Mamma med spire Skrevet 19. februar 2012 #101 Skrevet 19. februar 2012 takk er så redd å bli glad på forskudd! hadde nylig en sa i oktober. så håper bare testene blir sterkere og sterkere og spiren gror seg fast. ved saèn så vart ikke testene sterkere og testa positiv 1 uke før jeg mista. Jeg forstår det! Når jeg var gravid med sønnen min klarte jeg ikke å slappe av før jeg hadde sett hjertet slå i uke 9 pga en MA første gangen jeg var gravid, og kommer nok ikke til å slappe helt av om jeg blir gravid en gang til pga en sa sist.. Men du sa at testen har blitt sterkere i dag? Det er jo et godt tegn jeg skal krysse fingrene for at spiren din holder seg der i ca 8 måneder til
mammas skatter <3 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #102 Skrevet 19. februar 2012 takk er så redd å bli glad på forskudd! hadde nylig en sa i oktober. så håper bare testene blir sterkere og sterkere og spiren gror seg fast. ved saèn så vart ikke testene sterkere og testa positiv 1 uke før jeg mista. Jeg forstår det! Når jeg var gravid med sønnen min klarte jeg ikke å slappe av før jeg hadde sett hjertet slå i uke 9 pga en MA første gangen jeg var gravid, og kommer nok ikke til å slappe helt av om jeg blir gravid en gang til pga en sa sist.. Men du sa at testen har blitt sterkere i dag? Det er jo et godt tegn jeg skal krysse fingrene for at spiren din holder seg der i ca 8 måneder til takk ja den har blitt sterkere i dag. litt usikker på ikm. men det burde være uke 8.
Maammaa Skrevet 19. februar 2012 #103 Skrevet 19. februar 2012 Da var CB-testen i hus Den lyste "Gravid" mot oss - og vi er hjertens glade Når krysser vi alt for at den lille spiren forblir i magen i 8 mnd til
Maammaa Skrevet 19. februar 2012 #105 Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer! Takk for det Hvordan ligger du ann i løypa? Krysser fingre og tær for at det klaffer for deg
¤ Mini ¤ Skrevet 19. februar 2012 #106 Skrevet 19. februar 2012 Gratulere til dere som har fått positive tester :-D testet dere lenge før ikm? Klarer nesten ikke med å vente til å teste selv ;-)
Squirrel79 Skrevet 19. februar 2012 #107 Skrevet 19. februar 2012 Så spennende med flere positive tester her inne! Jeg har 4 dager igjen til IKM, men venter i det lengste med å teste. Er usikker på om jeg har symptomer eller ikke... Er veldig glad på deres veine da Utrolig deilig følelse!
Maammaa Skrevet 19. februar 2012 #108 Skrevet 19. februar 2012 Gratulere til dere som har fått positive tester :-D testet dere lenge før ikm? Klarer nesten ikke med å vente til å teste selv ;-) Testet første gang 11dpo - meget svak strek på strimmel, 12dpo tydeligere strek på strimmel, deretter positiv CB digital samme dag Masse lykke til
Maammaa Skrevet 19. februar 2012 #109 Skrevet 19. februar 2012 Så spennende med flere positive tester her inne! Jeg har 4 dager igjen til IKM, men venter i det lengste med å teste. Er usikker på om jeg har symptomer eller ikke... Er veldig glad på deres veine da Utrolig deilig følelse! Lykke til med testingen - håper du blir med over til 1.trimester
Ullsokken Skrevet 19. februar 2012 #110 Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer jenter :-D håper det smitter ;-)
Mamma med spire Skrevet 20. februar 2012 #111 Skrevet 20. februar 2012 Gratulerer igjen Maammaa prøvde dere lenge? Romheg, har du testet igjen? Om uka vår fortsetter like bra så tror jeg dette blitsen veldig bra uke;)
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #112 Skrevet 20. februar 2012 Gratulerer jenter :-D håper det smitter ;-) Vi strør rundt oss med masse positiv energi og krysser fingre og tær for dere alle Masse lykke til!
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #113 Skrevet 20. februar 2012 Gratulerer igjen Maammaa prøvde dere lenge? Romheg, har du testet igjen? Om uka vår fortsetter like bra så tror jeg dette blitsen veldig bra uke;) Takk Vi bestemte oss for å begynne å prøve i september. Men denne pp var vi veldig effektive og gikk for gull - jeg hadde også positiv eggløsningstest, og vi koste oss masse både før og etter eggløsning Masse lykke til - jeg heier på deg
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #114 Skrevet 20. februar 2012 Lyste så fint til oss i dag:)
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #115 Skrevet 20. februar 2012 testa og billigstrimmel som var sterkere i dag så gla, redd på en gang. for hadde en sa i oktober. og så gla vi slapp hormonbehandlig med pco eggstokk på venstre side !!! :)
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #116 Skrevet 20. februar 2012 mandag 20.februar------- SolStråle:) C80 tirsdag 21.februar------ prøverpåny, 1pp etter MA(uke17) onsdag 22.februar------ Maammaa torsdag 23 februar------ Ullsokken, pp3 je23, pp5 Mammamio* 18pp Squirrel79, pp1 lillemille84 pp8 fredag 24 februar------- romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA Athene75 FruL S lørdag 25.februar------ søndag 26.februar------ Grynet:) -------------*gravid*------------- romheg <3mammas skatt<3 ------ikke gravid-------
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #117 Skrevet 20. februar 2012 mandag 20.februar------- SolStråle:) C80 tirsdag 21.februar------ prøverpåny, 1pp etter MA(uke17) onsdag 22.februar------ Maammaa torsdag 23 februar------ Ullsokken, pp3 je23, pp5 Mammamio* 18pp Squirrel79, pp1 lillemille84 pp8 fredag 24 februar------- romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA Athene75 FruL S lørdag 25.februar------ søndag 26.februar------ Grynet:) -------------*gravid*------------- romheg <3mammas skatt<3 Maammaa ------ikke gravid-------
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #118 Skrevet 20. februar 2012 Lyste så fint til oss i dag:) Gratulerer sååå mye :)
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #119 Skrevet 20. februar 2012 Lyste så fint til oss i dag:) Gratulerer sååå mye :) tusen takk da går vi inn sammen til 1tri
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #120 Skrevet 20. februar 2012 Lyste så fint til oss i dag:) Gratulerer sååå mye :) tusen takk da går vi inn sammen til 1tri I know Det blir hyggelig - og veldig spennende! Mitt første svangerskap
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #121 Skrevet 20. februar 2012 Lyste så fint til oss i dag:) Gratulerer sååå mye :) tusen takk da går vi inn sammen til 1tri I know Det blir hyggelig - og veldig spennende! Mitt første svangerskap vår 3.dje svangerskap men en sønn her
Mamma med spire Skrevet 20. februar 2012 #122 Skrevet 20. februar 2012 testa og billigstrimmel som var sterkere i dag så gla, redd på en gang. for hadde en sa i oktober. og så gla vi slapp hormonbehandlig med pco eggstokk på venstre side !!! :) Gratulerer så mye romheg jeg syns det er stas når noen som har strevd får det til Maammaa, jeg håper det hjelper å bli heiet på Låner litt babystøv av dere begge Og håper det hjelper
mammas skatter <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #123 Skrevet 20. februar 2012 testa og billigstrimmel som var sterkere i dag så gla, redd på en gang. for hadde en sa i oktober. og så gla vi slapp hormonbehandlig med pco eggstokk på venstre side !!! :) Gratulerer så mye romheg jeg syns det er stas når noen som har strevd får det til Maammaa, jeg håper det hjelper å bli heiet på Låner litt babystøv av dere begge Og håper det hjelper tusen takk:) sender så klart babystøv og heier på dere andre
Ullsokken Skrevet 20. februar 2012 #124 Skrevet 20. februar 2012 Skal teste i morgen tror jeg :-) BHen passer ikke lenger og har en litt rar følelse nederst i magen. Kjennes ikke ut som vanlig pms
Maammaa Skrevet 20. februar 2012 #125 Skrevet 20. februar 2012 Skal teste i morgen tror jeg :-) BHen passer ikke lenger og har en litt rar følelse nederst i magen. Kjennes ikke ut som vanlig pms Det lyder bra Masse lykke til - og hold oss oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå