Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Slik er situasjonen: Angrer! Var ute på byen med ei venninne, etter en stund ville jeg danse, ikke hun. Derfor spurte jeg en på bordet ved siden av om han ville. Han ville ikke først pga han var dårlig form, men ble med. Han kviknet til med en gang, og vi snakket endel mens vi danset. Vi danset først endel disco, og en rolig dans. Jeg er ikke tiltrukket av han og jeg sjekket han ikke opp og flørtet ikke med han. å flørte er helt noe annet, vi snakket vanlig. Etter det, så satte han seg ved siden av meg ( det er jo ok ) og vi snakket litt, hadde også en kompis ved bordet og venninna mi , så vi satt ikke alene, bare hadde en lett tone med småprat. Når det stengte ville han ha nr. mitt, jeg nølte veldig, og sa nei.Men han klarte å overtale meg til å gi meg hans nr , ikke vet jeg hvorfor, tenkte at han kan jo gi meg det, da er det opp til meg. På slutten av kvelden fortalte han også at han er i et ulykkelig ekteskap. Så ja, han er nok desperat etter flørt og sex (men vet heller ikke om det er sant). Jeg fortalte at mitt ekteskap har bedret seg igjen og at vi har det bra nå. Etter 1 mnd sendte jeg en melding til han, bare takket for sist og hvordan går det. Han hadde venta på å høre fra meg, og nå er han veldig ivrig. Sender meldinger ofte, og vil ringe og treffe meg. Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen. Han kaller meg for sexy jenta, noe jeg ikke vil bli kalt, har nevnt det for han at jeg ikke er ute etter å bli sett på som sexy. Kommunikasjonen mellom oss krasjer, vi kjenner hverandre nesten ikke,og han tror at det er "noe der" virker det som. Skulle ønske han kunne oppført seg som en voksen person, ta ting som det kommer, det er faktisk mulig å ha venner av det motsatte kjønn! Jeg angrer på at jeg sendte han meldingen. Jeg har aldri vært fysisk utro, men har flørtet noe med gamle flammer, og har fått nok av det egentlig, det blir bare useriøst, og jeg får selvfølgelig dårlig samvittighet. Denne typen virker som at han vil sprenge grenser hele veien, på veldig kort tid. Han sa ute på byen, at vi kun kunne sende meldinger, men nå er det både det ene og det andre plutselig. Igår avviste jeg han på noe,og da skrev han : Huff da... Virker ikke som han tåler avvisning , da får jeg en dårlig magefølelse. Har ikke sex-flørtet noen av oss, og det kommer ikke til å skje heller. Hvordan si til han at jeg ikke vil ha mer kontakt??
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Man sier at man ikke vil ha mer kontakt. Hva er det du tviler på? Si at du er opptatt og slik kontakt ikke er passende, så du vil avslutte det hele. Det enkle er ofte det beste.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Hva med å bare si det som det er..?? Det har jeg måttet gjort og klart gutta blir sikkert skuffa og kanskje lei seg,men de kommer over det.. Du har jo en mann og det bør han respektere!! Så lenge han ikke klarer å se hvor grensen går så må han bare holde seg unna!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Hva med å bare si det som det er..?? Det har jeg måttet gjort og klart gutta blir sikkert skuffa og kanskje lei seg,men de kommer over det.. Du har jo en mann og det bør han respektere!! Så lenge han ikke klarer å se hvor grensen går så må han bare holde seg unna!! At gutta blir skuffa fordi de ikke kan ha for mye kontakt med ei som er opptatt (som de visste om fra før) får vel bli deres problem? Virker som HI er veldig opptatt av at denne andre mannen ikke blir såret, overreagerer osv, men driter i om hennes egen mann blir det fordi hun har upassende kontakt med en annen...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Problemet er vel at du egentlig syns den kontakten er litt sjarmerende, siden du ikke sier i fra. Så får det bli opp til deg om du vil ha flørten eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg synes det er irriterende med at han ikke respekterer grensene, det er ikke attraktivt i mine øyne. Jeg synes ikke han er kjekk engang. Jeg skal si ifra, men tenkte å gjøre det på en måte som gjør at det ikke blir så alvorlig, vi kjenner hverandre ikke som sagt. Jeg og mannen skal prøve å få et barn til, kanskje bare si at jeg er skikkelig babysyk, det burde vel være nok til at han skygger banen! Kan dere ikke komme med noen morsomme forslag? HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Jeg synes det er irriterende med at han ikke respekterer grensene, det er ikke attraktivt i mine øyne. Jeg synes ikke han er kjekk engang. Jeg skal si ifra, men tenkte å gjøre det på en måte som gjør at det ikke blir så alvorlig, vi kjenner hverandre ikke som sagt. Jeg og mannen skal prøve å få et barn til, kanskje bare si at jeg er skikkelig babysyk, det burde vel være nok til at han skygger banen! Kan dere ikke komme med noen morsomme forslag? HI Hvis han "ikke respekterer grensene", men du samtidig ikke vil si fra på ordentlig måte, men må finne på noe som ikke gjør ham sur (hvorfor i all verden bryr du deg om det??), så har du ikke satt klare nok grenser. Du sier fra at du har familie og mann å ta vare på, og at slik kontakt er upassende og du ber ham om å ikke kontakte deg igjen.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Du må bare si det som det er, og legge deg flat. Si at du gjorde en feil, og at kontakten må brytes.. Men HI, Jeg tror du bør gå litt i deg selv.. DU ba han danse, lot han sitte ved bordet deres etterpå, lot deg "overtale" til å gi han nummeret ditt, DU sendte første meldingen.... Kom ikke her å si at du ikke forstår hvorfor han kan ha misforstått agendaen din Det virker som du prøver å rettferdiggjøre oppførselen din, spesielt med alle disse parentesene..... Tror du innerst inne vet du har gått på en smell.. [Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen.], du syns ikke du gir han forventniger her, f eks? Dessuten; "Alle" som er i et forhold sier dette i starten, men så utvikler det seg og går galt... Men du, helt ærlig, du sier du bare gjorde dette fordi du ønsket et vennskap. Men tror du det er greit for mannen din at du plutselig får deg en ny guttevenn, en du i tillegg har sjekka opp på by'n?? Bare lurer Og hadde han ikke "tålt avvisning" så hadde det nok kommet verre utbrudd enn "huff da" Tror du vet hva du må gjøre, HI, ta vare på ekteskapet ditt. Gå heller ut av det, før du involverer en tredjepart.. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Du må bare si det som det er, og legge deg flat. Si at du gjorde en feil, og at kontakten må brytes.. Men HI, Jeg tror du bør gå litt i deg selv.. DU ba han danse, lot han sitte ved bordet deres etterpå, lot deg "overtale" til å gi han nummeret ditt, DU sendte første meldingen.... Kom ikke her å si at du ikke forstår hvorfor han kan ha misforstått agendaen din Det virker som du prøver å rettferdiggjøre oppførselen din, spesielt med alle disse parentesene..... Tror du innerst inne vet du har gått på en smell.. [Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen.], du syns ikke du gir han forventniger her, f eks? Dessuten; "Alle" som er i et forhold sier dette i starten, men så utvikler det seg og går galt... Men du, helt ærlig, du sier du bare gjorde dette fordi du ønsket et vennskap. Men tror du det er greit for mannen din at du plutselig får deg en ny guttevenn, en du i tillegg har sjekka opp på by'n?? Bare lurer Og hadde han ikke "tålt avvisning" så hadde det nok kommet verre utbrudd enn "huff da" Tror du vet hva du må gjøre, HI, ta vare på ekteskapet ditt. Gå heller ut av det, før du involverer en tredjepart.. Lykke til =) LES innlegget!! Jeg har ikke sjekket han opp! Det er forskjell på MåTEN man opptrer på du! Det er ikke ulovlig å ha guttevenner. Det var han som ønsket videre kontakt , IKKE JEG. Men ja, det var jeg som sendte første meldingen, det betyr ikke at man skal ha sex !! HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Du må bare si det som det er, og legge deg flat. Si at du gjorde en feil, og at kontakten må brytes.. Men HI, Jeg tror du bør gå litt i deg selv.. DU ba han danse, lot han sitte ved bordet deres etterpå, lot deg "overtale" til å gi han nummeret ditt, DU sendte første meldingen.... Kom ikke her å si at du ikke forstår hvorfor han kan ha misforstått agendaen din Det virker som du prøver å rettferdiggjøre oppførselen din, spesielt med alle disse parentesene..... Tror du innerst inne vet du har gått på en smell.. [Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen.], du syns ikke du gir han forventniger her, f eks? Dessuten; "Alle" som er i et forhold sier dette i starten, men så utvikler det seg og går galt... Men du, helt ærlig, du sier du bare gjorde dette fordi du ønsket et vennskap. Men tror du det er greit for mannen din at du plutselig får deg en ny guttevenn, en du i tillegg har sjekka opp på by'n?? Bare lurer Og hadde han ikke "tålt avvisning" så hadde det nok kommet verre utbrudd enn "huff da" Tror du vet hva du må gjøre, HI, ta vare på ekteskapet ditt. Gå heller ut av det, før du involverer en tredjepart.. Lykke til =) LES innlegget!! Jeg har ikke sjekket han opp! Det er forskjell på MåTEN man opptrer på du! Det er ikke ulovlig å ha guttevenner. Det var han som ønsket videre kontakt , IKKE JEG. Men ja, det var jeg som sendte første meldingen, det betyr ikke at man skal ha sex !! HI Neida, ingen som sier at det betyr dere skal ha sex. Men hvis kontakten dere imellom var grei og akseptabel etter din mening, hadde du kanskje ikke hatt noe problem med det og ikke spurt om hvordan du kunne be ham slutte? Nei, det er ikke ulovlig å ha guttevenner, men når du selv synes at kontakten er upassende, så betyr det jo at du mener det ikke er noe som din mann hadde akseptert? Jeg har en bestevenn som jeg har hatt i flere år før jeg møtte samboer, de har hilst for hverandre og jeg snakker titt og ofte med bestevennen i tlf, vi utvekslet julegaver osv. Samboer har også ei nær venninne han fortsatt har kontakt med. I forskjell fra deres situasjon, er disse vennene noen vi begge vet om, og ingenting som foregår bak ryggen på hverandre. I din situasjon er det du som er i forhold og har plikter overfor mannen. Da er det ene og alene ditt ansvar å ordne opp i det på ordentlig måte. Og det at mannfolk oppfatter danseinvitasjon og sms fra en lekker dame som invitasjon til kanskje senere sex, burde ikke komme som noen bombe på deg vel? Her har vi forresten problem i forhold til gårsdagens diskusjon om "sunn" flørting - her har det vært flørting som ble misforstått av denne mannen. Når du ikke klarer å flørte slik at du samtidig setter grenser og står fast på at du er trofast, burde du kanskje slutte å flørte.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 Du må bare si det som det er, og legge deg flat. Si at du gjorde en feil, og at kontakten må brytes.. Men HI, Jeg tror du bør gå litt i deg selv.. DU ba han danse, lot han sitte ved bordet deres etterpå, lot deg "overtale" til å gi han nummeret ditt, DU sendte første meldingen.... Kom ikke her å si at du ikke forstår hvorfor han kan ha misforstått agendaen din Det virker som du prøver å rettferdiggjøre oppførselen din, spesielt med alle disse parentesene..... Tror du innerst inne vet du har gått på en smell.. [Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen.], du syns ikke du gir han forventniger her, f eks? Dessuten; "Alle" som er i et forhold sier dette i starten, men så utvikler det seg og går galt... Men du, helt ærlig, du sier du bare gjorde dette fordi du ønsket et vennskap. Men tror du det er greit for mannen din at du plutselig får deg en ny guttevenn, en du i tillegg har sjekka opp på by'n?? Bare lurer Og hadde han ikke "tålt avvisning" så hadde det nok kommet verre utbrudd enn "huff da" Tror du vet hva du må gjøre, HI, ta vare på ekteskapet ditt. Gå heller ut av det, før du involverer en tredjepart.. Lykke til =) LES innlegget!! Jeg har ikke sjekket han opp! Det er forskjell på MåTEN man opptrer på du! Det er ikke ulovlig å ha guttevenner. Det var han som ønsket videre kontakt , IKKE JEG. Men ja, det var jeg som sendte første meldingen, det betyr ikke at man skal ha sex !! HI Jeg har lest innlegget ditt, og jeg står for det jeg skrev.. Selv om DU mener du ikke har sjekket han opp, vel; det kommer an på øyet som ser.. Du kan ha framstått på den måten uten å mene det, eller han kan ha misforstått intensjonene dine. Det er det umulig for oss å uttale oss om. Vi var ikke der.. Jeg har ikke sagt du er ute etter sex, men du kan ikke nekte på at du kan ha gitt han falske forhåpninger. Noen forveksler høflighet med flørting, og da kan du ha framstått på en flørtete måte ved å be han opp til å danse, ta imot nummeret hans, kontakte han først, si at du ikke får møtt han før du skal ut på by'n igjen osv osv.. Noen kan tolke det som om du er interessert.. Men du har din oppfattelse av hva som har skjedd, jeg sier bare meningen min basert på hvordan jeg tolker det du har skrevet. Jeg har ingen intensjon om å krangle med deg, så vi får bare være enige om å være uenige. Men JEG personlig forstår hvorfor han kan ha trodd at du er "ute etter mer".......
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #12 Skrevet 25. januar 2012 Kutt kontakten, bare si at du ikke ønsker mer kontakt. Jeg har gjort samme tabbe som deg, og hadde kontakt med fyren lenge før samboeren fant ut av det. Han ble kjempelei seg, noe jeg skjønner godt. Vi har hatt veldig trøbbel i forholdet etter det, bl.a. fordi samboeren har snakket med han fyren og han har sagt at vi har hatt sex (Det er IKKE sant, men samboeren tviler veldig..) Fy som jeg angrer på at jeg hadde kontakt med fyren....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #13 Skrevet 25. januar 2012 Hva er det du holder på med egentlig, Hi? Hvorfor sendte du i det hele tatt tatt den første meldingen? Hvorfor har det noen betydning for deg om han blir sur og ikke takler avvisning? Og når en over her antyder at du har lagt opp til det selv, stiller du deg totalt uforstående. Enten er du fryktelig naiv, ellers nekter du å se egne feil. Du må bare stramme deg opp å si at du har mann og familie og at du ikke ønsker videre kontakt!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #14 Skrevet 25. januar 2012 Hva er det du holder på med egentlig, Hi? Hvorfor sendte du i det hele tatt tatt den første meldingen? Hvorfor har det noen betydning for deg om han blir sur og ikke takler avvisning? Og når en over her antyder at du har lagt opp til det selv, stiller du deg totalt uforstående. Enten er du fryktelig naiv, ellers nekter du å se egne feil. Du må bare stramme deg opp å si at du har mann og familie og at du ikke ønsker videre kontakt! Kanskje fordi her på DiB mener mange at flørting som ikke går over i sex, er helt normalt og akseptabelt? Man kan bli påvirket av andres holdninger...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #15 Skrevet 25. januar 2012 Du må bare si det som det er, og legge deg flat. Si at du gjorde en feil, og at kontakten må brytes.. Men HI, Jeg tror du bør gå litt i deg selv.. DU ba han danse, lot han sitte ved bordet deres etterpå, lot deg "overtale" til å gi han nummeret ditt, DU sendte første meldingen.... Kom ikke her å si at du ikke forstår hvorfor han kan ha misforstått agendaen din Det virker som du prøver å rettferdiggjøre oppførselen din, spesielt med alle disse parentesene..... Tror du innerst inne vet du har gått på en smell.. [Jeg sa ifra med en gang at jeg kun vil ha et vennskap og jeg ikke får truffet han før jeg evt skal ut på byen.], du syns ikke du gir han forventniger her, f eks? Dessuten; "Alle" som er i et forhold sier dette i starten, men så utvikler det seg og går galt... Men du, helt ærlig, du sier du bare gjorde dette fordi du ønsket et vennskap. Men tror du det er greit for mannen din at du plutselig får deg en ny guttevenn, en du i tillegg har sjekka opp på by'n?? Bare lurer Og hadde han ikke "tålt avvisning" så hadde det nok kommet verre utbrudd enn "huff da" Tror du vet hva du må gjøre, HI, ta vare på ekteskapet ditt. Gå heller ut av det, før du involverer en tredjepart.. Lykke til =) LES innlegget!! Jeg har ikke sjekket han opp! Det er forskjell på MåTEN man opptrer på du! Det er ikke ulovlig å ha guttevenner. Det var han som ønsket videre kontakt , IKKE JEG. Men ja, det var jeg som sendte første meldingen, det betyr ikke at man skal ha sex !! HI Så siden han, en fremmed mann, ønsket videre kontakt, så bare "måtte du" ???
Gjest Gul stjerne Skrevet 25. januar 2012 #16 Skrevet 25. januar 2012 Beklager å måtte si dette, men jeg synes du har oppført deg ganske umodent i denne situasjonen. Jeg tror dette er hva som har hendt: Du ble smigret av oppmerksomheten og likte at denne mannen likte deg. Han fikk deg til å føle deg attraktiv, sexy og begjæret. Ubevisst tror jeg du ville se hvor langt han var villig til å gå for å få deg, og derfor var det faktisk du som sendte den første meldingen. Du fikk akkurat hva du ønsket; deilig oppmerksomhet som bedrer selvfølelsen og gir deg gode følelser i kroppen. Men. Nå er du lei, de gode følelsene har blitt til dårlig samvittighet overfor din mann, beundreren din klarer ikke frembringe de gode følelsene lenger. Du er blitt lei og har ubevisst samvittighetskvaler. Kom igjen, slutt å sutre og avslutt dette før noen blir alvorlig såret.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #17 Skrevet 25. januar 2012 Beklager å måtte si dette, men jeg synes du har oppført deg ganske umodent i denne situasjonen. Jeg tror dette er hva som har hendt: Du ble smigret av oppmerksomheten og likte at denne mannen likte deg. Han fikk deg til å føle deg attraktiv, sexy og begjæret. Ubevisst tror jeg du ville se hvor langt han var villig til å gå for å få deg, og derfor var det faktisk du som sendte den første meldingen. Du fikk akkurat hva du ønsket; deilig oppmerksomhet som bedrer selvfølelsen og gir deg gode følelser i kroppen. Men. Nå er du lei, de gode følelsene har blitt til dårlig samvittighet overfor din mann, beundreren din klarer ikke frembringe de gode følelsene lenger. Du er blitt lei og har ubevisst samvittighetskvaler. Kom igjen, slutt å sutre og avslutt dette før noen blir alvorlig såret. Signerer. Skikkelig ego oppførsel. Istedet for å fortelle mannen at hun trenger mer oppmerksomhet hjemme, så tilstreber hun oppmerksomhet fra andre. Uff
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #18 Skrevet 25. januar 2012 Eh...du spurte om å danse, du danset rolig dans og du ga han nummeret ditt, men du flørtet ikke? På tide å stikke fingeren i jorda og innse realitetene. Du bør snarest si at du ikke vil ha mer kontakt og du bør forvirring være ærlig med mannen din. Hvorfor fly på byen når du tydeligvis ikke vet hvor grensene går, gi vekk nr ditt når du er gift??
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. januar 2012 #19 Skrevet 25. januar 2012 Må si meg enig med Frokostquiz, Nurse Jackie og de andre her som sier at du har nok bæsja litt på leggen. Ikke noe galt i å ha det litt gøy på byen, men å gi ut telefonnummer? Der gikk du over streken og når du i tillegg er den som sender første melding, en melding som inviterer til videre kontakt, så gnur du trynet inn i bæsjen. Noen kommer til å bli såret her. Det er opp til deg å avgjøre hvem det skal bli. Med andre ord: Avslutt dette mens leken er "god"
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. januar 2012 #20 Skrevet 25. januar 2012 Hva er det du holder på med egentlig, Hi? Hvorfor sendte du i det hele tatt tatt den første meldingen? Hvorfor har det noen betydning for deg om han blir sur og ikke takler avvisning? Og når en over her antyder at du har lagt opp til det selv, stiller du deg totalt uforstående. Enten er du fryktelig naiv, ellers nekter du å se egne feil. Du må bare stramme deg opp å si at du har mann og familie og at du ikke ønsker videre kontakt! Kanskje fordi her på DiB mener mange at flørting som ikke går over i sex, er helt normalt og akseptabelt? Man kan bli påvirket av andres holdninger... Det er da virkelig forskjell på å småflørte, og det å sende sms til en fremmed mann når man er gift! Det er langt over grensa!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. januar 2012 #21 Skrevet 25. januar 2012 Hva er det du holder på med egentlig, Hi? Hvorfor sendte du i det hele tatt tatt den første meldingen? Hvorfor har det noen betydning for deg om han blir sur og ikke takler avvisning? Og når en over her antyder at du har lagt opp til det selv, stiller du deg totalt uforstående. Enten er du fryktelig naiv, ellers nekter du å se egne feil. Du må bare stramme deg opp å si at du har mann og familie og at du ikke ønsker videre kontakt! Kanskje fordi her på DiB mener mange at flørting som ikke går over i sex, er helt normalt og akseptabelt? Man kan bli påvirket av andres holdninger... Det er da virkelig forskjell på å småflørte, og det å sende sms til en fremmed mann når man er gift! Det er langt over grensa! Har du enda ikke skjønt at det fins ikke nyanser? Enten så er man Crownprincess eller så er man Clownprincess. Det fins ikke noe imellom.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. januar 2012 #22 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skjønner virkelig ikke problemet? Det er da bare å si at du ikke ønsker videre kontakt, og ikke vil ha flere sms, siden du ER GIFT! Herlighet. Nå tilhører jeg dem som mener det er greit å småflørte med andre, men det å bruke hele kvelden på å danse med, snakke med og utveksle telefonnr med fremmede menn/kvinner, når man er i forhold, er langt over grensa for hva jeg finner akseptabelt! Hvorfor i alle dager sendte du denne sms'en i det hele tatt? Dette valget var det DU som tok, nå får DU ta konsekvensene av det! Snu det på hodet- hadde det vært greit om din mann holdt på med det samme?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #23 Skrevet 25. januar 2012 Hvis du skal rettferdiggjøre kontakten med en annen mann du har møtt på byen overfor deg selv, så still deg dette spørsmålet: Har du fortalt mannen din om det? Og er det greit for han? Hvis svaret på begge spm er ja, så er det jo greit nok i grunn. Hvis ikke, så har du nok gått for langt, uansett om du mente det eller ei. For min del hadde jeg synes det var for mye å bevisst oppsøke en fremmed mann på byen og spørre han om å danse. Da er man "på jakt" og en mann vil oppfatte det sånn også, særlig når du ender kvelden med å gi han tlf nr ditt OG tar kontakt igjen senere. Avslutt alt nå, send en melding og si enkelt og greit at dere ikke kan ha mer kontakt, fordi du må fokusere på mann og familie nå. Du må nok regne med at han blir skuffet uansett hvordan du skriver det, hvis han håper å få treffe deg og ha videre kontakt. Sånn er det bare, men han kommer over det! Du har viktigere ting å tenke på enn hans følelser akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #24 Skrevet 25. januar 2012 Jeg forstår ikke problemet her. Virkelig. Du har oppført deg umodent og dumt, og hvis du virkelig ikke forstår hvordan du oppfattes når du gir telefonnummeret ditt til en mann du har danset rolig med, så er du mer naiv enn det som er lov. Skriv klart og tydelig at du ikke ønsker mer kontakt, og slutt å svare på eventuelle meldignger han sender deg etter det. Han blir garantert ikke såret over avvisningen, i beste fall skuffet. Og neste gang er det lov til å bruke huet. En mann du treffer på byen, som sier han har trøbbel i ekteskapet, vil ikke bli vennen din!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #25 Skrevet 25. januar 2012 Takker for mange svar! 1. Jeg spurte han om dansing (ikke rolig dans, den kom senere, mens vi danset disco) fordi ikke venninna mi orket danse, og jeg hadde lyst å røre på meg, og han satt nærmest! Har aldri hørt eller tenkt at en dans betyr noe som helts, det er for meg bare for gøy og for å forbrenne alkohol (hehe) når jeg danser med noen jeg ikke kjenner. 2. Jeg har IKKE flørtet, flørting er da også INNHOLDET i det som blir sagt, og jeg har ikke antydet eller sagt noe som kan misforstås! Jeg var i godt humør, men det betyr ikke at jeg var interessert i han. 3. Har dere tenkt på at gifte kvinner kan ønske seg mannlige venner, og JA den oppmerksomheten likte jeg, men kun vennskapelig. Jeg har ikke lyst på sex med han på etterhvert. Jeg sa at jeg har det bra hjemme, og at vi kun kan skrive tekstmeldinger på et vennskapelig plan. JEG GA IKKE HAN MITT NR, men han har det jo nå da...uff 4. Ja jeg har gjort en bommert her, og angrer. Han forstår ikke, han har hastverk med å få seg et nummer antagelig, noe er det ihvertfall. Det er menneskelig å feile, og kanskje jeg lærer av det?? Er ikke menneskekjenner i beruset tilstand heller. 5. Jeg er bekymret for noen av svarene, man kan danse og snakke og utveksle tlf.nr UTEN at man må følge opp dette, det er snakk om å føle seg frem, vil jeg ha dette mennesket i livet mitt uansett kjønn? 6. Jeg skal ta vare på mann og familie, og har ikke tenkt å såre noen. Jeg har guttevenner nå, men ikke slik som før, at man kan snakke om alt og tilbringe tid, uansett kjønn. Vil jo unngå sjalusi. 7. Jeg lar være å ta kontakt, gjør han det, skal jeg si ifra om ikke mer kontakt. Ingen problem, det var jo det jeg spurte om 8. Hvis jeg hadde blitt antastet av denne mannen, så hadde det faen ikke vært min skyld! Det er jo forbanna meg det dere sier!!!!!!! At jeg kan takke meg selv, for en innstilling :-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå