Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg syns det er så mange som har så morsomme, oppfinnsomme og kreative nick her Hva er tanken bak deres nick?
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Ja, nå krysset jeg av på anonym på hovedinnlegget, var ikke meningen Jeg kaller meg da jenta til Henrik, og det er rett og slett fordi min herlige kjæreste heter Henrik og han kaller meg "jenta mi" (Jeg er IKKE veldig oppfinnsom.. hehe) HI
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Tja, nå er vel ikke mitt av de morsomme, kreative og oppfinnsomme nickene, tvert imot er det egentlig gørr kjedelig, det er nemlig navnet mitt og antall barn...får skylde på at det var en fantasiløs dag jeg meldte meg inn her på
3 er nok! Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Min bestefar ble syk og døde, han var født i stjernetegnene fisken. Satt og tenkte på det av en eller annen grunn (er egentlig ikke opptatt av horoskop og sånn), samtidig som datteren min beundret en boks med glassperler. Da ble det perlefisken da.... Brukte det egentlig som et brukernavn på et annet forum, tidligere hadde jeg en forkortelse av navnet mitt som nick her, men da det ble så mye tull med det å beholde brukeropplysningene sine skjult her, så byttet jeg.
To ute! :) Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Fordi jeg er ei kjerring! Og om det er positivt eller negativt får hver dialekt avgjøre.. ;-) Jeg bruker æ istedet for e fordi jeg mener det forsterker ordet. Men meg om det. Jeg er gift med en kæll og er ferdig med å snakke om bleier og amming, så jeg slettet den gamle profilen og er her innimellom bare for å prate litt.
It's all about me Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Det henger igjen fra da det daglig var flere tråder om hvor uuuutrolig teit programmet Frokostquiz var. Så da brukte jeg litt ironi for å komme unna mitt gamle nick som jeg var så lei av.
Fire småtroll Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Ikke av den fantasifulle akkurat jeg heller, men jeg har nå fire barn da
Tullsjura Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 jaa.. Dette henger vel med ifra jeg var en 14-16år, litt internt mellom meg og en veninne
Bondejenta Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Eg er ei bondejente.. sånn nesten iallefall
Mandalas Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ikke så kreativt her heller, men jeg falt helt for Mandalas-tegnebøker da jeg oppdaget dem! For første gangen ever satt barna stille og farget og farget! Det var fantastisk. Vi satt med de fargebøkene kveld etter kveld i ukesvis og koste oss. Det var som en ny verden for meg Edit: Jeg er faktisk usikker på om det burde vært Mandala uten s. Men måtte ta et valg i farta og da ble det med. Endret 10. februar 2012 av Mandalas
Plutselig_gravid Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har en tendens til å plutselig bli gravid, så da ble det det. Har vært her siden 2002 (fra og til) og har hatt mange nick opp gjennom årene. Har hatt dette nicket siden 2008.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Skulle gjerne trykket "liker" på alle svarene deres, men det er visst begrensninger på "liker"-knappen, har jeg skjønt Så her kommer et "liker" til dere alle
Gjest Heartbroken Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Jeg skulle gjerne hatt et annet nick, grunnen til mitt er at vår nydelige baby ble født med så alvorlig sykdom at hn døde kort etter fødselen. Hn knuste hjertene våre, og livet blir aldri det samme hverken for foreldre eller søsken. Vi vil alltid være en for lite i vår familie.
Gjest 00000 Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Rett og slett uoppfinnsom.. Tenker fremdeles på et nick, men alle de jeg kommer på er tatt
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #16 Skrevet 10. februar 2012 Må si jeg virkelig håper Sug Lut svarer på denne tråden
Gjest 00000 Skrevet 10. februar 2012 #17 Skrevet 10. februar 2012 Jeg skulle gjerne hatt et annet nick, grunnen til mitt er at vår nydelige baby ble født med så alvorlig sykdom at hn døde kort etter fødselen. Hn knuste hjertene våre, og livet blir aldri det samme hverken for foreldre eller søsken. Vi vil alltid være en for lite i vår familie. Huff, det var skikkelig trist å høre :/ Stakkars deg og din familie, klem.
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2012 #18 Skrevet 10. februar 2012 Vi er ikke en fargerik familie, men jeg har alltid likt sangen til Lillebjørn Nilsen. Tenkte i sin tid at et nick som inneholdt et eller annet med barn passet her inne. Har også dårlig fantasi.
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2012 #19 Skrevet 10. februar 2012 Rett og slett uoppfinnsom.. Tenker fremdeles på et nick, men alle de jeg kommer på er tatt Men hvordan unngår du at man kan trykke inn på profilen din? Sånn av ren nysgjerrighet
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2012 #20 Skrevet 10. februar 2012 Uttrykk for min generelle holdning til storparten av menneskeheten og alt dens vesen.
Lammelåret Skrevet 10. februar 2012 #21 Skrevet 10. februar 2012 Apropos mitt nick så har jeg skrevet om det her: http://lammelaartanker.wordpress.com/2011/12/05/for-et-teit-nick/
Light of my life Skrevet 10. februar 2012 #22 Skrevet 10. februar 2012 Weegirl betyr liten jente/lilemor på engelsk (wee = liten)
PeppaPig Skrevet 10. februar 2012 #23 Skrevet 10. februar 2012 Spurte datteren min hva nicket mitt skulle være og hun svarte Peppa Pig (den gikk tilfeldigvis på tv akkurat idet jeg spurte) så da ble det bare sånn.
PRobert Skrevet 10. februar 2012 #24 Skrevet 10. februar 2012 Jeg hadde på meg en sports-bh fra Pierre Robert, så da ble det PRobert da...
Gjest Filifjonka Skrevet 10. februar 2012 #25 Skrevet 10. februar 2012 Jeg ville gjerne registrere meg som Mummimamma, men det var opptatt så da ble det Filifjonka i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå