

Nå skal snart puddingen avgårde i barnehagen, og jeg skal hjem og legge meg litt på sofan tror jeg, er så trøtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Cornflake, du er tidlig oppe på din fridag :) Da får du mye ut av dagen *smiler* Har du noen planer for dagen?

Jeg er sååå spent på dine vegne og jåper virkelig det er din tur til å juble snart :wub:

 

Leah, dette med sexlyst om det kan være et tegn veit jeg ikke, godt mulig men slik var det ikke for meg.

Blir digg med en lur på sofaen :)

 

Lilleblomst, du jobber og står på. Kommer til å bli kjempe fint ute hos dere til sommeren :D

 

Bare denne uka att så er det ferie *juhu* :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 36 i dag og skulle hatt mensen i går, men ingenting så langt :)

 

Hvorfor kvikner jeg alltid til når jeg har muligheten til å ligge på sofan og ta en lur? Var såååå trøtt og fast bestemt på å legge meg litt, men så kommer jeg hjem og er ikke litt trøtt engang :P Kommer sikkert til å sitte å halvsove i ettermiddag da hvis jeg ikke får til å ta en lur snart :P

 

I dag regner det masse her, så snøen er blitt til is og det er vått og glatt ute :/ Er glad det ikke var sånn vær i går i alle fall! Håper det regner så mye at det blir bart på veiene, har ikke gått tur på nesten 1 uke nå og det suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte Dossa :) Jeg håper også at jeg snart kan juble ;) Kan du se på meg en gang til snuppa?

 

Jeg har dessverre lagt på meg 1 kg i løpet av ferien :( Fikk ikke trent noenting to siste ukene, jeg ble jo syk og hostet masse :( Er fortsatt i feriemodus, dvs jeg er superlat..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er ikke så mye å legge på seg i løpet av en ferie :) Den forsvinner nok fort igjen når du kommer ut av feriemodusen ;) når skal du teste?

 

jeg har lagt på meg 0,3 kg den siste uka mens sambo har vært hjemme, det nytter bare ikke å gå ned i vekt når han er her på kveldstid, for han har ekstremt dårlig innflytelse på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, den ene kilo'n forsvinner fort når du kommer igang med treninga igjen :D Skal se på deg vennen ;) Håper pendelen er samarbeidsvillig :) Kan du bare skrive fødselsdato'n din søta?

 

Nå har jeg en fritime *juhu*

 

Har så ondt i nakken, er nok derfor jeg har blitt svimmel igjen :( Ligger i senga og skal sove, men alt går rundt og det gynger noe så grusomt. Det er ikke gøy *blææ*

Har fått time hos kiropraktoren min på fredag.

Håper han får fikset noe av denne svimmelheta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen heim Cornflake! Ein kilo på ferie er heilt normalt, kan godt vera den forsvinn etter et par dagar også. Ang graviditet: Eg har ein liten følelse for at det er din tur no :)

 

Tessy: Grattis med badekar, det er jammen deilig, og kos å bada i lag! I tilfelle du ikkje veit det vil eg berre få sei at du for all del ikkje må ha bobler på, då det er skadeleg for babyen- kan føra til abort. Heller ikkje ok med veldig varmt vatn då babyen kan bli overopppheta. Me bada for litt sidan, utan bobler, men med tente lys og musikk, og øl for mannen. Veldig kos :)

 

Sender ein stor klem til alle. Eg er aleine no for mannen reiste offshore i dag, trist.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøstende ord jenter :)

 

Lilla: Gratulerer med lille gutten i magen forresten :)

 

Dossa: Jeg er født 27.05.82. Tusen takk snuppa. Jeg håper at vi kan gå gravid sammen snuppa :)

 

Leah: Nå driver jeg å se gjennom seriene :) Har tydeligvis gått glipp av masse mens jeg var på ferie. Jeg tenkte jeg skal teste om et par timer, da blir det 4 timer siden sist jeg var på do. Hehe...kjøpte en del tester mens jeg var på ferie, betalte bare 30kr pr test. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, den ene kilo'n forsvinner fort når du kommer igang med treninga igjen :D Skal se på deg vennen ;) Håper pendelen er samarbeidsvillig :) Kan du bare skrive fødselsdato'n din søta?

 

Nå har jeg en fritime *juhu*

 

 

Du kan se på meg Også hvis du vil 140982

 

Har så ondt i nakken, er nok derfor jeg har blitt svimmel igjen :( Ligger i senga og skal sove, men alt går rundt og det gynger noe så grusomt. Det er ikke gøy *blææ*

Har fått time hos kiropraktoren min på fredag.

Håper han får fikset noe av denne svimmelheta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter !!

I natt grein eg meg i søvn er bare så utrolig tungt dette her !!! Nå nærmer mine venner sei termin ei kollega kom tilbake fra permisjon og hun bør gravid etter eg hadde begynt å prøve. Søskenbarn annonserte graviditet i går Osv Osv

 

Har følt meg super gravid i det siste men negativ test og åpen tapp :(

Så da er det bare å vente på tanta og nytt forsøk..

 

Vet ikke om du så det Dossa men sa at du bare kunne se på meg og hvis du ville 140982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter:)

 

lilla: ja det blir ingen bobler på meg...hverken sprudlevann eller boblebad:p men jeg er nå glad lell siden spira har det bra! Nåkjenner jeg hvertfall liv hver dag når jeg setter meg ned og tar meg tid til det og dytter jeg litt forsiktig på magen så får jeg svar <3 hvor mange uker er du nå og har magen kommet??

 

Cornflake, dossa og leah, jeg ønsker så inderlig at det er deres tur nå, eller i det minste veldig kjappt!!, jeg sender babystøv såmye jeg kan :)

 

Lilleblomst, flink du er da som jobber i hagen!! Jeg syns det er gøy å se resultater...her i hagen tok vi renovering i fjor, men jeg skal nok plante litt mer for hvert år og håper på å få plantet hvertfall et tre i år, jeg må få det litt mer personlig her, nå er det liksom bare plen, beleggningsstein og hekk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stor hage tessy? Gøy å se resultatene ja! :)

Vi skal ha masse frukt trær og bærbusker, kjøkkenhage osv, men det meste kan vente litt, dvs, vi tar det litt år for år. Har jo resten av livet til å ordne med hagen! ;)

Har nesten 3 mål tomt, så vi har nok å jobbe med! ;)

 

Ferdig med å kjøre søppel, så har en pause nå og skal snart ut igjen :)

 

Cornflake! krysser fingrene for deg! og leah og dossa! nå er det på tide med positive tester i bollen igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, hvor lenge er du alene hjemme nå før mannen din kommer hjem att? Tida går fort skal du se, er mange her i bollen som holder deg med selskap :D

Har dere noe navn på gutten deres? Er bare litt nysgjerrig jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake <3 får opp at mai/juni vil bli bra for deg og en gutt :D

 

Metti <3 huff den viser at det ennå vil ta litt tid. Fikk opp okt/nov og ei jente :D

 

Håper dere blir gravide så fort som mulig, for det unner jeg dere virkelig jenter <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332752601' post='144108152]

Heisann jenter !!

I natt grein eg meg i søvn er bare så utrolig tungt dette her !!! Nå nærmer mine venner sei termin ei kollega kom tilbake fra permisjon og hun bør gravid etter eg hadde begynt å prøve. Søskenbarn annonserte graviditet i går Osv Osv

 

Har følt meg super gravid i det siste men negativ test og åpen tapp :(

Så da er det bare å vente på tanta og nytt forsøk..

 

Vet ikke om du så det Dossa men sa at du bare kunne se på meg og hvis du ville 140982

 

Huff da Metti :( Men du kommer vel snart i gang med ivf? Jeg har tenkt på deg vennen. Trist å høre at du har det så fælt. Sender deg mange gode klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1332755278' post='144108291]

Cornflake <3 får opp at mai/juni vil bli bra for deg og en gutt :D

 

Metti <3 huff den viser at det ennå vil ta litt tid. Fikk opp okt/nov og ei jente :D

 

Håper dere blir gravide så fort som mulig, for det unner jeg dere virkelig jenter <3 <3 <3

 

Takk snuppa :) Blir vel kanskje spire etter jeg får hjelp, så jeg må bare fokuserer på å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1332752601' post='144108152]

Heisann jenter !!

I natt grein eg meg i søvn er bare så utrolig tungt dette her !!! Nå nærmer mine venner sei termin ei kollega kom tilbake fra permisjon og hun bør gravid etter eg hadde begynt å prøve. Søskenbarn annonserte graviditet i går Osv Osv

 

Har følt meg super gravid i det siste men negativ test og åpen tapp :(

Så da er det bare å vente på tanta og nytt forsøk..

 

Vet ikke om du så det Dossa men sa at du bare kunne se på meg og hvis du ville 140982

 

Metti, vi skrev visst samtidig i stad...syns det er kjipt at du har det så tungt, jeg kan liskom ikek sette meg helt inn i det men føler veldig med deg og har venner som sliter, jeg var nesten redd for å fornærme ei god venninne av meg som har mistet tre ganger og å venter på å få satt i gang noen nye tiltak, også kommer jeg med to på rappen lissom, føler det er så urettferdig! Men hun ble heldigvis veldig glad og syns det er verst med de som ikke er så nære henne som ikke vet hvordan ting er... Ønsker deg all hell Metti, du fortjener ikke å ha det så tøft:( du får prøve å nyte våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille blomst, vi har ikke stor tomt nei...men egentlig akkurat passe fr oss, passe stprt hus og holde i orden og passes stor hage å holde i orden:) tomta vår er bare på ca 400kvm hihi

Det er jo gøy å ta litt og litt også, så har man noe å jobbe med:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake <3 får opp at mai/juni vil bli bra for deg og en gutt :D

 

Metti <3 huff den viser at det ennå vil ta litt tid. Fikk opp okt/nov og ei jente :D

 

 

Håper dere blir gravide så fort som mulig, for det unner jeg dere virkelig jenter <3 <3 <3

 

Jaja håper du tar feil men så lenge eg blir gravid e eg fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff Metti, sender deg en god klem! Håper det er din tur nå, det er på tide!

 

Cornflake: Du får oppdatere når du har testet, jeg er spent på om du har fått med deg en liten spire hjem :) Har god følelse for det :)

 

åh, der falt alt annet jeg skulle skrive vekk :P Skal prøve meg på en sofahvil nå..tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, sender deg en skikkelig god klem :) :) Du skal oppleve å få en positiv test og kjenne liv i magen :wub: du er bare ei av de som uheldigvis må vente for lenge på den etterlengta spiren.

 

Leah, kos deg på sofaen :)

 

Nå kom sola frem for fullt *digg*

Og skal si ho varmer godt *aaaaah* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooor klem til deg, Metti <3 Håper virkelig det klaffer snart, det har du virkelig fortjent!!! Håper også på cornflake før vi andre kommer etter en etter en ;)

 

Dossa, svinger du pendelen igjen? Se gjerne på meg igjen ;) 03.02.77

Snill du er som tar deg tid til å se på fiskene :)

 

Har ikke tid til å kommentere så mye, men en god klem til alle sammen!

Hvordan er formen til dere heldige graverte? Håper kvalmen er minimal og energien på topp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...