Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

så bra at alt stemte med knøttet Tessy! :)

 

Jeg prøver å få byttet gyn, blir bare stresset av å gå til hun jeg har, hun er liksom for følelsesløs, jeg har hatt nok stressopplevelser og ubehagelige opplevelser med svangerskap og ul... Timen min neste uke er i 18-18.30 tiden på kvelden og det passer veldig dårlig for meg. må kjøre nesten 3 kvarter til og fra og de foreslo at jeg kunne ha med mini hvis jeg ikke fant barnevakt. (midt i leggetiden, er de tullete?) men jeg vil ikke at ho er der og ser en innvendig ul og evn meg hvis det ikke skulle gå bra... orker ikke utsette henne for det!

 

7+1 i dag... hormonene herjer så matlysten er på 0, kvalmen er alltid murrende, trøtt som en strømpe og i tillegg er jeg blitt forkjølet nå :( hadde avtale både i går og i dag som jeg måtte avlyse pga dårlig form :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Metti: Så spennende at du kjenner litt i puppene og magen, kanskje har de festet seg :)

 

Tessy: Nå ble jeg glad, så bra at alt sto bra til inni magen din :) Må du ikke slite deg helt ut med all jobbingen!

 

lilleblomst: Uff, håper du får byttet gyn, er jo ikke noe særlig å gå til noen som ikke bryr seg! Hallo? Ta med mini på ul, er de helt dust? Det ville nok ikke blitt noen god opplevelse hverken for deg eller mini, tåpelig forslag. Kunne aldri i livet tenkt meg å tatt med Leah på en innvendig ul, og i hvertfall ikke midt i leggetiden. Håper formen din kommer seg litt snart :)

 

Jeg tok en test i dag, men det var ingen skyggestrek eller noe der..i tillegg har tempen min sunket de siste dagene og i går fikk jeg vondt i ene puppen som vanlig, så tviler på at det er noe på gang her. Men vi får nå se om mensen kommer på mandag/tirsdag da :)

 

I dag er Leah hjemme med meg, og da skal hun stå opp 1 time tidligere enn vanlig, er ikke det typisk? Ikke det at det er såååå tidlig å stå opp kl.7, men det hadde jo vært veldig deilig å sove til 9 når vi kan :P Vi skal nå vaske huset og senere skal vi besøke svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

For en dust av gyn du har Lilleblomst, virkelig tåpelig forslag å ta med mini og midt i leggetida....hallo.....jeg håper du får bytta til en gyn som forstår deg og som kan vise medmenneskelighet :)

God bedring vennen :) håper du snart kommer deg :)

 

Leah, typisk at de våkner for tidlig når man kan sove litt lengre :P men da får dere masse ut av dagen :) Torsdag og vaskedag for deg, greit å få litt hjelp fra mini som sikkert har lyst til å hjelpe deg :D

Ha en fin dag!

 

Mamma kommer kl 10 idag og passer jentene. Så siden jeg har fri de to første timene så har vi en rolig morning :) *digg*

Svigermor skal hjelpe meg ikveld når jeg må ta snuppa på turning for mannen er på styringsmøte og kommer seint ikveld.

Er så glad for at jeg kan få hjelp når det trengs :D

 

Ha en fin dag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, Cornflake! Håper du får noen riktig positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til hos legen idag Cornflake :)

Håper du kommer tilbake med gode nyheter :) Krysser alt jeg har for deg søta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har nå vært hos legen, kan ikke akkurat si jeg har noe gode nyheter å komme tilbake med. Jeg har fått beskjed om å gå ned 10kg, jeg har ny time om 3mnd. Hun legen her fant da venstre eggstokken min, hun sa mine eggstokker er små. Så ivf er nok en løsning for oss. Fortsatt ikke pergo, siden jeg har eggløsning og stabile sykluser. Fikk beskjed opp trene 5 ganger i uken. Jeg føler meg som en hval!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, ikke noe morsomt å høre... Men er i hvert fall bra at ivf kan være et godt alternativ. Synd du ikke bor litt nærmere så kunne vi trent sammen. Jeg sliter med motivasjonen for tiden, men i kveld SKAL jeg i vei..... Kanskje ;)

 

Sender deg uansett en god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikkje noe kjekt å høre... Men må du gå ned 10 kg før de hjelper deg eller bare anbefalte de det ?

5 dager i uken syns eg var mye ! Må hvertfall ta det gradvis oppover syns eg.

 

Hva vil det si at eggstokkene er små da ? Hvis de produserer fine egg

 

Vil gi deg en god klem og er også en av de som må ha IVF for å få det til... Dersom du lurer på noe er det bare å spør..

 

God klem fra meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er anbefalt ja. Grensen på St.Olav er satt til bmi 35, min er på 30,5. Så jeg er jo innenfor grense, men hun ville at jeg skal gå ned i vekt slik at jeg ikke trenger altfor stor dose med hormoner.

 

At eggstokkene er små betyr at jeg produserer lite egg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off ja kjipe greier... Håper du klarer å holde deg oppe og se fremover mot ivf !! Du skal få barn trenger bare litt hjelp sånn som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Cornflake! ikke noe morro å føle seg som en hval etter en sånn legetime! Dette ordner seg, dere må bare igjennom litt "dritt" først... desverre...

Vi har vært igjennom masse "dritt", har måttet kjempe for mange av de tingene som øyensynlig andre oppnår ved å knipse, men hvis man holder ut så går det til slutt! :)

 

Stor klem til deg snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem, Cornflake. . Du får gjøre så godt du kan, rett og slett. Prøve å få mannen med deg, så kan dere gjøre noe koselig sammen. Du virker som en tøff og vilkesterk jente, og vi skal stå på sidelinjen å heie på deg!

 

Her er stemningen i heimen litt trykket, etter at mannen oppdaget at noen hadde bulket bakdøren på bilen vår idag. 2-åringen har sannsynligvis lært seg noen nye ord i dag, for å si det sånn! Men det kan være at vi får tatt synderen, siden det sannsynligvis skjedde inne på parkeringsplassen på et kjøpesenter, med overvåkningskamera. De skulle få noen vektere til å se på det imorgen.

 

Nå skal vi på skolerevy, alle tre. Det blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke moro ut Cornflake. Skjønner at du syns timen var dritt. Prøv å trøst deg meg at treninga gir deg så mye annet også, blant annet energi og god følelse:) ønsker deg hvertfall lykke til og håper ting ordner seg for deg.

 

Noen av dere her som driver med temping? Begynte for 3 dager siden(selv om jeg muligens har IKM imorra) og har hatt temp på 37,7 på tirsdag, 37,00 igår og idag plutselig 37,30. Er det vanlig at den varierer så mye fra en dag til en annen? Sitter her å venter på tegn på at tr er på vei, men har kun kjent noen murringer i natt og litt stikking som jeg ikke helt vet hva var.

Har sånn rar kribling i kroppen, sikkert fordi jeg håper på at det skal skje noe :P

Skal egentlig trene idag og, men nakken har omtrent låst seg. Skulle tro jeg hadde liggi med hodet under armen i natt :P Noen somn har tips mot stiv nakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem, Cornflake. . Du får gjøre så godt du kan, rett og slett. Prøve å få mannen med deg, så kan dere gjøre noe koselig sammen. Du virker som en tøff og vilkesterk jente, og vi skal stå på sidelinjen å heie på deg!

 

Her er stemningen i heimen litt trykket, etter at mannen oppdaget at noen hadde bulket bakdøren på bilen vår idag. 2-åringen har sannsynligvis lært seg noen nye ord i dag, for å si det sånn! Men det kan være at vi får tatt synderen, siden det sannsynligvis skjedde inne på parkeringsplassen på et kjøpesenter, med overvåkningskamera. De skulle få noen vektere til å se på det imorgen.

 

Nå skal vi på skolerevy, alle tre. Det blir gøy!

 

E det gosen dere ska på ? Det var en favoritt tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper og mine temperatuerer kan svinge ganske mye fra dag til dag :) Pleier alltid å synke drastisk samme dag som tr kommer da..så om tempen din stiger litt i morgen så kan det jo hende at det er noe på gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere tempen til samme tid hver dag? Er sykmeldt for tiden så står opp til litt ulike tider og tar den når jeg våkner. Bør jeg ha alarm som vekker meg til samme tid hver dag for at den blir riktig?

 

Har også sett endel som har nevnt at de kan få positiv EL test ved graviditet, men kan også ELtesten være negativ og graviditetstesten positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: ikke fortvil :) Jeg gikk ned 9 kilo på 9 mnd bare ved enkle kutt i kostholdet. Jeg la om til en mer lavkarboholdig matvei. Brød, ris, hvetemel og pasta = bye bye! Spise mye kjøtt med saus og salat og grovt fullkorns knekkebrød med masse deilig pålegg. Jeg trente ikke en meter annet enn mosjonsturer med litt løping noen ganger i uka. Funka som fjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...