Gå til innhold

Hva "ligger bak" nick'ene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett uoppfinnsom.. Tenker fremdeles på et nick, men alle de jeg kommer på er tatt :P

Men hvordan unngår du at man kan trykke inn på profilen din? Sånn av ren nysgjerrighet :)

Hva? Skjønte ikke den jeg. Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne sagt noe svevende og eterisk om at det finnes så mye vi ikke forstår mellom himmel og jord og at naturkreftene og sfærene og månelyset og delfinene ..og...eh...auraer og sånt....liksom...

Men sannheten er at det er et uttrykk jeg bruker ofte når jeg er litt oppgitt ;)

Skrevet

Det var en amerikansk venn av meg som sa Hildegirl en gang for mange mange år siden, og så fallt det inn i tankene da jeg en gang skulle registrere meg for å streame musikk. Dette var i titen før spotify, og jeg hadde funnet et tilfeldig nettsted jeg likte. Ideen var å oppdage litt ny musikk. Skjebnen ville det slik at jeg helt tilfeldig snublet over mannen i mitt liv der. Og så ble navnet Hildegirl sittende også, siden jeg plutselig identifiserte meg mer og mer med det. Det ble liksom meg. Jeg opprettet blogg med det navnet i 08, og da var det gjort. Det er det jeg heter på nettet, og sånn er det med den saken. Siden jeg går hjemme med Kenguruen, la jeg til "er hjemmemamma" i navnet her inne. Som en slags oppfølger etter "er høygravid" og alle de greiene man gjerne skriver mot slutten av svangerskapet. :)

Skrevet

da jeg fikk min aller første hotmail konto var jeg "liten".. såvidt blitt tenåring tror jeg, og da ble det lille_monica, så navnet kommer fra mailen, samt at jeg drev å leste om Villemo i sagaen om isfolket :) så da ble det en kombinasjon der ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ikke kreativt mitt da jeg heter Julie Alexandra og var jo alenemor i starten så da var det liksom oss to mot trøkk så lillegull fikk plass i nicket hun også :)

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Her var det mye artig lesning :)

Men Heartbroken, så forferdelig å høre din historie! Jeg fikk helt vondt langt inn i sjela mi da jeg leste det. Hadde innbilt meg at du hadde kjærlighetssorg eller noe sånt, derav navnet. Men dette, det er jo helt grusomt! Sender over en stor klem til deg og dine <3

Skrevet

De to første bokstavene i navnene til ungene. Nå som jeg har fått ei til så burde jeg kanskje skiftet ;)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt et annet nick, grunnen til mitt er at vår nydelige baby ble født med så alvorlig sykdom at hn døde kort etter fødselen.

Hn knuste hjertene våre, og livet blir aldri det samme hverken for foreldre eller søsken. Vi vil alltid være en for lite i vår familie.

Jeg har lagt merke til nicket ditt, mye pga bildet som passer... Blei så utrolig trist nå, har ikke ord, men sender en klem....

Skrevet

Brillefint kommer av sangen til Dumdum Boys.

Så lett å glemme at bordet fanger, og hvor liten trøst det er i anger!

Setningen over er en god beskrivelse av hvordan det føles å ha gjort noe virkelig dumt.

Det her går brillefint....

Også bruker jeg briller;)

Skrevet

Er fra Voss og driver med får! Haha.. (iallefall sånn ca fra Voss..)

Har gris også, men Vossagris egnet seg ikke så veldig godt :P

Skrevet

Det var også " kallenavnet" mitt som liten, og har en egen regle:

Ellen propellen som tisser om kvelden :-P

Alle de som ertet meg som liten blir litt flaue nå. ( har dette kallenavnet flere steder)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt et annet nick, grunnen til mitt er at vår nydelige baby ble født med så alvorlig sykdom at hn døde kort etter fødselen.

Hn knuste hjertene våre, og livet blir aldri det samme hverken for foreldre eller søsken. Vi vil alltid være en for lite i vår familie.

Jeg har lagt merke til nicket ditt, mye pga bildet som passer... Blei så utrolig trist nå, har ikke ord, men sender en klem....

Tusen takk til dere for fine ord. Det varmer <3

Skrevet

Bestefar kalte, og gjør det fortsatt, meg for det da jeg var lita. Etter den tå-reglen tittil, tottil, tillarot osv :) jeg var lille tittil og søsteren min var tottil. :)

Gjest Morn du
Skrevet

Rett og slett uoppfinnsom.. Tenker fremdeles på et nick, men alle de jeg kommer på er tatt :P

Men hvordan unngår du at man kan trykke inn på profilen din? Sånn av ren nysgjerrighet :)

Noen ganger blir nicket svart. Men det går tilbake til opprinnelig farge når du oppdaterer. Altså går det ikke an å komme på profilen når nicket er svart.

Skrevet

Innimellom føler jeg at det har vært en kortslutning i hodet mitt:)

Unge i trassalder, problemer med samboeren, driitlei jobb og uten utdanning.. Så innimellom blir det litt kortslutning og alt går i svart en liten periode:)

Skrevet

Nyervervet fedme.

Skrevet

Zellica var stamtavlenavnet på en hund jeg fikk til omplassering. Hun var det mest godmodige vesen man kan tenke seg på fire bein, og tålmodig til tusen med ungene.

Vi fikk beholde henne i 4.5 flotte år før hun gikk over til de evige jaktmarker.

Skrevet

Jeg er ei lita hiphopdame som ELSKER sneakers. :) Derfor kaller jeg meg Box Fresh fordi det minner meg om nyinnkjøpte sko i friske farger rett fra boksen. ;)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hun heter Lykke og hun er en fryd ♥

Skrevet

Ikke så oppfinnsomt mitt heller, og man trenger heller ikke allverdens fantasi for å skjønne at jeg har tom mage. Da jeg gikk gravid første gang het jeg Barnihelemagen, men etter fødsel måtte jeg jo endre det. Det er over 6 år siden nå:)

Skrevet

Noen ganger blir nicket svart. Men det går tilbake til opprinnelig farge når du oppdaterer. Altså går det ikke an å komme på profilen når nicket er svart.

åja, svart istedenfor blått. Har ikke peiling, har aldri klikket på et nick. Så gudene må hvite hvofor mitt blir svart noen ganger?

Skrevet

Kallenavn jeg hadde i tenåra, brukte å bli kalt det av slekta, fordi jeg satt oppe nesten hele natta, sov lite i perioder, så fant de ut at jeg måtte ha lakenskrekk, blir fortsatt kalt det på familiesammenkomster så..

Gjest Morn du
Skrevet

åja, svart istedenfor blått. Har ikke peiling, har aldri klikket på et nick. Så gudene må hvite hvofor mitt blir svart noen ganger?

Kan sikkert skje hvilket som helst nick :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...