Gå til innhold

***IKM UKE 8***


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt vel med gjengen her inne? Uken vår står for døren så er stemt for aksjelegging. Er litt tom denne PP, er et år siden vi begynte.

Men en kan jo ikke gi opp av den grunn.

bynte me aksjelegginga her også. spent på om det er hormontull denne gangen også. vertfall så er el-testene negative forløpig. håper på to dager positive. ikke det som er normalt da? vi får håpe det klaffer for hele gjengen her inne.

 

Enig med du, håper sef på suksess for hele gjengen :)

 

det er vanlig å få positiv test to dager ja. De to siste syklusene har jeg bare fått positiv en dag.. Merkelig. Og sykluslengden varierer. Jeg er på CD10 og har allerede EL-slim, så det er kanskje bra at jeg både temper og EL-tester. Jeg har visst blitt en forundringspakke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spent nå de neste dagene. Tok akkurat EL test andre dag på rad, og den var mye sterkere i dag enn i går, men fortsatt ikke heeelt like sterk som kontrollstreken. Så da får vi vel prøve igjen i morra. Aksjeleggingen har begynt, så er spent på hvordan det går. Forrige runde var jeg nok litt vel fruktbar da jeg ble gravid på p-pillen. Så får vi se om det går fort denne gangen. Er helt ny på dette prøve-området...

 

Jeg synes EL-tester med streker er litt vanskelige å tolke.. Jeg tester med billigstrimler, kontrollstreken er jo gjerne litt svak den og :/

Så jeg dobbeltsjekker med CB når strekene er ganske sterke, alltid supert å få et smilefjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Mitt første innlegg her og hiver meg med :)

Masse lykke til ALLE sammen :)

Legger meg inn på onsdag 22.februar

 

mandag 20.februar-------

SolStråle:)

 

 

tirsdag 21.februar------

 

 

onsdag 22.februar------

Maammaa

 

torsdag 23 februar------

Ullsokken, pp3

je23, pp5

Mammamio* 18pp

Squirrel79, pp1

lillemille84 pp8

 

fredag 24 februar-------

romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA

Athene75

FruL S

 

 

lørdag 25.februar------

 

 

søndag 26.februar------

Grynet:)

 

 

-------------*gravid*-------------

 

 

------ikke gravid-------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg at jeg ble litt stresset siden alle har el rundt disse dager;)

Her har vi jobbet så mye nattevakter begge to at vi bare har jobbet og sovet om hverandre! Men ser ut til at vi bare må sette i gang prøving for fullt:) litt mindre søvn, men;)

 

Grynet, jeg kjenner følelsen når man har prøvd ett år! Man blir litt satt tilbake, iallefall når man ikke hadde forventet at det skulle ta så lang tid, men samtidig så er det bare å samle seg sammen å håpe på at det snart er vår tur.. Håper det klaffer for dere snart:) har dere begynt utredning?

 

Nei, nå får vi begynne prøving for fullt;) med -30 grader ute er det ingenting som er bedre enn litt romantikk inne i varmen:)

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Ja, det er jo en milepæl jeg kunne tenkt meg å slippe, men naturen gjør jo som den vil. Et år er tungt, men ikke uvanlig.

 

Jeg har begynt utredning nå i januar. Har vært hos gyn, fått ultralyd og tatt blodprøver, tror jeg kommer til å ringe inn og spørre om resultater etterhvert. Sambo skal også levere sædprøve, men orker ikke mase om det. Enda, iallfall :)

 

I mellomtiden håper jeg jo ting klaffer da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja, det er jo en milepæl jeg kunne tenkt meg å slippe, men naturen gjør jo som den vil. Et år er tungt, men ikke uvanlig.

 

Jeg har begynt utredning nå i januar. Har vært hos gyn, fått ultralyd og tatt blodprøver, tror jeg kommer til å ringe inn og spørre om resultater etterhvert. Sambo skal også levere sædprøve, men orker ikke mase om det. Enda, iallfall :)

 

I mellomtiden håper jeg jo ting klaffer da! ;)

 

Så bra at dere er i gang med utredning:) krysser fingrene for at du slipper videre utredning da:)

Jeg skal til legen nå den 16 så da håper jeg ikke han setter seg på bakbeina som har gjorde sist når vi hadde prøvd i 12 pp!

Jeg kjenner jeg gleder meg til å komme i gang og er mer positiv denne pp enn på lenge:) bare det å ta den telefonen til legen lettet faktisk humøret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... i følge kalenderen burde jeg ha EL i dag... Men ingen positiv EL test ennå. Får vel bare fortsette å teste de neste dagene, og se hvor lang tid det tar. Venter i spenning... Legger inn aksjer minst annenhver dag og hver dag innimellom, så får vi krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 20.februar-------

SolStråle:)

Godo

 

tirsdag 21.februar------

 

 

onsdag 22.februar------

 

 

torsdag 23 februar------

Ullsokken, pp3

je23, pp5

Mammamio* 18pp

Squirrel79, pp1

lillemille84 pp8

 

fredag 24 februar-------

romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA

Athene75

 

 

lørdag 25.februar------

 

 

søndag 26.februar------

Grynet:)

 

 

-------------*gravid*-------------

 

 

------ikke gravid-------

Endret av godo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 20.februar-------

SolStråle:)

 

tirsdag 21.februar------

prøverpåny, 1pp etter MA(uke17)

 

onsdag 22.februar------

Maammaa

 

torsdag 23 februar------

Ullsokken, pp3

je23, pp5

Mammamio* 18pp

Squirrel79, pp1

lillemille84 pp8

 

fredag 24 februar-------

romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA Athene75

FruL S

 

lørdag 25.februar------

 

søndag 26.februar------

Grynet:)

 

-------------*gravid*-------------

 

------ikke gravid-------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stille her disse dagene.. ligger alle og har seg for å treffe EL eller? Hehe..

Det prøver ihvertfall vi på. :) Men i dag jobber mannen seint, og jeg skal på middag med jobben, så det spørs om det blir noe hopping i høyet eller om det blir rett på puten ikveld.

Krysser uansett fingrene for oss alle sammen, og at vi kan flytte til 1.tri om noen uker. :D Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

POKKER ÅÅÅÅÅ. 4.dagen med positiv el-test. da er det vel hormontull me na kroppen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff romheg.. Kjedelig.. :/

 

Her er det siesta etter lang dag på jobb. Mulig jeg får lurt sambo med på litt tafsing! Stas! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POKKER ÅÅÅÅÅ. 4.dagen med positiv el-test. da er det vel hormontull me na kroppen min :(

 

Vel.. Her er det kun negative tester.. På tempingen er det bratt stigning fra i går til i dag, men ikke utslag på EL. EL- testen var negativ både i går kveld og nå. Gaah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Grynet. Så kjedelig! Men det går jo an å kose seg like vel, kanskje er EL ikke langt unna?

Jeg tester ikke i det hele tatt jeg, og prøver mer på masse sex. :) Nå har vi hatt sex annenhver dag siden forrige mens, og skal holde på en uke/halvannen til. Så hvis ikke vi treffer nå, så vet jeg ikke. Kanskje jeg må ty til tester likevel jeg og.

 

Lykke til uansett til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POKKER ÅÅÅÅÅ. 4.dagen med positiv el-test. da er det vel hormontull me na kroppen min :(

 

Vel.. Her er det kun negative tester.. PÅ tempingen er det bratt stigning fra i gÅr til i dag, men ikke utslag pÅ EL. EL- testen var negativ bÅde i gÅr kveld og nÅ. Gaah...

skal til gyn pÅ tirsdag sÅ fÅr høre hva de sier. egentli trur jeg det blir pergo og ovitrell pÅ oss igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda Grynet. Så kjedelig! Men det går jo an å kose seg like vel, kanskje er EL ikke langt unna?

Jeg tester ikke i det hele tatt jeg, og prøver mer på masse sex. :) Nå har vi hatt sex annenhver dag siden forrige mens, og skal holde på en uke/halvannen til. Så hvis ikke vi treffer nå, så vet jeg ikke. Kanskje jeg må ty til tester likevel jeg og.

 

Lykke til uansett til alle! :)

 

Så sant! Her koses det alt vi er gode for. Mat, digg, sengevals og andre gode ting :) satser på at egget triller ut i helga. Det passer jo i grunn ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg ligger litt foran dere i syklusen tror jeg. Fikk som sagt tr 19. jan, men har lange sykluser så vet ikke når ikm er, pga nettopp sluttet på pillene.... MEN, i skrivende stund satt jeg å tenkte over hvor kvalmen jeg var, og gikk en tur på do. Der var det litt brunlig utflod i trusa og mer når jeg tørket meg. Kan dette være festeblødning?

 

Er på syklusdag 23 i dag, og vet ikke når el var. sist var det er lutealfase på 16+ dager... Hva skal jeg anta med syklusen min?

 

Får melde meg inn i ikm uke 7 også, tror jeg :-)

 

Lykke til med el og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og har forresten aldri hatt mellomblødninger før jeg begynte på pillen heller, så en blødning midt i syklusen er nytt for meg! Sist PP hadde jeg kjempe vonde pupper, strekninger m.m, - alle symptomene du kan tenke deg... var ikke gravid! men denne pp har jeg ingen symptomer, bare vanlige kvalme og murringer. Hei, jo! jeg ble faktisk supersvimmel i går, og bli aldri det.. hmmm, spenndene dette! kjenner jeg ble helt gira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstråle lykke til med prøvingen, kanskje du er blitt gravid nå:) er vel bare å krysse fingrene:)

C80, Kan legge deg inn på listen, men om du hadde el 5. Feb, så har du mest sannsynlig ikm i uke 7 og ikke 8:p kan legge deg inn på mandag Uke 8.

PP=prøve periode. Hvor mange sykluser du har prøvd å bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...