Gå til innhold

Vektøkning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

35+4 i dag, og opp 16 kg. Mye på rævva og dobbelthaken dessverre...

 

Men ligger bedre an enn sist sv.skap, da endte jeg på +27, 2 uker over termin. Skal vel noe til å legge på seg 11 de siste 5-7 ukene? Er ganske fornøyd hvis jeg går opp under 20 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36+0 og 6 kg i pluss. Håper på noen kg til de siste tolv dagene, ellers blir det så slunkent med melk til miniprinsen... Heldigvis ikke noe vann å snakke om, så satser på at lageret holder noen mndr :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 27 + 2 og er fortsatt på start vekten :) Som sagt så er det veldig bra for min del! Han har det veldig bra og vokser godt! Håper jeg kan klare å holde vekten nede så lenge som mulig. Syns jeg selv er utrolig flink som klarer å styre unna fristelser :)

 

Hva slags kostholdstips var det du fikk på føden (leste forrige innlegget ditt også;)? Skulle gjerne hatt det tipset da jeg også har noen kilo for mye fra starten av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+3 og opp 10 kg. er nok mest mage og pupper her, heldigvis!! . Men ikke mye aktiv lenger, så venter nok at jeg går opp en del i innspurten..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nektet å gå på vekta sist jeg var hos jordmor.. så vet ikke og synes det er deilig ;) men vet nok at jeg må på igjen neste uke da jeg følges tett opp av riksen grunnet diabetes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+3, 12 kg opp. Veier nå 64. Begynt å få litt bollekinn og tjukke tær, så har nok samlet seg litt vann den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 fullgåtte i dag, og opp 10,5... gått opp 1 kg de siste 3 ukene. kanskje jeg er heldig og slipper den store vektøkningen nå på slutten. lov å håpe i hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugh ja nå er det nok for min del, starta på 70 og er nå 88!

Blæ er 18kg det, f... åsså dette blir tøft å få av etterpå, håper amminga går iværtfall så er det gode odds hehe

Ser jo at ansiktet er litt rundere og føttene er fulle av vann hehe, ser ut som ett stort skrukkete laken når jeg står opp.

Er i uke 38 så ikke så lenge igjen heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 +2 og opp 20... jaja, greit å vite at ca 12 av dem er baby, morkake og fostervann :) vet jeg har mye vann i tillegg, så er ikke sikkert det er så gale, passer enda flere av klærene mine ( - knappen i shortsene/bukser da :P ) holder også en knapp på amming og trilleturer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for selvfølelsen å se og vite at det ikke bare er folk som går opp de standard 12kg ene. Vi skal nok få det av oss damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 +2 opp 16,5 så jeg nærmer meg 80 kg med stormskritt. 80 er limiten min sÅ satser på å holde meg under. He he lite sannsynlig men... Ja ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+5 og opp 13, og suuuuper fornøyd! Endte opp på pluss nesten 30 kg sist, så jeg er virkelig stolt!

 

En kombinasjon av å kunne bevege meg og trene mere, myyyye mer bevisst på hva jeg putter i munnen samt at jeg har fint lite vann i kroppen har "hjulpet" meg :-)

 

Har ikke vært et mål å gå opp så lite som mulig, men å unngå sprengoppgang som sist. Det var ubehagelig (kjente ikke igjen jenta jeg så i speilet) samt fysisk vondt (sprengte vonde ben, vond rygg, dårlig pust osv). Alt, pluss litt til, kom av med hard jobbing etterpå.. Så alt går bare man vil og går inn for det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 +2 opp 16,5 så jeg nærmer meg 80 kg med stormskritt. 80 er limiten min sÅ satser på å holde meg under. He he lite sannsynlig men... Ja ja

 

Nå vet ikke jeg hvor lang du er, men jeg er bare ,5 kg fra 80.. Og føler meg FAB! Er 1,67 høy selv :-) Ser ikke tykk ut nå i det hele tatt :-) 80 er da ikke noe å være redd for, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 +2 opp 16,5 så jeg nærmer meg 80 kg med stormskritt. 80 er limiten min sÅ satser på å holde meg under. He he lite sannsynlig men... Ja ja

 

He he jeg er ei litta bolle:-) neida er ikke så ille. Hadde bare satt meg et indre mål om at 80 er målstreken :-)

 

Nå vet ikke jeg hvor lang du er, men jeg er bare ,5 kg fra 80.. Og føler meg FAB! Er 1,67 høy selv :-) Ser ikke tykk ut nå i det hele tatt :-) 80 er da ikke noe å være redd for, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvinner fort!! :) Jeg gikk bare opp 7kg og nå, eller en uke etter fødselen hadde jeg gått ned 12kg! Så jeg ligger nå 4kg under start vekten min! Håper det holder seg der, men kan jo gå ned enda litt til ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp totalt 24.2 kg, og nå 2 døgn etter fødsel ligger jeg på +12kg. I går var jeg 1 kg lettere enn det igjen, men når har jeg spist igjen og fått masse melk allerede, så sikkert derfor opp til i dag. Så da er det 12kg som skal av for min del, og enda er MYYYE av det vann ser jeg :) Jeg er fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...