Gå til innhold

Angående sms kontakt med annen mann

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

[Ja jeg angrer på at HAN GA MEG HANS TLF.NR, og at jeg fikk lyst til å sende en takk for sist, og samtidig ønske han et godt nyttår.]

Hvorfor uthever du HAN GA MEG HANS TLF.NR....? Burde du ikke skrevet det i små bokstaver og heller uthevet JEG FIKK LYST TIL å SENDE EN TAKK FOR SIST MELDING.....???? Det er dé ordene som burde blitt uthevet.

du er virkelig elendig på å se egne feil, HI........

DA FåR JEG HELLER UTHEVE ALT DA VET DU, Så DU SOM SER ETTER FEIL, BLIR FORNøYD!!

JEG UTHEVER HVA JEG VIL!

SYKT å øNSKE DEG AT JEG SKAL FINNE MINE FEIL, HERREGUD!

OG HVEM HAR SAGT AT JEG VAR FULL? JEG TOK NOEN øL På BYEN OG DANSET MED EN MANN, DERE SOM SVARER BLANDER OG MIXER INN EGNE DåRLIGE ERFARINGER!!!!

HI

DESSUTEN HAR JEG FAKTISK INNRøMMET HVA JEG IKKE SKULLE GJORT, OG DET ER å SENDE MELDINGEN TIL HAN!!

ANGRER På DET, MEN SKAL ALDRI SPøRRE OM RåD HER INNE MER, Så UTROLIG BITRE SURMAGA DAMER HAR JEG ALDRI FøR OPPLEVD!!

Er du i det hele tatt gammel nok til å være ute på by'n, hi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[Ja jeg angrer på at HAN GA MEG HANS TLF.NR, og at jeg fikk lyst til å sende en takk for sist, og samtidig ønske han et godt nyttår.]

Hvorfor uthever du HAN GA MEG HANS TLF.NR....? Burde du ikke skrevet det i små bokstaver og heller uthevet JEG FIKK LYST TIL å SENDE EN TAKK FOR SIST MELDING.....???? Det er dé ordene som burde blitt uthevet.

DA FåR JEG HELLER UTHEVE ALT DA VET DU, Så DU SOM SER ETTER FEIL, BLIR FORNøYD!!

JEG UTHEVER HVA JEG VIL!

OG HVEM HAR SAGT AT JEG VAR FULL? JEG TOK NOEN øL På BYEN OG DANSET MED EN MANN, DERE SOM SVARER BLANDER OG MIXER INN EGNE DåRLIGE ERFARINGER!!!!

HI

DESSUTEN HAR JEG FAKTISK INNRøMMET HVA JEG IKKE SKULLE GJORT, OG DET ER å SENDE MELDINGEN TIL HAN!!

ANGRER På DET, MEN SKAL ALDRI SPøRRE OM RåD HER INNE MER, Så UTROLIG BITRE SURMAGA DAMER HAR JEG ALDRI FøR OPPLEVD!!

Hehe jeg er ihvertfall gammel nok til å vite når folk ikke vil meg vel og bare er ute etter å hakke!

Gammel nok til å svare for meg når jeg blir angrepet.

OG GAMMEL NOK TIL å VITE AT JEG KAN SNAKKE MED MENNESKER OG DANSE MED MENNESKER UTE På BYEN SELV OM JEG HAR MANN.

Jeg er også gammel nok til å chatte med hvem jeg vil uten å ligge med den personen.

Og jeg er gammel nok til å vite at når folk er dømmende, så er det egentlig den selv som har problemer og overfører det til andre.

Skrevet

Ja, men hvis du er gammel nok til alt det der, hvorfor i helvete kan du ikke ta egen vurdering på hva du skal svare denne mannen? Hvis kontakten er så uskyldig, og du kan danse, chatte og snakke med hvem du vil, hvorfor bryte kontakten i det hele tatt? Er jo bare å fortsette, siden du er gammel nok og vet hva du gjør... Djizez

Skrevet

Jeg tror Hi her er veldig smigret over at det er en som vil ha seg et ligg med henne. Patetisk!!

Skrevet

Jo absolutt, synes bare det var interessant å spørre om det jeg da. Jeg har avvist han og han skrev "huff da..." og det synes jeg var litt ekkelt at han ikke respekterte det på en mer voksen måte, derfor tenkte jeg at hvis jeg hører mer fra han så vil jeg vite hvordan håndtere det uten at han blir provosert.

Jeg kan faktisk innrømme at jeg ble litt redd, og skrev her inne i panikk. Men har ikke hørt mer heldigvis :-)

Jeg bryter også kontakten med hvem jeg vil, herregud!

Her er det en så merkelig mentalitet, makan!

Når jeg leser innlegg så stoler jeg på HI at vedkommende skriver det som er riktig for henne, og svarer på spørsmålet istedet for å være en dommer i rettsalen!

Ingen er perfekte, man kan gjøre feil, angre seg, gjøre det igjen, prøve å rette det opp pluss pluss pluss!

For en mistillit!

Er da dette DIB kan brukes til, spørre om ting man er usikker på foreksempel.

Dette ble til en debatt istedet for å svare. Takker til de som har kommet med forslag :-)

Skrevet

Jeg tror Hi her er veldig smigret over at det er en som vil ha seg et ligg med henne. Patetisk!!

Jeg er en utadvendt person som liker å snakke med nye mennesker. At han kalte meg sexy jenta, ble jeg rett og slett kvalm av, så jeg ble ikke smigret av en jeg ikke er tiltrukket av.

Men det er ikke patetisk å bli smigret : Jantelov jantelov kom deg vekk!

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Debatt og "mistillit" ble det når du flere ganger forsvarte oppførselen, og ikke så noe galt ved å ta kontakt og flørte med en mann du traff og dansa med på byen, når du har mann og barn hjemme. En reaksjon fra flertallet på DiB som jeg egentlig ikke er så overrasket over...

Skrevet

Dere forsvarer menn, at de kan bare forsyne seg hvis de får oppmerksomhet!

Jeg flørtet ikke, ingen tror på meg her, da må jeg forsvare meg.

HI

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dere forsvarer menn, at de kan bare forsyne seg hvis de får oppmerksomhet!

Jeg flørtet ikke, ingen tror på meg her, da må jeg forsvare meg.

HI

Jeg synes det er like lite bra at gifte menn flørter, glaner og higer etter oppmerksomheten på byen, som at gifte damer gjør det.

Skrevet

Og jeg skal huske det neste gang jeg er ute og tar noen øl, da skal jeg sitte og glane i veggen og ikke gjøre noenting!

HI

Skrevet

Jeg vil faktisk ikke sammenlignes med alle andre. Jeg er ute på byen for å ha det gøy, koble av. Jeg ville danse, med min venninne, men hun orket ikke. Da ble det han DESSVERRE.

HI

Skrevet

Jeg vil faktisk ikke sammenlignes med alle andre. Jeg er ute på byen for å ha det gøy, koble av. Jeg ville danse, med min venninne, men hun orket ikke. Da ble det han DESSVERRE.

HI

Nei, selvfølgelig kan du ikke sammenlignes med "alle andre" fordi du er helt unik og forskjellig fra resten av befolkningen i Norge. Logikk?

Skrevet

JA selvfølgelig er jeg det, du mener at alle er like?????

HI

Skrevet

JA selvfølgelig er jeg det, du mener at alle er like?????

HI

Nei, men voksne menn og kvinner har vel noe til felles med hverandre. Eller mener du at din tankegang og livssyn er det overhode ingen andre i verden som har??

Det er HELT vanlig oppfatning at en dame som har invitert en mann til rolig dans, mottok hans nummer, og av eget initiativ sendt "takk for sist"-melding (wtf?), er interessert i videre kontakt. Hvis du tenker at det er helt andre ting inne i bildet, så har du faktisk ikke lært deg nok de sosiale kodene her i samfunnet, og sender ut feil signaler. Dessverre.

Skrevet

JEG UTHEVER HVA JEG VIL!

HI

Hehe jeg er ihvertfall gammel nok til å vite når folk ikke vil meg vel og bare er ute etter å hakke!

Gammel nok til å svare for meg når jeg blir angrepet.

OG GAMMEL NOK TIL å VITE AT JEG KAN SNAKKE MED MENNESKER OG DANSE MED MENNESKER UTE På BYEN SELV OM JEG HAR MANN.

Jeg er også gammel nok til å chatte med hvem jeg vil uten å ligge med den personen.

Og jeg er gammel nok til å vite at når folk er dømmende, så er det egentlig den selv som har problemer og overfører det til andre.

Er du også gammel nok til å skjønne at når du får fire sider med kommentarer på at det du har gjort på byen har vært å gå over streken, så kanskje det er noe i det? Ikke bare en haug med problemfylte surmaga gamle damer som sitter og dømmer.

Nå vet ikke jeg hva slags avtaler du og din mann har, men jeg vet at i de fleste forhold så er den oppførselen du viste på byen (utifra det du sier her) helt uakseptabel. Men kanskje den ikke er det for dere, hva vet jeg. Men du må forstå at for de fleste andre så ser dette ut som om du var på mannejakt, at du aktivt gikk ut for å "bli kjent" med en ny mann på byen, det internasjonale uttrykket for å prøve å få seg et ligg. Noe du ikke bør være overrasket over at mannen trodde, selv om du forklarte at du var gift og lykkelig. Hvis du ser i en annen tråd her fra et par dager siden, så vil du ser at det bl.a var ei som hadde trekant med to gifte menn. Så det er dessverre langt ifra uvanlig, og altfor enkelt å "glemme" de man har hjemme. Det at man er gift er ikke lenger noe som får folk til å sky unna. Jeg tror det folk reagerte på her er at du oppsøkte han for å danse, roligdansen, samt at du både tok i mot tlf nr hans og ikke minst sendte en mld senere. Dette vil stort sett tolkes i én og samme retning av alle du spør, nemlig i retning senga.

Når det gjelder sms'en så håper jeg du har fått sagt ifra til denne mannen nå at det ikke blir noe mer kontakt mellom dere. Du har fått flere gode forslag ser jeg.

Håper det har ordnet seg for deg og at du kanskje tenker deg om litt neste gang, før det går så langt at du angrer :)

Skrevet

Det veldig mange menn og damer glemmer, at når de er gift/samboere, så har de inngått FORPLIKTENDE forhold. Smak på ordet: "forpliktende". Det vil si, at man ikke lenger kan gjøre det man vil til enhver tid, og drite i å ta hensyn til partneren, og attpåtil begrunne med at "jeg kan gjøre hva jeg vil". Vil du ha mulighet til å gjøre absolutt ALT du vil til enhver tid, bør du være singel og barnløs. Når man har partner, så har man visse FORPLIKTELSER overfor partneren. Enkelte har åpne forhold/ekteskap, eller kan strekke seg lengre på byen eller i selskap uten at partneren reagerer. Men det er noe man gjerne har avklart På FORHåND. Da blir partens forpliktelse å ikke gå lenger enn det som er avklart og avtalt.

Alt for mange vil gjerne at partneren skal være trofast, vise respekt, dele på husarbeid osv, samtidig som de selv skal få lov til å gjøre akkurat det de vil.

Skrevet

Jo absolutt, synes bare det var interessant å spørre om det jeg da. Jeg har avvist han og han skrev "huff da..." og det synes jeg var litt ekkelt at han ikke respekterte det på en mer voksen måte, derfor tenkte jeg at hvis jeg hører mer fra han så vil jeg vite hvordan håndtere det uten at han blir provosert.

Jeg kan faktisk innrømme at jeg ble litt redd, og skrev her inne i panikk. Men har ikke hørt mer heldigvis :-)

Jeg bryter også kontakten med hvem jeg vil, herregud!

Her er det en så merkelig mentalitet, makan!

Når jeg leser innlegg så stoler jeg på HI at vedkommende skriver det som er riktig for henne, og svarer på spørsmålet istedet for å være en dommer i rettsalen!

Ingen er perfekte, man kan gjøre feil, angre seg, gjøre det igjen, prøve å rette det opp pluss pluss pluss!

For en mistillit!

Er da dette DIB kan brukes til, spørre om ting man er usikker på foreksempel.

Dette ble til en debatt istedet for å svare. Takker til de som har kommet med forslag :-)

hehehehe... Unnskyld meg, men nå lo jeg så jeg nesten trillet ut av stolen her... Seriøst, hi??

Du bryter med ham og han svarer "huff da", og det mener du er å ikke respektere det på en voksen måte? hihihi... Jeg dævver snart av latter ;) Hva hadde du forventet deg? "Ja, selvfølgelig, ikke noe problem", og et smiley? Tro meg, du aaaaaner ikke hvordan mange menn funker. Et "huff da", vel; du slapp billig unna. Andre kunne truet med å sladre til mannen din, overdrive og latt som det har vært mer enn meldinger osv, du hadde jo ikke kunnet motbevise det. Han kunne ha bombet deg med meldinger, stått på døra di... you name it.. tro meg, jeg har vært der selv.. Hadde en som mistolket signalene mine, det tok meg ett år å bli kvitt han, Det jeg lærte av dette var at jeg må se på meg selv og hvordan jeg framstår ovenfor andre.

Skrevet

Og jeg skal huske det neste gang jeg er ute og tar noen øl, da skal jeg sitte og glane i veggen og ikke gjøre noenting!

HI

Kanskje ikke så dumt, HI.........

Skrevet

Du må bare bryte kontakten. Skrive at du nå bryter og så slutte å svare på sms (uansett hva han skriver).

Skrevet

Nei "Huff da..." er ikke så ille, men jeg hadde nok svart på en annen måte selv hvis det var jeg som hadde blitt avvist av en jeg ikke kjenner. Jeg var redd for ringvirkninger, hva slags melding kommer etter dette? Men ingenting foreløpig , så jeg har ikke vært så dum likevel. Og ikke han heller :-)

Har kastet nr hans nå, kan det ikke utenat heller.

Men kjære vene jeg skal da ikke slutte å snakke med folk ute på byen. Har ikke tenkt å såre verken mann eller barn.

Det er helt ok at noen her på DIB har uttrykt sine meninger og viftet med pekefingeren, men jeg når jeg ikke blir trodd på og må forklare om og om igjen , da blir jeg provosert.

Det er min feil at jeg sendte han meldingen, og angrer fremdeles. Det var derfor jeg skrev dette innlegget.

Er det noe mer som er uklart ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...