Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #51 Skrevet 25. mai 2012 Lavt stoffskifte. Som plager meg i perioder. Har vært syk.meld pga den i ca 1 mnd i året. Hatt det siden jeg var 11 år.
,,,,, Skrevet 25. mai 2012 #52 Skrevet 25. mai 2012 restless legs, er nok ikke den værste sykdommen, men herregud å slitsomt og irriterende det er. hvertfall når man er så plaget at man må ta medisiner 3 ganger om dagen for å være nesten symptomfri... har hatt det i mange år uten å finne ut hva det var, og skal ha det resten av livet også.. er 18 år nå. jippi
Gjest Mafan Skrevet 25. mai 2012 #53 Skrevet 25. mai 2012 Hypothyreose Kroniske korsrygg - og bekkensmerter. Keratokonus Tidvis angst og depresjoner Likevel; jeg synes jeg har et bra liv!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 25. mai 2012 #54 Skrevet 25. mai 2012 Migrene Fibromyalgi Astma Allergi ADHD
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #55 Skrevet 25. mai 2012 Schizoaffektiv lidelse + spiseforstyrrelse (spiseforstyrrelsen er vel ikke regnet som en kronisk sykdom heller, men prognosene er ikke så veldig gode for at jeg skal kunne bli HELT frisk, dessverre - ikke det at jeg har gitt opp!)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. mai 2012 #57 Skrevet 25. mai 2012 Kronisk latskap her;) Neida. Jeg tenkte at jeg har jo ingen kroniske sykdommer. Men så leser jeg gjennom her og ser at, jo kanskje har jeg det. Migrene Restless legs Irritabel tarm. Men anser meg selv for frisk:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2012 #58 Skrevet 25. mai 2012 Psoriasis. Og stadige depresjoner som følge av det... Jeg har også psoriasis. Er 29, og har hatt det siden jeg var 13-14 år. Grusom alder å få det i. Hvor gammel er du? Og hvor plaga er du? Jeg har på legger og armer, og kler på meg når jeg er på jobb og sånn. Men har de siste årene kommet meg på stranda! Har ikke vært deprimert fordi jeg har det, men hadde noen tøffe år i tenårene. Jeg har vært på 5 behandlingsturer, og har sett hvor ille det kan være, så tross alt er jeg ikke så hardt rammet!
Bentix Skrevet 25. mai 2012 #59 Skrevet 25. mai 2012 Har lavt stoffskifte og fått medisiner for det siden jeg var 6 år. Sliten til tider, men om det er lavt stoffskifte eller ikke er vanskelig å si. Jeg vet ikke hvordan det er å ikke ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå