Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler meg så innmari oppblåst i dag.... føles som jeg har en stein i magen.

 

Jeg er også veldig oppblåst.. Sorry detaljene men fiser hele tiden(",) Hehe! Husker jeg hadde mye luft de første ukene m forrige .. Så butikk-turer får bli kjappe^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på syklusen min siden jeg ikke har merket noe til EL, men tror følger jeg normal 28 dagers syklus så har jeg IKM 16 eller 17(torsdag eller fredag).

Tror fredag er mest sannsynlig med tanke på at det er da jeg fikk den sist. Er nå på cd 24 så gjennstår å se om tr kommer eller ikke.

Har ikke noe særlig til symptomer så har vel egentlig lite tro på at det klaffet nå, men er jo bare i første pp.

Når bør jeg teste? Eller skal jeg bare vente å se om noe kommer etterhvert siden jeg ikke vet sykluslengden?

Første cd var 20 januar. Stemmer det at IKM er nå 16 februar? ikke helt inni det her enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uke i møte nå:))) lykke til alle! Blir nok test her i dag ho ho:) om jeg tør, blir nok skremmende og glede vis jeg skulle være gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin86: jeg ville nok ventet litt, eller bare teste slik ca. Kjøp tester på billigetestet.no er ikke så dyrt der og da kan man teste når man vil og litt for mye he he. Lykke til:)) har selv slitet med uregelmessig mens så man veit aldri sikkert når ikm er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grugleder meg til å få testet.. er liksom litt greit å få det overstått!!

Er det noen som har testet i dag?

 

Jeg har hatt en del mensmurringer/ stikkinger på høyre side nederst i magen.... Det er vel kanskje tanta som kommer da

:-( får ikke håpe det....

 

Kaklemor, lurer på om du kan svare meg på en ting: Har du mye mensmurringer nå, selv om du er gravid? Lurer litt på det siden du også hadde SA i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uke i møte nå:))) lykke til alle! Blir nok test her i dag ho ho:) om jeg tør, blir nok skremmende og glede vis jeg skulle være gravid :D

 

Forventer oppdatering ;-) LYKKE til:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) kom ingen tester i posten i dag så da får jeg håpe dem kommer i morgen:) puppene er enda ømme nå kjenner jeg det også når jeg går trapper. Over ei uke siden det kom så rart vis det kun er i forbindelse med tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg til å få testet.. er liksom litt greit å få det overstått!!

Er det noen som har testet i dag?

 

Jeg har hatt en del mensmurringer/ stikkinger på høyre side nederst i magen.... Det er vel kanskje tanta som kommer da

:-( får ikke håpe det....

 

Kaklemor, lurer på om du kan svare meg på en ting: Har du mye mensmurringer nå, selv om du er gravid? Lurer litt på det siden du også hadde SA i januar!

heha;

innimellom får jeg "strekk" så regner m det er livmoren som begynner å jobbe..

 

Hadde ikke murring i sv.skapet m gutten min ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg til å få testet.. er liksom litt greit å få det overstått!!

Er det noen som har testet i dag?

 

Jeg har hatt en del mensmurringer/ stikkinger på høyre side nederst i magen.... Det er vel kanskje tanta som kommer da

:-( får ikke håpe det....

 

Kaklemor, lurer på om du kan svare meg på en ting: Har du mye mensmurringer nå, selv om du er gravid? Lurer litt på det siden du også hadde SA i januar!

heha;

innimellom får jeg "strekk" så regner m det er livmoren som begynner å jobbe..

 

Hadde ikke murring i sv.skapet m gutten min ..

 

 

 

Hmmm... jaja, får bare smøre seg med tålmodighet.. blir ikke klok av å drive å "kjenne" på kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg til å få testet.. er liksom litt greit å få det overstått!!

Er det noen som har testet i dag?

 

Jeg har hatt en del mensmurringer/ stikkinger på høyre side nederst i magen.... Det er vel kanskje tanta som kommer da

:-( får ikke håpe det....

 

Kaklemor, lurer på om du kan svare meg på en ting: Har du mye mensmurringer nå, selv om du er gravid? Lurer litt på det siden du også hadde SA i januar!

heha;

innimellom får jeg "strekk" så regner m det er livmoren som begynner å jobbe..

 

Hadde ikke murring i sv.skapet m gutten min ..

 

 

 

Hmmm... jaja, får bare smøre seg med tålmodighet.. blir ikke klok av å drive å "kjenne" på kroppen :P

Hehe! Man kan bli litt... tullerusk ja;)

 

Lista på mine symptomer før det klaffet med lillegutt er LANG:-P Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig tatt en digital også som viser gravid:) Liker å ha tatt en digital test også! Så nå skal jeg bestille legetime i morgen og bare kose meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt en digital også som viser gravid:) Liker å ha tatt en digital test også! Så nå skal jeg bestille legetime i morgen og bare kose meg:)

hvor mange dager før ik ikm testet du? Endret av tingeling<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt en digital også som viser gravid:) Liker å ha tatt en digital test også! Så nå skal jeg bestille legetime i morgen og bare kose meg:)

hvor mange dager før ik ikm testet du?

 

jeg fikk første positiv test 6 dager før ikm:)

Så har mye hcg(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt en digital også som viser gravid:) Liker å ha tatt en digital test også! Så nå skal jeg bestille legetime i morgen og bare kose meg:)

hvor mange dager før ik ikm testet du?

brukte du morgen urin da?

 

jeg fikk første positiv test 6 dager før ikm:)

Så har mye hcg(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt en digital også som viser gravid:) Liker å ha tatt en digital test også! Så nå skal jeg bestille legetime i morgen og bare kose meg:)

hvor mange dager før ik ikm testet du?

brukte du morgen urin da?

 

jeg fikk første positiv test 6 dager før ikm:)

Så har mye hcg(",)

 

Brukte ikke morgenurin seks dager før.. Skulle bare ta en test siden jeg hadde såpass liggende her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvordan det går,G...:-) jeg skal teste i morgen tror d er 4 dager før ikm da...er usikker på når d er egentlig pga sa jeg hadde. har dere mange symptomer?hos meg stakk det mye forrige gang men ikke denne gangen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at folk vil teste tiil ikm osv...men sjangsen for at en graviditet ender i sa ved mens er jo ganske stor. fleste merker jo ikke at dem mister engang pga det bare ender i en vanlig menstruasjon... Skjønner gleden av å teste, men jeg ville valgt å vente til en uke etter ikm. Jeg testet dagen før, rett å slett fordi jeg trodde jeg var en uke for sent, men hadde regnet feil... Er nå i uke 7 og alt er heldigvis bra (tror jeg).... Men huff, vent til en uke etter! like greit!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hvordan går det dere? Noen flere symptomer??

 

Jeg har ikm i morgen, har enda ikke begynt å spotte, ingen ømme pupper, noe jeg alltid har... så jeg er grisespent. Men har lovet meg selv å ikke teste før ikm er over, ikm kommer en gang i blant 1-2 dager for sent også. Men kommer jeg til å klare å la være å teste i morgen hvis tante dust ikke kommer??? Neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR ikke kommet enda, testet fredag men den var negativ!

Nå skal jeg vente til mars ved å teste meg om jeg ikke har fått tanta=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR ikke kommet enda, testet fredag men den var negativ!

Nå skal jeg vente til mars ved å teste meg om jeg ikke har fått tanta=p

Hehe:) Klarer du vente til mars da :o ?? lykketil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...