Gå til innhold

Kryper vekten oppover hos dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 12 uker på vei hadde jeg gått opp 9 kg. Men da den konstante sulten ga seg (og røykesluttkiloene var ferdig å sette seg) gikk jeg ned 3 kg. Nå er jeg 17 uker og har gått opp 6 kg totalt, og det har vært stabilt siden uke 15, så er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på vekta idag, og har gått opp 5(!!) kg siden i starten av februar...! Jeg ble faktisk så paff at jeg ikke vet helt om jeg skal le eller gråte =S jeg var nokså normalvektig på forhånd... Ingen klær passer, alle bh'er er for små, jeg føler meg skikkelig pløsete og ekkel. Magen er ikke noe særlig større, så dette er spise-kg... =((( NÅ blir det fokus på sunn kost resten sv svangerskapet!! Flere i samme situasjon?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 18 i morgen, og har ikke lagt på meg noenting enda.

Har heller ikke så mye å gå på, så dette er spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg FrkGabbler , er 15-1 og opp 5kg,sliter med det samme som deg ,alt er for smått. nå blir det fokus på riktig kosthold:) så får vi se om det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at vi er flere..! Men merker at det allerede er vanskelig å "snu trenden", når jeg har skeia ut og spist for to i noen måneder ;) vi får motivere hverandre, Buzzers!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 17 uker, og har ikke gått opp en kg. Og det til tross for ganske så synlig mage, økt to størrelser på puppene og alt som hører med. Jeg skifter faktisk mellom å være bekymret for om den lille får nok, og å tenke at det er bra for jeg hadde 4-5kg til overs fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+5 normalvektig og opp 3 kg....Gått opp bare en kilo de siste ti ukene, regner med at det kommer et lite hopp snart!!:) Magen har virkelig kommet de siste ukene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir gladelig vekk minst 5kg av mine 10kg som jeg dessverre har klart å legge på meg på øyeblikkelig 18 uker. Ikke noe gøy i det hele tatt.

 

Har vært så ufattelig kvalm og sulten på samme tid og inaktiv - ikke en god kombinasjon :( Håper det jevner seg ut nå som formen er my bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+1 og har gått opp 6 kg. I første svangerskap la jeg på meg 20 kg, i andre 12 kg, så er spent på sluttresultatet denne gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+0 og 1kg opp, jeg er alt for besatt av vekta så jeg er fornøyd, men jeg vet at jeg burde slappe litt mer av, så egentlig er hele dette vektgreiene veldig slitsomt! veier meg hver (!!) dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj og Æsj.........har skeiet helt ut i påsken og litt etter........resultat er 10kg + og bare i uke 18+5..........nå er det skjerpings, like flink som før påske, ikke sjokolade, snop og salte synder, vil virkelig ikke ende opp med 30+ som med mine to første.....vet at mange sier de synes det er greit å legge på seg, men mangen av dem går jo ikke opp like mye..........føler meg skikkelig oppblåst og feit, og det er jo nå veksten skal virkelig tilta.....litt lei de der dumme kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker i dag:) Har til nå lagt på meg 2,5 kg. Veldig fornøyd med det...:) men har en del kg på kroppen fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+4 og har endelig gått opp en kg! Jubler nesten litt ;) Må legge til at jeg har fått beskjed av legen at jeg Må snart begynne å gå oppover, og er veldig glad for at det endelig går den veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...