Gå til innhold

Hva "ligger bak" nick'ene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det ordet jeg hører oftest hjemme er "Mammaaaaa" ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fordi jeg kom snublende inn her etter å ha oppdaget at jeg var gravid og trolig så ut som et spørsmålstegn i en uke...og så fryser jeg lett ;-)

Skrevet

Litt morbiditet, litt mor og litt nynorsk.

Skrevet

Gjenspeiler generelle inntrykk av tanke-til-handlingmønster hos undertegnede.

Skrevet

Finnes ikke noe spennende eller fancy over nicket mitt. Jeg heter Catarina, og er født i 1968. Enkelt og greit.

Skrevet

Heter Cecilie og er født i 1985... Så fantasiløst som det går an å bli ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg hadde en periode jeg var veldig glad i mint; det være seg i drinker, tyggis eller drops. Samtidig studerte jeg urtemedisin, og da var det jo en smal sak å vite at det latinske navnet på mintfamilien er Mentha ;)

Det har forøvring ingenting med "mental" å gjøre, som jeg har fått spørsmål om fra noen hehe, selv om jeg sikkert har mine øyeblikk :P

Junior sier seg vel selv, jeg har en liten sønn jeg kaller det innimellom :)

Ettersom jeg er inne i en chiliperiode i livet så burde jeg vel skifte nick til Capsicum, men men ;)

Skrevet

Alt er tatt av vanlige ord, men skulle nå se for sikkerhets skyld. Så var det at gutten klapsa på tastene og la til litt. Akkurat samtidig trykka jeg ok. Så ble det som det ble. :)

Gjest 5 andre
Skrevet (endret)

Rett og slett uoppfinnsom.. Tenker fremdeles på et nick, men alle de jeg kommer på er tatt :P

Men hvordan unngår du at man kan trykke inn på profilen din? Sånn av ren nysgjerrighet :)

Hva? Skjønte ikke den jeg. Hehe..

Nei, merkelige greier. Etter at du hadde skrevet 2 innlegg var nicket din svart (ikke turkis som andres) og umulig å trykke inn på. Da jeg gikk inn senere var de blitt lik alle andres. Skjønner ikke hva det skyldes. :P

Og etterpå ser jeg at det har blitt kommentert ytterligere. :) Er ikke slik at jeg pleier å snike noe særlig på profiler, ble bare mer nysgjerrig da jeg så at noe skilte seg ut :)

Endret av 5 andre
Skrevet

det startet med at jeg kalte meg <3med duracellkanin i magen<3

rett og slett fordi gutten i magen var en konsant propell!! han lå nesten aldri i ro!!

og da han kom ut kom jeg på at jeg er jo egentlig like urolig og "proppellisk" jeg også :P så da ble det bare duracellkanin ;)

og siden jeg er alenemor så er jeg nødt til å være en duracellkanin også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...