Gå til innhold

Spår gjerne:)


Mrsinked86

Anbefalte innlegg

Hei:) Ser du noe dato for fødsel på meg? 20.05.85:D
mai/juniskiftet:)

 

Håper det blir litt tidligere, for jeg har bare ei uke igjen til termin :D

ikke alltid ting stemmer, men kan eventuelt være en annen graviditet som kommer opp:) lykke til ihvertfall:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ser du om det ligger en graviditet hos meg i nærmeste fremtid. kjekt om du ser at neste graviditet blir til en fødsel. Jeg har en tendens til å miste. Jeg er født 19.04 81. Han; 28.05.79

 

:) Takk

ser en sa, men så sitter hun:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også :)
Er født 26.08.83 Får vi jente eller gutt og når i juni kommer han/hun? Kan du se om jeg får føde der jeg helst vil, og om fødselen tar mye lenger eller mye kortere tid?
ser jente, og får opp ahus. Lengde på fødsel får jeg ikke opp.

 

Hehe, det blir en lang kjøretur, holder til på vestlandet og har ingen planer om østlandstur rundt de tider, egentlig ikke i det hele tatt :-D Kan du se dato for fødsel? Og hvor mange barn (+ kjønn) jeg kommer til å få,..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er født 21.04.77. Mannen min 24.12.73. Blir jeg gravid på nytt? I såfall når og hvilket kjønn?

 

Håper du har tid til meg også! Kan desverre ikke spå tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

jeg lurte på om du kunne se om jeg ble gravid i nærmeste framtid og om det er noe flytting i nærmeste framtid?

meg 22.0988

han 03.10.87

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ser du om det ligger en graviditet hos meg i nærmeste fremtid. kjekt om du ser at neste graviditet blir til en fødsel. Jeg har en tendens til å miste. Jeg er født 19.04 81. Han; 28.05.79 :) Takk
ser en sa, men så sitter hun:)
jeg har akkurat hatt en ma, håper det var den :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jeg ikke har svart sendt en pm så skal jeg svare så fort jeg får til. Forkjøla og daff så blir litt sliten:) om noen andre her inne spår så er jeg født 30.07.86 mannen min 12.04.85. Lurer på om jeg er gravid nå, eventuelt om jeg blir det snart og hva skjer med skole og flytting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jeg ikke har svart sendt en pm så skal jeg svare så fort jeg får til. Forkjøla og daff så blir litt sliten:) om noen andre her inne spår så er jeg født 30.07.86 mannen min 12.04.85. Lurer på om jeg er gravid nå, eventuelt om jeg blir det snart og hva skjer med skole og flytting?

 

Jeg sendte deg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg lurer også på kjønn ;D

 

meg: 280188

barnefar: 240885

foreløpig termin: 240612

send pm:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også:)

Hei:) lurer på om du klarer å se om jeg får gutt eller jente?:)

Har to gutter fra før:)

Ordinær ul 20.02 så da kan jeg komme med fasiten:)

F 200784:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også:)

 

Hei,hei:)

 

Ser du har fått mye jobb å gjøre her. Men jeg prøver å legge inn ett spml jeg også :)

 

Ser du om jeg finner kjærlighet og barn i løpet av året her ? :)

 

født: 23.05.87

 

Setter veldig stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også:)

 

Hei,hei:)

 

Ser du har fått mye jobb å gjøre her. Men jeg prøver å legge inn ett spml jeg også :)

 

Ser du om jeg finner kjærlighet og barn i løpet av året her ? :)

 

født: 23.05.87

 

Setter veldig stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også:)

 

Hei,hei:)

 

Ser du har fått mye jobb å gjøre her. Men jeg prøver å legge inn ett spml jeg også :)

 

Ser du om jeg finner kjærlighet og barn i løpet av året her ? :)

 

født: 23.05.87

 

Setter veldig stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag!

 

Jeg har ei venninne av meg som prøver sterkt å bli gravid. Hun har vært gravid to ganger før, ene gangen tok hun abort og andre gangen ble det spontanabort.

 

Jeg er gravid, å hun ble jo bare enda mer verpesjuk når hun fikk høre at jeg var gravid.

 

Kan du hver så snill å hjelpe? Vil veldig gjerne vite om hun blir gravid :-)

 

Bursdag: 11. nov 1990 - Navn: Anna

 

Kjæresten sin bursdag: 22. april 1990 - Navn Magnus

 

 

Håper veldig på svar i fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg lurer på om du kan se når jeg føder, dag og/eller kanskje noen små detaljer, er det en jente som kommer? :) har termin den 5 februar ,

Min fødselsdato min er 22.05.90. spent og førstegangs fødende :) hehe!

Ser du har litt å henge fingrene i her, men håper du har tid til meg å :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg lurer på om du kanskje klarer å se noe ang når min fødsel blir? Har termin 10.feb, og fått beskjed om at det er ei jente :)

Kanskje du også ser noe ang forholdet mellom meg og barnefaren? Vi har vært sammen i snart 5 år, så litt spennende og hørt om du så noe om fremtiden vår :)

 

Skjønner du har masse å se på, og setter utrolig stor pris på om du tar deg tid til en titt :)

 

Min fødselsdato er 05.02.86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg lurer på om du ser om det noen gang blir en baby på oss ? Evt. fødselsmnd og kjønn ?

 

Min fødselsdato: 03.02.88

 

Hadde vært greit å fått høre om det kanskje blir å gå vår vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei¡ ser du noe graviditet eller prøving i løpet

Av året her? Ser du no annet om barn å kjærlighet?

 

 

Håper på svar.. lyst på barn;-)

 

 

Meg. 120390

Han 230290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg har ca tre uker igjen til termin, kan du se noen dato for fødsel? Eller hordan fødselen vil gå? Håper på svar :) 120685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det barn på oss noen gang? Vi holder på med ass.befrutkning. Har mista 2 ganger tidlig. Ser du noe angåendes det? Kjønn? Når tid blir ungen født (ikke bare omfangelse)? Går det bra?

10.06.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...