Gå til innhold

Skal vi slå sammen anonymforumene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg er for sammenslåing, så er jeg samtidig enig med deg, <3Nemi<3. Det "forsvinner" raskt innlegg når det er så få per side. Men jeg synes også det er innmari forvirrende å hoppe sånn mellom forumene, og skal det likevel være mulig å være anonym overalt, så er jeg mer enig i sammenslåing av Anonym og Skravle på begge forum.

Men det der med drittslenginga, er det så mye av det på Bim nå da? Den tonen der ble vel generelt redusert etter at de la om her og du aldri var trygg på om du var anonym eller ikke.

Og for å slippe sånne teite innlegg fra fjortiser som er blitt fingra og lurer på om de er blitt gravide, så kan det kanskje puttes inn en stooor faktaboks som lyser og blinker på forumhjemmesida med info om at det sikreste svaret er å vente i ni måneder og se om det kommer noe ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Jeg er både gravid og har mellom store barn.

Har spm som gjelder begge forum. likte det bedre slik det var før ang anonym forum.

samt det har blitt hyggeliger her inne. Men kan være fordi mange har dratt herifra pga forandringene :)

Skrevet

Med reell angst for at forumansvarlig skal tro at vi ønsker en blinkende boks som Frenzia foreslår må jeg bare understreke: NEI! La oss slippe.

.. men at en del unge trenger prevensjonsveiledning og seksualundervisning, det er jeg enig i!

Skrevet

JA

ta gjerne med skravleforumet også... samme greia og begge har anonymknapp så skjønner ikke hvorfor det er delt

Skrevet

Nei,helst ikke.

Synest det er greit å kunne skille desse forumene.

På den måten slipper vi som ikke har barn i magen alle de spørsmålene som dukker opp fra BIM-delen av anonymforumet.

BIM og DIB er jo TO foskjellige forum av en grunn ikke sant? ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ja gjerne det!

Skrevet

Ja takk!

Og Skravlesiden bør ikke ha anonymfunksjon, for da blir det det samme som Anonymforum.

Skrevet

Ja! Der er så tamt! Har ikkje sett ordet Honkle ein einaste gong etter splittinga, verken her eller der :-D

Og ja, eg er hormontroll, enn så lenge, og kjedar meg når eg er vakjen halve nettene! Viss DIB-damene(og -mannen) can handle it... ;-p

Skrevet

Definitivt ja. Tror det kan få opp aktiviteten.

En annen ting er søkbarheten til gamle tråder. Mange av trådene jeg har deltatt i på det gamle anonymforumet er nå ikke lenger søkbare på DinBaby fordi de tilfeldigvis har blitt sortert til Barnimagen. Tullete å måtte søke to steder.

Skrevet

Nei. Hormonhønene er slitsomme og babyer er kjedelig og svangerskap likeså. Slå heller sammen anonym og skravle.

Enig med sug lut. Har kikket litt inne på bim og husker nå at jeg var mektig lei av alt gnålet om strek ikke strek osv.

Slå sammen anonym og skravle, og hold heller dib og bim adskilt.

Skrevet

Hm, hvis jeg hadde fått dette spørsmålet rett etter sammenslåingen, hadde jeg utvilsomt stemt for sammenslåing av DiB og BiM anonymforum. Men nå som ting (og jeg?) har "gått seg til" litt her, stemmer jeg faktisk imot. Jeg synes vi har det fint her nå, jeg. :)

Jeg er for øvrig for sammenslåing av skravle og anoymforum, som flere foreslår her.

Skrevet

Nei. Hormonhønene er slitsomme og babyer er kjedelig og svangerskap likeså. Slå heller sammen anonym og skravle.

Hehe.. :)

Saken er at når om en liten stund så kommer vi til å fjerne anonymknappen på en del forum, deriblant Skravle.

Derfor opprettholder vi skravle og anonym som hvert sitt forum.

Skrevet

Jeg har tenkt meg om og er enig med de som sier at det blir dumt sånn forumet ser ut nå. Innleggene forsvinner bak til side tre-fire på en svupp hvis det blir aktivitet her inne. Jeg tror de færreste gidder å gå lenger bak enn side to egentlig, for å se om det står noe "interessant".

Skrevet

Slå i hop anonym forumene :D

Vi trenger noen hormonbobmer i diskusjonene ;)

I tillegg er det vel endel som er både gravid og har barn, ved og slå dem sammen vil de kunne delta i begge diskusjonene uten og må bytte side :)

Skrevet

Sier som flere: JA. Det er mange her som både er gravide og har barn. De må som det er nå hoppe fra anonymforum til anonymforum. Og siden det er lov å være anonym på skravle også, kan man like så gjerne slå det hele sammen til et eneste stort skravlonymforum for både bim og dib.

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe.. :)

Saken er at når om en liten stund så kommer vi til å fjerne anonymknappen på en del forum, deriblant Skravle.

Derfor opprettholder vi skravle og anonym som hvert sitt forum.

Det eneste du får da er et enda dauere Skravle. Men la oss i alle fall få separate anonymforum - hysteriske førstegangsgravide bør leike med hverandre, ikke jamme ned Dib anonym.
Gjest sug lut
Skrevet

Forresten, hvorfor slår du ikke sammen skravle på Bim og Dib i stedet? Jo, fordi de antakelig har litt forskjellig fokus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...