Gå til innhold

Om du er en av de foreldrene.... SKAM DEG!

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Poenget til Hi er vel ikke hva som skjer innimellom? Poenget er vel hva som skjer så ofte at det er en vane.

Klassekammeratene til mitt barn, de som har med pizza til lunsj, de har med grandis. Det nærmeste de kommer hjemmelaget er om foreldrene har kastet sammen en pitapizza.

Og hadde alle laget så sunn og hjemmelaget mat som dere i tråden påstår ville kanskje ikke norske barn hatt vektproblemer?

Jeg har ikke lest linken (får den ikke opp), men slik jeg forsto det på hun som forklarte innholdet i korte trekk så dreier sette seg om, slik som du skriver, om unger som spiser pizza og junkfood til frokost hver dag. Altså ikke om sunn pizza i ulike varianter eller om at det er forbudt å spise annet enn brødmat.

Selv om mange serverer flott og sunn pizza iblandt så er faktum det at utrolig mange unger blir "flaska" opp på drittmat hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI har fritidsproblemer.

Japps. Stemmer fint det. Jeg, HI, har fritidsproblemer, og har sittet og fulgt spent med på tråden siden jeg startet den. Visste den kom til å provosere. Made my day. ;)

Hehe...slår aldri feil. Det best er når en sier: "Alle er frivillige til å gi det de vil til sine barn.", men så kommer det en masse unnskyldning til hvorfor dem gjør ditten og datten.

Hvis alle er frivillige til å gi det de vil til barna sine, hvorfor skal man da kommer med unnskyldninger til hvorfor man gjør det? Jeg bestemmer hva jeg gir barnet mitt og gir blaffen i hva andre sier.

Skrevet

Er det ikke greit å gi unga pizza til frokost a? Det er jo en grønnsak ifølge kongressen i USA. Er det plutselig usunt med grønnsaker og nå?

Skrevet

Poenget til Hi er vel ikke hva som skjer innimellom? Poenget er vel hva som skjer så ofte at det er en vane.

Klassekammeratene til mitt barn, de som har med pizza til lunsj, de har med grandis. Det nærmeste de kommer hjemmelaget er om foreldrene har kastet sammen en pitapizza.

Og hadde alle laget så sunn og hjemmelaget mat som dere i tråden påstår ville kanskje ikke norske barn hatt vektproblemer?

Se der du... 48 kommentarer, og endelig ei som tok poenget. ;)

Men alle vet at om man nevner kosthold ol he rinne, blir det ramaskrik. Derfor jeg startet tråden i utgangspunktet. hehe Du vet, ALLE her inne gjør jo det eneste riktige, alltid, og ingen må komme å si noe annet. Alle tar innlegg som dette meget personlig også. :)

Gjør vi det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...