Gå til innhold

Angående sms kontakt med annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for mange svar!

1. Jeg spurte han om dansing (ikke rolig dans, den kom senere, mens vi danset disco) fordi ikke venninna mi orket danse, og jeg hadde lyst å røre på meg, og han satt nærmest! Har aldri hørt eller tenkt at en dans betyr noe som helts, det er for meg bare for gøy og for å forbrenne alkohol (hehe) når jeg danser med noen jeg ikke kjenner.

2. Jeg har IKKE flørtet, flørting er da også INNHOLDET i det som blir sagt, og jeg har ikke antydet eller sagt noe som kan misforstås!

Jeg var i godt humør, men det betyr ikke at jeg var interessert i han.

3. Har dere tenkt på at gifte kvinner kan ønske seg mannlige venner, og JA den oppmerksomheten likte jeg, men kun vennskapelig.

Jeg har ikke lyst på sex med han på etterhvert. Jeg sa at jeg har det bra hjemme, og at vi kun kan skrive tekstmeldinger på et vennskapelig plan.

JEG GA IKKE HAN MITT NR, men han har det jo nå da...uff

4. Ja jeg har gjort en bommert her, og angrer. Han forstår ikke, han har hastverk med å få seg et nummer antagelig, noe er det ihvertfall.

Det er menneskelig å feile, og kanskje jeg lærer av det??

Er ikke menneskekjenner i beruset tilstand heller.

5. Jeg er bekymret for noen av svarene, man kan danse og snakke og utveksle tlf.nr UTEN at man må følge opp dette, det er snakk om å føle seg frem, vil jeg ha dette mennesket i livet mitt uansett kjønn?

6. Jeg skal ta vare på mann og familie, og har ikke tenkt å såre noen.

Jeg har guttevenner nå, men ikke slik som før, at man kan snakke om alt og tilbringe tid, uansett kjønn. Vil jo unngå sjalusi.

7. Jeg lar være å ta kontakt, gjør han det, skal jeg si ifra om ikke mer kontakt. Ingen problem, det var jo det jeg spurte om

8. Hvis jeg hadde blitt antastet av denne mannen, så hadde det faen ikke vært min skyld! Det er jo forbanna meg det dere sier!!!!!!! At jeg kan takke meg selv, for en innstilling :-((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for mange svar!

1. Jeg spurte han om dansing (ikke rolig dans, den kom senere, mens vi danset disco) fordi ikke venninna mi orket danse, og jeg hadde lyst å røre på meg, og han satt nærmest! Har aldri hørt eller tenkt at en dans betyr noe som helts, det er for meg bare for gøy og for å forbrenne alkohol (hehe) når jeg danser med noen jeg ikke kjenner.

2. Jeg har IKKE flørtet, flørting er da også INNHOLDET i det som blir sagt, og jeg har ikke antydet eller sagt noe som kan misforstås!

Jeg var i godt humør, men det betyr ikke at jeg var interessert i han.

3. Har dere tenkt på at gifte kvinner kan ønske seg mannlige venner, og JA den oppmerksomheten likte jeg, men kun vennskapelig.

Jeg har ikke lyst på sex med han på etterhvert. Jeg sa at jeg har det bra hjemme, og at vi kun kan skrive tekstmeldinger på et vennskapelig plan.

JEG GA IKKE HAN MITT NR, men han har det jo nå da...uff

4. Ja jeg har gjort en bommert her, og angrer. Han forstår ikke, han har hastverk med å få seg et nummer antagelig, noe er det ihvertfall.

Det er menneskelig å feile, og kanskje jeg lærer av det??

Er ikke menneskekjenner i beruset tilstand heller.

5. Jeg er bekymret for noen av svarene, man kan danse og snakke og utveksle tlf.nr UTEN at man må følge opp dette, det er snakk om å føle seg frem, vil jeg ha dette mennesket i livet mitt uansett kjønn?

6. Jeg skal ta vare på mann og familie, og har ikke tenkt å såre noen.

Jeg har guttevenner nå, men ikke slik som før, at man kan snakke om alt og tilbringe tid, uansett kjønn. Vil jo unngå sjalusi.

7. Jeg lar være å ta kontakt, gjør han det, skal jeg si ifra om ikke mer kontakt. Ingen problem, det var jo det jeg spurte om

8. Hvis jeg hadde blitt antastet av denne mannen, så hadde det faen ikke vært min skyld! Det er jo forbanna meg det dere sier!!!!!!! At jeg kan takke meg selv, for en innstilling :-((

1. Jo, hadde du blitt antastet av denne mannen etter å gi ham "hint" i form av ROLIG dansing, telefonnummer, sms om at dere kan møtes neste gang du er på byen, så hadde det vært helt og holdent din skyld. Blir småkvalm av kvinner (og menn) som unnskylder det å kline med andre enn partneren med at "det er ikke min skyld, det er hans/hennes". Slutt å spille så uskyldig.

2. Og nei, man danser ikke rolig dans og utveksler tlf nummer med en mann man ser for første gang ute på byen, når man er gift. å danse med en gammel kompis, kollega osv på julebord er noe helt annet. Flørting er IKKE innholdet i det man sier, hvor har du det fra? Hvorfor lærer alle damebladene hvordan man kan forføre en mann/få ham interessert ved blikkontakt, sleng på håret, lur smil, forsikrig berøring ved dansing osv? Hjelper ikke å si "jeg er opptatt" med munnen, når øyne sier "kom og ta meg".

3. Er du ikke "menneskekjenner" i beruset tilstand og ikke forstår grense mellom prat og flørting/sjekking, bør du slutte å drikke og gå på byen, for din families skyld. Tåler du ikke alkohol, så dropper du det. Man Må ikke ut på byen med venninner og danse med fremmede menn.

4. En mann som forteller en tilfeldig dame han møter og danser med på byen, at han har problemer med ekteskapet, nettopp blitt dumpet og på andre måter klager over kone/samboer/eks, er kun ute etter et ligg. Det trodde jeg faktisk at de fleste voksne damer visste?

Skrevet

Er ikke enig med nr 27 at det er din feil om du blir antastet, uansett om man flyr naken rundt omkring og flørter, gir det ikke noen lov til å voldta.

Men utover det, er jeg ganske så enig. Discodans og å slå av en prat er nå greit, men å danse tett og å få nr til en fremmed, for så å sende melding senere, når man begge er gift- spesielt når denne mannen er halvveis innpåsliten og signaliserer at "ekteskapet går dårlig"-, det er å be om trøbbel.

Vil du ha nye mannlige venner, foreslår jeg at du leter andre steder enn i halvfulla, på byen kl 3 en lørdagsnatt. Det er sjeldent vennskap de er ute etter, de du får "napp" hos da.

Skrevet

Helt enig, det er ingen som har rett til å voldta og antaste noen, uansett hvordan man ser ut / oppfører seg. UANSETT!!!!

Dette er den verste holdningen jeg vet.

Jeg har min fulle rett til å snakke med hvem jeg vil, danse med hvem jeg vil og sende sms med hvem jeg vil (ikke flørte) selv om jeg er gift!

Velkommen til verden jenter. Tror dere lever i en rosa boble.

Man går ut på byen fordi det blant annet er sosialt!!!

Det dere beskriver blir som jentelus/guttelus på skolen, og DET er umodent!!

Uansett så har han sine drømmer og tanker om andre kvinner enn kona, og tilfeldigvis så var jeg der den kvelden, tror ikke han endrer på sitt, så da var det feil kvinne han møtte rett og slett.

HI

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tror kanskje du lever i en boble siden du nekter for å ha sendt litt mixed signals....

Skrevet

Helt enig, det er ingen som har rett til å voldta og antaste noen, uansett hvordan man ser ut / oppfører seg. UANSETT!!!!

Dette er den verste holdningen jeg vet.

Jeg har min fulle rett til å snakke med hvem jeg vil, danse med hvem jeg vil og sende sms med hvem jeg vil (ikke flørte) selv om jeg er gift!

Velkommen til verden jenter. Tror dere lever i en rosa boble.

Man går ut på byen fordi det blant annet er sosialt!!!

Det dere beskriver blir som jentelus/guttelus på skolen, og DET er umodent!!

Uansett så har han sine drømmer og tanker om andre kvinner enn kona, og tilfeldigvis så var jeg der den kvelden, tror ikke han endrer på sitt, så da var det feil kvinne han møtte rett og slett.

HI

Han har ikke noen drømmer, han vil ha et knull uten forpliktelser. Ei som er gift kommer ikke løpende etterpå og forventer forhold bare fordi man har ligget sammen, så det er sånn sett mye lettere å "lure" de som er opptatt. Du har selvfølgelig rett til å gjøre det du vil, men ikke forvent at fremmede fulle menn kjenner deg og vet at DU mener det ikke er flørting, når flesteparten vanlige folk mener det motsatte.

Jeg har aldri forstått hva ordet "antastet" betyr, visste ikke det betyr voldtekt. Det jeg mente at hvis han begynner å klå på deg når dere møtes, så er det noe du legger opp til, siden han får forventninger. Ikke at han har rett til å ha sex med deg uten ditt samtykke.

Skrevet

OK , MEN jeg har ombestemt meg angående det å bli kjent med han, FORDI han ikke holder seg til det jeg sier, nemlig kun sms på vennskapelig plan, han vil ringe, møtes osv med en gang!

Ja han vil sikkert pule herregud, men det vil ikke jeg!

Derfor jeg skal kutte kontakten.

Det jeg får ut av de fleste svarene her er at jeg bare skal godta alt han skriver og vil fordi JEG har sendt han FøRSTE MELDING, det er jo helt på trynet!!!

Jeg spurte hvordan jeg skal kutte kontakten , jeg spurte ingen her inne om TILLATELSE om hvordan jeg skal være på byen.

Mange som sender sms og chat til motsatt kjønn, men ingen vil vel innrømme det. Men snakke og danse med andre, det er normalt det!!

Eller skal jeg si : Jeg er gift og du er mann, så deg kan jeg ikke snakke med/ danse med!!

TENK om jeg ble involvert i en jente da!! Da kan jeg ikke snakke med noen ute på byen da!

Skrevet

Så grenseløst patetisk du er HI!

Skrevet

OK , MEN jeg har ombestemt meg angående det å bli kjent med han, FORDI han ikke holder seg til det jeg sier, nemlig kun sms på vennskapelig plan, han vil ringe, møtes osv med en gang!

Det jeg får ut av de fleste svarene her er at jeg bare skal godta alt han skriver og vil fordi JEG har sendt han FøRSTE MELDING, det er jo helt på trynet!!!

Jeg spurte hvordan jeg skal kutte kontakten , jeg spurte ingen her inne om TILLATELSE om hvordan jeg skal være på byen.

Mange som sender sms og chat til motsatt kjønn, men ingen vil vel innrømme det. Men snakke og danse med andre, det er normalt det!!

Eller skal jeg si : Jeg er gift og du er mann, så deg kan jeg ikke snakke med/ danse med!!

TENK om jeg ble involvert i en jente da!! Da kan jeg ikke snakke med noen ute på byen da!

Haha, du skjønner godt forskjell mellom å snakke og flørte da... Problemet er at du kommer med flere og flere unnskyldninger og drar mer og mer til skogs her. Du sier du har OMBESTEMT deg fra å bli kjent med ham. Hvorfor bli kjent med en fremmed mann i utgangspunktet? Som du ikke har noe annet til felles med, enn en rolig dans på byen og et telefonnummer? Det er vel vanlig at man blir kjent ved felles interesse, på trening osv med VENNER. Du vet sikkert veldig godt at menn som går på byen og danser rolig dans med jenter, er ikke ute etter treningskamerat eller en å gå på sykluben med.

Hvis du sier at han sikkert vil pule men ikke du, tyder det på at du visste hans hensikter på forhånd. Tenk, ensom og full mann på byen som gnåler om sitt kjipe ekteskap og håper på sympatisex. Siden du er gift, antar jeg at du er ihvertfall eldre enn 25, da burde varsellampene lyse egentlig.

Her er en situasjon som du har skapt selv, ja, det var dum tabbe, men nå må du ta tak i deg selv og ordne opp. Ikke finne "morsomme" måter å kutte mannen ut på. Gir du ikke tydelig beskjed, fortsetter han bare siden han da tror at du spiller kostbar. Og da kommer han bare til å fortsette.

Skrevet

Det er vel få her som sier du ikke kan snakke med folk ute på byen. Det er nummerutvekslingen og sms'ene vi reagerer på- og da mest det at du lurer på hva du skal gjøre, og det høres ut som om du tar mer hensyn til denne fremmede enn til mannen din.

Jeg ser bare ikke vitsen med å lage denne tråden i det hele tatt- det er da ikke noe problem, det er bare å kutte kontakten. Hvorfor må du spørre om dette i det hele tatt?

Og hvorfor legger du ut en tråd når du ikke er interessert i å høre hva folk mener om saken?

Du svarer jo heller ikke på hva du hadde syntes om mannen din drev og hadde hemmelig kontakt med fremmede damer via sms.

Skrevet

Og når det gjelder det å skaffe seg venner- av begge kjønn, forøvrig-, så gjentar jeg meg selv;

Vil du ha nye mannlige venner, foreslår jeg at du leter andre steder enn i halvfulla, på byen kl 3 en lørdagsnatt. Det er sjeldent vennskap de er ute etter, de du får "napp" hos da.

Skrevet

Vet mannen din om at du sender meldinger til en annen mann,da? Eller holder du han hemmelig?

Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden her, og sitter igjen med et stort ubesvart spørsmål: Danse disco? I 2012? Var det en 70-tallsfest? Hvis ikke, hvordan foregår denne dansestilen? Hva er "danse disco" og hva slags musikk danser man det til? Disco som i ABBA, eller?

Hilsen uvitende :-)

Skrevet

Her kan du takke deg selv HI!

Du prater med en ukjent mann på byen, etterhvert forteller han at han lever i et ulykkelig ekteskap...med andre ord han søker trøst! Og du trenger ikke være einstein for å skjønne at han er ute etter en flørt!

Og du gir han nummeret ditt osv...hva slags signaler tror du du sender ut??

synes faktisk synd i mannen din jeg, du virker for meg ikke helt til å stole på.

kanskje dere burde vente med å få flere barn!

Skrevet

HI HER

Wow dere er noen dømmende mennesker , virkelig!!

Jeg har ikke spurt om deres moral og dere kommer bare med moralprekener, spar meg!!

SPøRSMÅLET TIL DENNE TRÅDEN ER : HVORDAN SVARER JEG PÅ HANS MELDING NESTE GANG? Fordi jeg ikke ønsker mer kontakt. Jeg har ikke hørt noe mer fra han pÅ en god stund, derfor regner jeg med at han har skjønt at jeg ikke er interessert i han pÅ "den mÅten". Derfor trenger jeg ikke svar pÅ hvordan avslutte det.

Tenkte kanskje at noen andre her inne hadde opplevd noe lignende, men her pÅ DIB er alle feilfrie nÅr de gÅr ut pÅ byen.

Ja jeg angrer pÅ at HAN GA MEG HANS TLF.NR, og at jeg fikk lyst til Å sende en takk for sist, og samtidig ønske han et godt nyttÅr. Ser ingen skade i det i utgangspunktet, jeg er godt voksen og har aldri endt opp utro hvis jeg har f.eks chattet med en mann pÅ Facebook (som jeg riktignok kjenner) , og jeg ser ikke forskjellen mellom Å skrive sms og chatte, det gÅr ut pÅ det samme! Har ikke flørtet pÅ sms med han fra byen, har avvist hans forsøk pÅ flørt.

Og du frekke frøken som sier at jeg skal vente med barn pga dette, det er det mest usaklige av alle svarene.

AngÅende musikken noen lurte pÅ : AltsÅ disco er kanskje et ord som har gÅtt ut pÅ dato, i mangel pÅ bedre ord sÅ mente jeg dansing til raske rytmer eller noe slikt, mÅ ikke være 70-talls nei :-)

Skrevet

Jeg forstår fortsatt ikke problemet. Svar neste sms med : "Jeg kan dessverre ikke ha mer kontakt med deg, fordi jeg er lykkelig gift, og du virker som om du er interessert i mer." Om du vil kan du avslutte med "ha et fint liv" , "håper du finner det du leter etter" eller noe slikt.

Enkelt og greit, rett fram. Skjønner ikke hvorfor det skal være så stort problem - som du sier, du er ikke fjortis, du er godt gift og har ingen planer om å være utro. Hvorfor så big deal om hvordan du avviser denne mannen?

Din oppførsel ellers på byen forstår jeg heller ikke. Hvorfor leter du etter nye venner ved å be mannen på nabobordet om å danse? Hva som ikke er flørt med det vet ikke jeg... Men deg om det.

Få nå i alle fall denne mannen ut av livet ditt, så kan du gå videre en erfaring rikere og forhåpentligvis med litt mer kunnskap om menn i bagasjen.

Skrevet

Det er vel berre å svare at du ikkje ynskjer meir kontakt, og deretter ikkje svare på eventuelle meldingar. Det er jo heilt tydeleg at han har andre hensikt med kontakten enn du.

Skrevet

Da bare skriver du at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre, eller enda bedre: LA VÆRE å svare han! Er han en smådesperat type var vel den ene mld nok til å få han til å tro at du er intr i mer kontakt.. ( Og hvorfor du sendte han mld når du ikke vil ha noe med han å gjøre forstår jeg ikke?)

Skrevet

Endelig noen gode forslag :-) Ville bare vite hva dere hadde gjort i denne situasjonen.

HVIS han sender flere mld.

Jeg synes fremdeles at det er ok å danse med andre mennesker, enten det er mann eller kvinne.

Jeg vil helst danse litt når jeg drikker og er ute, blir i godt humør av det og føler meg bedre form.

Selvfølgelig kan dans bli til en flørt, men jeg var ikke tiltrukket av denne mannen og ønsket ikke flørte.

Han var ok å snakke med og jeg tenkte jeg kunne gi han en mulighet til å vise hvem han er. Men han virket desperat i meldingene og dette likte jeg ikke, derfor avslutter jeg det nå.

Ikke alle menn er desperate og ute etter et ligg, de er også mennesker og kan ønske seg venner og danse med andre uten at det betyr noe.

HI

Skrevet

Endelig noen gode forslag :-) Ville bare vite hva dere hadde gjort i denne situasjonen.

HVIS han sender flere mld.

Jeg synes fremdeles at det er ok å danse med andre mennesker, enten det er mann eller kvinne.

Jeg vil helst danse litt når jeg drikker og er ute, blir i godt humør av det og føler meg bedre form.

Selvfølgelig kan dans bli til en flørt, men jeg var ikke tiltrukket av denne mannen og ønsket ikke flørte.

Han var ok å snakke med og jeg tenkte jeg kunne gi han en mulighet til å vise hvem han er. Men han virket desperat i meldingene og dette likte jeg ikke, derfor avslutter jeg det nå.

Ikke alle menn er desperate og ute etter et ligg, de er også mennesker og kan ønske seg venner og danse med andre uten at det betyr noe.

HI

JO, de fleste fulle menn på byen er ute etter et ligg. Ikke ALLE, men veldig mange. å tro at de kun ønsker seg venner, er ganske naivt. Menn skaffer seg venner på trening, i interesseklubber, på motorforum og andre steder, men som regel ikke på byen. Hvis du ikke klarer å kontrollere deg i fylla, kan du:

a) ha edrue byturer med venninner

B) ta med mannen din hvis du er ute og absolutt Måå drikke. Slik at du ikke havner i lignende situasjon en gang til.

Skrevet

Det er din opplevelse av menn, det betyr ikke å bety at det er fakta.

Denne mannen var ikke full heller, han var i litt dårlig form og begynte å bli edru.

Mange gifte menn som ute også, tror ikke ALLE vil ha en one-night nei.

Det er ikke naivt, mennesker er forskjellige, også fulle eller ikke fulle menn. Det er begge deler, dessuten er det å gå ut på byen noe man gjør for å ha det gøy og sosialt!

Jeg synes ikke det er viktig at andre forstår HVORFOR jeg kom i kontakt med denne mannen, det er ikke så viktig.

Jeg er veldig ekstrovert type, og liker godt å være sosial og snakke med nye mennesker, og å danse er det morsomste jeg vet! Det handler ikke om å være ute av kontroll.

Veldig rar tanke å tro at alle menn på byen vil ha meg til sengs, hahaha det er bare hysterisk morsomt!!

Skrevet

Det er din opplevelse av menn, det betyr ikke å bety at det er fakta.

Denne mannen var ikke full heller, han var i litt dårlig form og begynte å bli edru.

Mange gifte menn som ute også, tror ikke ALLE vil ha en one-night nei.

Det er ikke naivt, mennesker er forskjellige, også fulle eller ikke fulle menn. Det er begge deler, dessuten er det å gå ut på byen noe man gjør for å ha det gøy og sosialt!

Jeg synes ikke det er viktig at andre forstår HVORFOR jeg kom i kontakt med denne mannen, det er ikke så viktig.

Jeg er veldig ekstrovert type, og liker godt å være sosial og snakke med nye mennesker, og å danse er det morsomste jeg vet! Det handler ikke om å være ute av kontroll.

Veldig rar tanke å tro at alle menn på byen vil ha meg til sengs, hahaha det er bare hysterisk morsomt!!

Nei, alle menn vil ikke ha DEG til sengs. Og mange gifte menn som er ute? jada, er du klar over hvor mange gifte menn som er ute etter f...e på byen og er utro? Og igjen, jeg sier ikke at ALLE er slik.

å ha det gøy og sosialt kan man også gjøre uten å bli full. Rart at så mange her til lands forbinder grøftefylla med moro, og det å være edru med gørr kjedelig a4 liv.

Skrevet

[Ja jeg angrer på at HAN GA MEG HANS TLF.NR, og at jeg fikk lyst til å sende en takk for sist, og samtidig ønske han et godt nyttår.]

Hvorfor uthever du HAN GA MEG HANS TLF.NR....? Burde du ikke skrevet det i små bokstaver og heller uthevet JEG FIKK LYST TIL å SENDE EN TAKK FOR SIST MELDING.....???? Det er dé ordene som burde blitt uthevet.

du er virkelig elendig på å se egne feil, HI........

Skrevet

[Ja jeg angrer på at HAN GA MEG HANS TLF.NR, og at jeg fikk lyst til å sende en takk for sist, og samtidig ønske han et godt nyttår.]

Hvorfor uthever du HAN GA MEG HANS TLF.NR....? Burde du ikke skrevet det i små bokstaver og heller uthevet JEG FIKK LYST TIL å SENDE EN TAKK FOR SIST MELDING.....???? Det er dé ordene som burde blitt uthevet.

DA FåR JEG HELLER UTHEVE ALT DA VET DU, Så DU SOM SER ETTER FEIL, BLIR FORNøYD!!

JEG UTHEVER HVA JEG VIL!

SYKT å øNSKE DEG AT JEG SKAL FINNE MINE FEIL, HERREGUD!

OG HVEM HAR SAGT AT JEG VAR FULL? JEG TOK NOEN øL På BYEN OG DANSET MED EN MANN, DERE SOM SVARER BLANDER OG MIXER INN EGNE DåRLIGE ERFARINGER!!!!

HI

Skrevet

DA FåR JEG HELLER UTHEVE ALT DA VET DU, Så DU SOM SER ETTER FEIL, BLIR FORNøYD!!

JEG UTHEVER HVA JEG VIL!

SYKT å øNSKE DEG AT JEG SKAL FINNE MINE FEIL, HERREGUD!

OG HVEM HAR SAGT AT JEG VAR FULL? JEG TOK NOEN øL På BYEN OG DANSET MED EN MANN, DERE SOM SVARER BLANDER OG MIXER INN EGNE DåRLIGE ERFARINGER!!!!

HI

DESSUTEN HAR JEG FAKTISK INNRøMMET HVA JEG IKKE SKULLE GJORT, OG DET ER å SENDE MELDINGEN TIL HAN!!

ANGRER På DET, MEN SKAL ALDRI SPøRRE OM RåD HER INNE MER, Så UTROLIG BITRE SURMAGA DAMER HAR JEG ALDRI FøR OPPLEVD!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...