Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Rundt disse dagene er skal liksom egget feste seg. Sitter selvsagt og følger med på om jeg kanskje kan kjenne det. Haha så dum jeg blir under denne prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke måte på hva en kan kjenne om en virkelig kjenner etter altså! Ved tidligere, uplanlagte graviditeter har jeg rett og slett ikke kjent en dritt...hehe Jeg som har poppa 6 unger burde kunne tegna liksom, men neida..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Har du 6 barn? Wow! Prøver dere på nr. 7?

 

Ja, man kjenner det meste om en bare vil. ALT er jo symptom på graviditet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nr 7 er velkommen om h*n kjapper seg,-før mannen får kalde føtter av alle disse småttisene;)

 

 

Wow, nå ble jeg nysgjerrig magica... hvilken alder er det på småtrollene dine? og hvor gammel er du, om det er lov å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder på barna er 20(tvillinger), 15, 5, 3 og 1:) Jeg er 45. Vi har "prøvd" i 4 mnd. De andre små ble til på 1. til 3. pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke måte på hva en kan kjenne om en virkelig kjenner etter altså! Ved tidligere, uplanlagte graviditeter har jeg rett og slett ikke kjent en dritt...hehe Jeg som har poppa 6 unger burde kunne tegna liksom, men neida..;)

Hehe, sikkert samme spenningen ved testetiden :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i stad og den var utrolig-utrolig svak. Så nå blir det spennende fremover:0)

Åy Åy!! Spennende! Jeg må nok teste snart selv her :)) min syklus er noe ureg men regner med att ikm er mellom 12-17 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i stad og den var utrolig-utrolig svak. Så nå blir det spennende fremover:0)

åy åy!! Spennende! Jeg må nok teste snart selv her :)) min syklus er noe ureg men regner med att ikm er mellom 12-17 :)

 

Ja, jeg har ikm-dato den 15, men testet positivt forrige måned uke før ikm men mistet i SA. Så får se om vi får lov å beholde nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende kaklemor:-D håper testen blir sterkere og sterkere for hver dag som går nå:-)

 

Det håper jeg også! :D Tihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!:-) ja testene er til for å brukes;-) hihi. får jo så lyst til å teste selv, men må prøve å vente litt til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg tatt test m morgenurinen og den var svak fortsatt men positiv!:))

 

Jeg blir her helt til mensdagen er ferdig så kan jeg vel juble?

 

Mistet forrige måned så håper jeg ikke mister igjen nå!

 

 

( lavt; wii wii ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Prøver å legge inn bilde fra tlf til pc slik at dere kan få se testen.. MEN det blir jo så utrooolig kornete at du ikke ser hva som er opp ned omtrent jo :S

 

 

Har tatt to tester i dag og begge er svakt positive. Uten tvil :) Så hvem henger seg på nå :)?

 

 

(tror kanskje jeg venter tvillinger iom jeg testet positiv så tidlig?? Skal ha ikm om 5 dager! Så tør ikke å juble heeelt enda!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet helt klart positivt 4 dager før sist. Det var ikke spesielt svakt, og ikke med morgenurin. Var bare en. Gratulerer forresten!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet helt klart positivt 4 dager før sist. Det var ikke spesielt svakt, og ikke med morgenurin. Var bare en. Gratulerer forresten!!! :):)

 

 

Oki :) Jeg testet jo tidlig forrige måned også, og fikk positivt 4 dager før ikm så er jo ikke rart at jeg får positivt tidlig nå heller :):)

 

Takk! Tør bare ikke å juble HELT enda! Vil gjerne dette skal gå bra så tar d vel med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Gratulerer så mye:-D skal krysse fingrene for at spira klamrer seg fast hos deg:-) så satser jeg på at vi andre her inne kommer etter deg inn i 1.tri ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...