Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 dager igjen til IKM, blir spennende å se om tr kommer. Tviler på om tr kommer allerede før helga, men hadde ikke gjort noe at hu kom til tida så jeg har noe å forholde meg til :P

Beste er jo at hu ikke kommer i det hele tatt, men tviler på om jeg er så heldig på første forsøket :P

Endret av Prøvekanin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens den 18 håper ikke den kommer :) noen andre som venter mens snart som tror dem er gravid ?

Kan dere sende meg en priv mld :)?

 

Lurer på noen ting <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiwi- det er bare og spørre her også=) Jeg tror nok jeg kan være gravid, er i 15 pp så tar det med en klype salt. Men har to sterke symtomer som ikke er som det pleier før tr. Har testen liggende,men veit ikke helt når jeg tar den. vil ta den så den ikke påvirker jobben akk den morgenen og så vil jeg gjøre noe hyggelig ut av det til samboer. kort og gave med pappa body eller noe. Samtidig så vil jeg ta den Nå hehehe. er såååå spent! Blir den 1e så er seff skummelt å=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mens den 17, men tror ikke den kommer før tidligst uka etter. Tror derimot ikke at jeg er gravid så er nok ikke mye hjelp i meg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin86 du veit aldri=)) Vi må aldri miste håpet, er i 15pp tror jeg så kjenner til den å aldri tro det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiwi- det er bare og spørre her også=) Jeg tror nok jeg kan være gravid, er i 15 pp så tar det med en klype salt. Men har to sterke symtomer som ikke er som det pleier før tr. Har testen liggende,men veit ikke helt når jeg tar den. vil ta den så den ikke påvirker jobben akk den morgenen og så vil jeg gjøre noe hyggelig ut av det til samboer. kort og gave med pappa body eller noe. Samtidig så vil jeg ta den Nå hehehe. er såååå spent! Blir den 1e så er seff skummelt å=)

 

Hehe:) Krysser fingre for deg G! lykke til:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingeling<3 jeg har ikm i dag og testet positiv. men jeg fikk ømme pupper for snart 2 uker siden, så spørs om jeg er lengre på vei enn jeg tror. Ellers har jeg hatt mye hetetokter siste dagene og kvalm i dag, spørs om det er nerver. Ellers har magen vært veldig varierende, og tisser masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!!!!!!! :DDDDDD Sykt! enda ikke helt fattet det.. ingen tvil på testene for å si det slik

 

æææææææhhh:-D:-D:-D:-D Gratulerer så MASSE!!!

Da var det typisk da;) Tihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer *G* :) Så moro å høre.

Hvor lenge har du prøvd å bli gravid nå?

 

Sitter å venter på tegn på tr jeg da, men hu kommer nok tidligst fredag. Har hatt litt lyst til å teste, men er nok bortkasta siden syklusen min sannsynligvis er mye lenger enn 28 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin86: jeg kjenner til lysten å teste:) svidd vekk noen kr der siste året:P Vi har nå prøvd siden høsten 2010. så virkelig på tide:D Jeg testet først på ikm dagen (idag) og det lyste opp to røde sterke streker på begge to testene mine:) tok to for å være sikker hehe. Men jeg bare kjente på meg selv før jeg tok testen ja jeg er gravid og det stemte jaggu;D Masse lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!!!!!!! :DDDDDD Sykt! enda ikke helt fattet det.. ingen tvil på testene for å si det slik

Gratulerer *G*:-Dså herlig!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positiv test!! :)

 

Her er det ikm på lørdag 18, og jeg har masse symptomer ;) det er ganske likt slik det var med første,så jeg håper veldig!

 

Jeg er kald på hender og føtter, murringer i magen, kvalmebyger,svimmel og oppblåst i magen :) noen dager kjenner jeg ingenting og blir veeldig usikker, og andre dager er jeg bombesikker igjen! Merkelig nok tror jeg at det er jente, sist hadde jeg rett i at det ble gutt :)

 

Hadde negativ test på mandag 5 dager før ikm, og skal teste i morgen tidlig også. Lykke til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Jeg har ikke vært her inne på noen år.. Prøver på nr 3 og har ikm i morgen.. Har testet endel allerede *flaaau* :P Hehe.. Det som er sååå forvirrende er at jeg i går fikk den berømte "synålstreken" på to cb tester,, Kjøpte i dag test fra DocMorris - denne ble suuupersvakt rosa, men ikke før etter 15 min... Så egentlig ugyldig... Håper sååå mye at det klaffer nå.. Hadde sa i desember...

Kjempe kos og interessant å lese tråden..

Gratulerer så mye til de som har testet positivt og alle de beste ønsker for de som skal teste...:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positiv test!! :)

 

Her er det ikm på lørdag 18, og jeg har masse symptomer ;) det er ganske likt slik det var med første,så jeg håper veldig!

 

Jeg er kald på hender og føtter, murringer i magen, kvalmebyger,svimmel og oppblåst i magen :) noen dager kjenner jeg ingenting og blir veeldig usikker, og andre dager er jeg bombesikker igjen! Merkelig nok tror jeg at det er jente, sist hadde jeg rett i at det ble gutt :)

 

Hadde negativ test på mandag 5 dager før ikm, og skal teste i morgen tidlig også. Lykke til dere andre også :)

 

Takk:-)

 

Lykketil , høres ut som noen solide symptomer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Jeg har ikke vært her inne på noen år.. Prøver på nr 3 og har ikm i morgen.. Har testet endel allerede *flaaau* :P Hehe.. Det som er sååå forvirrende er at jeg i går fikk den berømte "synålstreken" på to cb tester,, Kjøpte i dag test fra DocMorris - denne ble suuupersvakt rosa, men ikke før etter 15 min... Så egentlig ugyldig... Håper sååå mye at det klaffer nå.. Hadde sa i desember...

Kjempe kos og interessant å lese tråden..

Gratulerer så mye til de som har testet positivt og alle de beste ønsker for de som skal teste...:) :)

 

Hei du:)

I desember fikk jeg 4(!!) cb med synålsstreken.. Tok bilde og viste til apotekdamen. Hun sa; positiv..

Stemte ikke....

 

Sørg for å lese av testen før tidsfrist ;) Tihi:)

 

Jeg er en av to(?) hittil som hår testet positive :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarte jeg å blåse av en test... Så utrolig typisk at jeg ikke klarte å holde meg lengre.. Testet midt på dagen og har drukket en del på forhånd:( Men tenkte, jaja.. hvorfor ikke..hehe..

 

Fikk en svaaaaak strek etter litt over 3 min. Men den var veldig svak.. Snakk om å gjøre meg mer forvirret. Brukte billigtest fra billigtest.no... Bruker disse å gi skyggestrek? Jeg har vertfall ikke opplevd det tidligere med disse testene..

 

Hmm.. fikk to ganske klare streker på eggløsningstest, som jeg tok på morgenurin... det hadde jeg forrige gang jeg var gravid også.. Men tårer ikke å juble før jeg har en super klar test i hånden. Men fikk litt forhåpninger nå må jeg si....

 

Ikke lett dette her:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...