Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Ja, veldig! Vi på BIM vil høre hva mødre på DIB mener om saker og ting:) Det er jo ikke slik at BIM og DIB er låst med hengelås. Du kan fint ha åpent begge forumene og legge inn innlegg på Dib om du ønsker at noen her skal svare og de fra Dib som ønsker å henge på Bim kan vel gjøre det også. Skjønner egentlig ikke problemet.
PeppaPig Skrevet 9. februar 2012 #28 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Hormonhønene er slitsomme og babyer er kjedelig og svangerskap likeså. Slå heller sammen anonym og skravle. Enig med sug lut her
Cat.68 Skrevet 9. februar 2012 #29 Skrevet 9. februar 2012 Nei, jeg ønsker heller å så sammen anonym og skravle.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #30 Skrevet 9. februar 2012 Ja, veldig! Vi på BIM vil høre hva mødre på DIB mener om saker og ting:) Det er jo ikke slik at BIM og DIB er låst med hengelås. Du kan fint ha åpent begge forumene og legge inn innlegg på Dib om du ønsker at noen her skal svare og de fra Dib som ønsker å henge på Bim kan vel gjøre det også. Skjønner egentlig ikke problemet. Det er bare så slitsomt å gå frem og tilbake! Hvis det hadde blitt sammenslåing så hadde vi på BIM sluppet å trykke fram og tilbake hele tiden..
valkyrien Skrevet 9. februar 2012 #32 Skrevet 9. februar 2012 JA! Mer action og mer underholdningsverdi!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #33 Skrevet 9. februar 2012 Slå sammen anonymforumene og skravlesidene på begge to, og lag alle fire til et forum. Det er ikke så vanvittig med trafikk her at vi ikke takler det.
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2012 #34 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Hører egentlig hjemme på BIM, men liker anonymforumet på DIB bedre, av samme grunn som Sug Lut nevner. Kan heller slå sammen anonym og skravle..
<3 duracellkanin <3 Skrevet 9. februar 2012 #35 Skrevet 9. februar 2012 Jeg holder med om å slå sammen anonym og skravle i stedet.. Har hele tiden irritert meg over alle spydigheter og ekle kommentarer på annonymforumet men etter vi fikk eget så synes jeg faktisk det har blitt hyggelig her!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. februar 2012 #36 Skrevet 9. februar 2012 Det har blitt hyggeligere her, men jeg lurer på om det betyr at de «ufine» virkelig henger på bim...spesielt etter at vi ble splittet, og aktivt har valgt forum...hvor lenge går de gravide liksom... Dog var det mye morsommere her før, mer opphetede diskusjoner ;-) Men kanskje det blir mer liv om man slår sammen anonym og skravle?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #37 Skrevet 9. februar 2012 Det har blitt hyggeligere her, men jeg lurer på om det betyr at de «ufine» virkelig henger på bim...spesielt etter at vi ble splittet, og aktivt har valgt forum...hvor lenge går de gravide liksom... Dog var det mye morsommere her før, mer opphetede diskusjoner ;-) Men kanskje det blir mer liv om man slår sammen anonym og skravle? Slik at vi daglig kan få vår kvote av "Er jeg gravid?"- og "Så kjipe dere er her inne"-innlegg? Savner dere virkelig slik det var før med all drittslengingen, frekkhetene, uthengingene osv.? Savner dere det? Jeg gjør ikke det!!! Anonym er MYE bedre nå! IKKE slå sammen!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #39 Skrevet 9. februar 2012 Både ja og nei. Ja, for å få opp litt mer liv her inne. Nei, for er litt lei slike innlegger som: jeg hadde sex i går, kan jeg være gravid? What to dooo?!
Gjest yrild Skrevet 9. februar 2012 #40 Skrevet 9. februar 2012 Hmmm på den annen side er jeg enig med sug lut.... slå heller sammen anonym og skravle. Er behagelig å ikke ha fullt så mange hormontroll her :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. februar 2012 #41 Skrevet 9. februar 2012 NEI!!!!!! Derimot foreslår jeg å slå sammen Skravelsiden og Anonymsiden. Er jo helt idiotisk å holde dem separat nå som man uansett kan være anonym på begge sidene. Ta en spørrerunde på dette i stede og se om ikke flere er enige med den sammenslåingen
Gjest Mentha & Junior Skrevet 9. februar 2012 #43 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ja absolutt Greit å kunne dele erfaringer mellom bim og dib også. Er forresten også for å slå sammen anonym og skravle. Det er grenser for hvor mange generelle forum vi trenger Endret 9. februar 2012 av Mentha & Junior
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. februar 2012 #44 Skrevet 9. februar 2012 jeg vil heller slå sammen skravle og anonym. Det er to forum som egentlig har samme funksjon... Men om ikke det skal gjøres vil det nok bli livligere å slå oss sammen med bim. Selv om vi da får et ras av spørsmålene: jeg hadde sex i går, og kjenner jeg er skikkelig kvalm i dag, kan jeg være gravid??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #47 Skrevet 9. februar 2012 Nei, jeg liker det faktisk slik det er nå. (Hadde aldri trodd det da)
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 9. februar 2012 #48 Skrevet 9. februar 2012 Enig med dem som foreslår å slå sammen anonym og skravle. Ingen vits i å ha to forum når en kan være anonym på begge.
♥Nemi♥ Skrevet 9. februar 2012 #49 Skrevet 9. februar 2012 Slik forumet ser ut nå, stemmer jeg faktisk nei. Det vises ikke så mange innlegg på fremsiden, som før. Og for meg er det unaturlig å lete sider opp og sider ned etter nye innlegg.
Lammelåret Skrevet 9. februar 2012 #50 Skrevet 9. februar 2012 Jeg stemmer for å slå sammen anonym og skravle på dib. Foreslår å lage en avstemning på det med alternativene: 1) Dib skravle og anonym som to fora (som i dag) 2) Dib skravle og anonym som ett forum 3) Dib anonym og bim anonym som ett forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå