Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

Så kjipt med negative tester, Cornflake og Prøvekanin, men så lenge tanta holder seg unna er det jo håp :)

 

Dossa, nå må dere alle bli friske snart! Sender over litt bli-frisk-støv (har så dårlig med baby-støv, men det får vi jo alle fra snille Lykkelig :) Koselig å høre fra deg igjen, forresten)

 

Mange søte karneval-barn i dag :D Barnehagen til Anton hadde karneval i går, og han var selvfølgelig tigergutt (er ikke sønnen til Tigerlise for ingenting, hihi).

 

Lilla, håper kvalmen gir seg nå, du har slitt lenge nok, stakkar :( Og det går helt sikkert fint å fly. Jeg gjorde det samme da jeg var ca like langt på vei. Var bare til Oslo, men ca en time det også. Blir knall :)

 

I dag var vi på St. Olavs og tok blodprøver. Tror det var 8 glass de tappa av meg *huff*. Men gikk fint, han (!) som tok prøvene var så flink og omtenksom atte :). På tur hjem ble det en tur innom ikea, da blir det alltid med et par poser hjem, vettu ;)

 

Cornflake, vi tok prøvene i første etasje av Mor og barn- bygget (eller hva det heter). Siden det ligger nærmeste parkeringskjelleren og det er i det bygget Fertilitetsklinikken ligger så gikk vi inn der og spurte i skranken. Forstod det som om man skulle ta blodprøver i det bygget som den avd. tilhørte som hadde skrevet rekvisisjonen. Vet ikke om gyn er i samme bygg? Vi gikk i hvert fall til høyre bak trappa/søyla. Ingen skranke der, men kølappsystem. Leverte rekvisisjonene da vi kom inn i prøvetakingsrommet. Du får bare gå inn i det bygget som Gyn hører til og spørre :)

 

Hmm, da har jeg glemt resten igjen, ja...

 

Takk Tigerlise :) Jeg har jo jobbet på St.Olav, men likevel så finner jeg ikke fram :D Syns det er litt rart hvis jegikke gå andre plasser for å ta blodprøve, det står nemlig ikke noe navn under rekvirenten. Det står bare GIVF. Men i Kvinner- og barnbygget, i samme korridor som fertilitetsseksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvilken etasje Fertilitetsseksjonen er (har jo faktisk ikke vært der enda...), men vi tok i hvert fall blodprøvene i 1. etg. (samme etg. som inngangspartiet). Bare spør i resepsjonen, de var veldig hyggelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

Ja, da er dagen her hvor jeg skal på første ordentlige ul, legebesøk og jordmorkontroll!! Hle pakka:) dette er på den private klinikken vi skal følges opp så det blir spennede! Jeg vet jo at kvinnedoktoren der er super, men er litt spent på hvordan jordmoren min er!

 

Håper alle sammen får en findag:)

Dossa, hvordan er formen i dag?? Håper du føler deg bedre!

 

Nå skal jeg skifte til treningstøy å komme meg på funwalk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Tessy: Så spennende dag i dag :) Lykke til :) Hva er funwalk?

 

åh, for ei natt..våknet 4 ganger av mareritt og aner ikke hva jeg drømte engang, bare våknet og kjente hjerte galloperte og var skikkelig redd..etter 4.mareritt så slo jeg på lyset og sov med det på :P Så våknet jeg 1 gang av at Poffi sto i gangen og hylte og peip, sambo hadde stengt han ute i gangen fordi han plaget besøket hans..men måtte bare ta han i stua igjen siden jeg våknet av han..og så våknet jeg en gang av at en bil sto på fløyta utenfor! Nå i morges våknet Leah av ambulansen som kjørte forbi..og vekket meg for å spørre hvem som var syk og hva som feilte de!!! :P

 

Hun hadde storkost seg på karnevall i går :) Men da jeg hentet henne fikk jeg vite at en av gutta hadde fått spysyken og kastet opp på lekerommet, og så ble han hentet av pappan sin..Så jeg sa til barnehagen at hun blir hjemme resten av uka :P Det er andre gutten i barnehagen denne uka som har spysyken, så vi tar ingen sjanse, vil ikke bli syke på 30-års dagen til sambo ;)

 

I dag er planen bare å vaske huset og leke med Leah, kanskje få danset litt zumba også :)

 

Ha en super dag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ut som litt av en natt for deg Leah:o

Funwalk er en egen time med sånn elipse maskin elelr hva det heter, veldig gøy syns jeg og lite belastende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som trener, Tessy :) Lykke til på timen, spennende :D

 

Leah, puh det var ikke rare søvnen du fikk i natt, nei... Skjønner godt at du holder lille-Leah hjemme, spysyken vil vi jo alle unngå! Finnes ikke verre! Kos dere masse :)

 

Dossa, føler du deg bedre i dag, vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, stilig :) Jeg så jo for meg at dere gikk rundt inne i salen, haha :P

 

Nå har vi fått i oss frokosten og jeg må komme i gang med husvasken, blæh! Etterpå skal vi en tur ut så Leah får kjøpt en hjertesjokolade til pappan sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på om jeg begynner å få EL igjen? Virker nesten sånn, selv om jeg har spottet en del denne uka (blæh!). Skal prøve å holde meg denne pp, vet ikke om det er bra å kjøre på direkte på en ny runde igjen? Uansett greit hvis kroppen er i rute igjen :)

 

Ingen som har testet i dag? Jeg tok en test i går bare for å være sikker på at det ikke er noe hcg igjen, og den så blank og fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Takk for at du spør Tigerlise :) formen begynner å bli litt bedre *phu* Ungene er helt friske att så imorra blir det skole på gullet og barnehagen på jentene :)

 

Leah, huff for noen drømmer :( skjønner godt at du er litt små trøtt :P Du og mini får vaske litt og ta en dupp på sofaen ;)

 

Cornflake, hvordan er det med deg idag?

 

Prøvekanin, krysser fingra for at tanta ikke dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Takk for at du tenker på meg søte Dossa :) Negativ test i dag, 14 dpo :( Har en vond pupp, ellers så venter jeg bare på mensen skal komme.

 

Huff Leah, du får hvile deg litt på sofa senere i dag. Ikke noe kjekt med mareritt :(

 

Dossa: Hvor mange dpo er du nå da?? Testing snart?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, da slipper du å være kvalm på flyet, også blir det made in Thailand, vettu :) Krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Cornflake, jeg krysser det jeg har for deg :) Ønsker så gjerne at du skal få en positiv test :D

Jeg er bare 8 DPO idag, kan svi av en test allerede til helga men veit jo at det alltid lønner seg å vente til etter IKM :)

Nå er ikke magefølelsen min noe god lengre :( tanta kommer med et smell tirsdag/onsdag *blæææææ*

Trodde aldri jeg skulle trenge å skrive tallet 20 bak nicket mitt *grrrr* Lever med et ør lite håp frem til over helga :)

 

Når reiser dere Cornflake og hvor lenge blir dere borte?

Skulle ønske jeg ble med deg, tenk så gøy vi ville hatt det :D du och jag :wub:

 

Tror dere ikke at vesla har fått høy feber igjen :( er det virkelig mulig tenkte jeg *off og off*

Jeg føler meg litt bedre idag. Hurra for at det snart er helg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...