elin Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Heisann. Jeg vil gjerne ha deres mening om en ting. Det er flere som synes at aktiviteten har gått til ned i anonymforumet, og det kan nok stemme. Derfor lurer jeg på om vi bør slå sammen anonymforumet på Barn i magen og på Din baby, slik det var før? Kjør debatt!
Light of my life Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Yess det syntes jeg! Mye mer morro når flere er involvert
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns godt dere kan gjøre det Jeg syns det funket greit ihvertfall. Kanskje noen førstegangsgravide kunne trengt noen råd fra oss gamle "veteranene" også, vettu
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns det er greit at det er delt
It's all about me Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Ville mye heller ha slått sammen Anonym og Skravle. Men hvis det ikke er mulig er å slå sammen de to Anonymene andrevalget.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 Heisann. Jeg vil gjerne ha deres mening om en ting. Det er flere som synes at aktiviteten har gått til ned i anonymforumet, og det kan nok stemme. Derfor lurer jeg på om vi bør slå sammen anonymforumet på Barn i magen og på Din baby, slik det var før? Kjør debatt! Ja!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2012 #17 Skrevet 9. februar 2012 Ja, det synes jeg! De på bim spør jo ofte om ting vi på dib har lang erfaring i, og det vil bli mer aktivitet.
Gjest sug lut Skrevet 9. februar 2012 #20 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Hormonhønene er slitsomme og babyer er kjedelig og svangerskap likeså. Slå heller sammen anonym og skravle.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Nei. Hormonhønene er slitsomme og babyer er kjedelig og svangerskap likeså. Slå heller sammen anonym og skravle. Veldig enig med sug lut faktisk!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Ja, de gravide har så mye hormoner at de biter på det meste. Får opp temperaturen. Alternativt slå sammen annonym og skravle, men behold muligheten for annonymitet på en enkel måte.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Ja, veldig! Vi på BIM vil høre hva mødre på DIB mener om saker og ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå