Gå til innhold

Vektøkning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

22+3 uker idag og 12 kg opp. Ikke morro, men, 7,5 kg kom på tre uker, som vistnok viser seg å være endel vann...Jeg trener mye, spiser "innenfor det jeg skal", så fett er det ikke. Forrige svangerskap gikk jeg opp 17 kg, men, da kom kiloene på slutten. Denne gangen har kiloene kommet i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker, 0 kg. Men spydd flere uker før jul, så endelig tatt igjen min egen vekt :) Men magen er stor og fin, så foreløpig ingen fare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 16 uker og har plutselig gått ned en kg....hjeelp, da blir jeg litt redd for babyen, går man opp i vekt så vet man ihvertfall at babyen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+6, opp 7 kg:) startvekt 58... gikk opp 17kr med de to første, håper det ikke blir riktig like mye....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+4 i dag og har gått opp 10kg, gikk ikke opp noen ting før ca uke 19, har fått stor fin mage, men er ikke tydelig på resten av meg at jeg har gått opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+5 i dag, startvekt 51kg -gått opp 10 kg hitill, selv om jeg har "sitti på ræva" med bekkenløsning siste 4mnd :P

All vekten kom 2.trimester -har bare gått opp 0,5kg siste 4ukene...men jr vokser som h*n skal, så da er det greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...