Gå til innhold

Spår gjerne:)


Mrsinked86

Anbefalte innlegg

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-))

jeg kan ikke spå tilbake, men kan gi en tilbakemelding på om det ble rett eller ikke ;-)

 

Er født 19.11.82

og lurer veldig på om/når det blir familieforøkelse her?

 

Blir veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja gjerne! :) men kan dessverre ikke se tilbake. Vi mistet i høst og prøver å blir gravid på nytt. Ser du noe svangerskap? Hilsen trist, håpefull og når tida er inne sikkert redd. 110783. Gir tilbakemelding når jeg vet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-))

jeg kan ikke spå tilbake, men kan gi en tilbakemelding på om det ble rett eller ikke ;-)

 

Er født 19.11.82

og lurer veldig på om/når det blir familieforøkelse her?

 

Blir veldig takknemlig for svar!

får opp 19 juli og 17 mai. Men utifra at de datoene ikke stemmer overens med en graviditet så føler jeg at det er eventuelt et giftemål eller frieri:) jeg føler ihvertfall love is in the air<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-))

jeg kan ikke spå tilbake, men kan gi en tilbakemelding på om det ble rett eller ikke ;-)

 

Er født 19.11.82

og lurer veldig på om/når det blir familieforøkelse her?

 

Blir veldig takknemlig for svar!

får opp 19 juli og 17 mai. Men utifra at de datoene ikke stemmer overens med en graviditet så føler jeg at det er eventuelt et giftemål eller frieri:) jeg føler ihvertfall love is in the air<3

Det vil si jeg ser graviditet 19 juli og amoure 17 mai:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)) jeg kan ikke spå tilbake, men kan gi en tilbakemelding på om det ble rett eller ikke ;-) Er født 19.11.82 og lurer veldig på om/når det blir familieforøkelse her? Blir veldig takknemlig for svar!
får opp 19 juli og 17 mai. Men utifra at de datoene ikke stemmer overens med en graviditet så føler jeg at det er eventuelt et giftemål eller frieri:) jeg føler ihvertfall love is in the air<3

 

Hei :-)) jeg kan ikke spå tilbake, men kan gi en tilbakemelding på om det ble rett eller ikke ;-) Er født 19.11.82 og lurer veldig på om/når det blir familieforøkelse her? Blir veldig takknemlig for svar!
får opp 19 juli og 17 mai. Men utifra at de datoene ikke stemmer overens med en graviditet så føler jeg at det er eventuelt et giftemål eller frieri:) jeg føler ihvertfall love is in the air<3

 

 

Hmmm, Love is in the air - men er nok ikke frieri eller giftemål.. Er gift på 3 året :-))

 

Og som du sier så stemmer det jo ikke med graviditet, er ikke gravid nå, er akkurat kommet inn i vår 4pp. Så dette er veldig spennende! Håper det skjer noe snart, begynner å bli utålmodig..

 

Uansett så takker jeg veldig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig spente på kjønn? :)

 

F.dato meg: 260283

F.dato han: 020881

Termin: 24.6.12

 

Gir deg gjerne tilbakemelding når vi vet svaret 100 % :)

Kan desverre ikke spå selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja gjerne! :) men kan dessverre ikke se tilbake. Vi mistet i høst og prøver å blir gravid på nytt. Ser du noe svangerskap? Hilsen trist, håpefull og når tida er inne sikkert redd. 110783. Gir tilbakemelding når jeg vet. ;)

er samboern din skorpion? Får opp eggløsning ganske snart og at dere burde satse da, men får opp mars/ mai som mnd. Eventuelt at der finner det ut i mars og rundt mai kjønn. Ser en gutt forresten:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjekt. Ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? Født 080876

ser ikke i nærmeste fremtid nei. Fikk veldig vondt i høyre håndledd, sliter du med betennelse i leddet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på om det blir noen baby på meg snart? :) født 18 . 12 85

ser en digital test som lyser gravid rundt slutten av januar:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er gravid (6+0) og lurer på kjønn? Går graviditeten bra? Hvordan blir fødselen? Før/etter termin?

 

Jeg er født 29.08.90.

 

Hyggelig om du har tid til meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Skal gi tilbakemelding. Samboer er ikke skorpion, og eggløsning var for noen dager siden. Men ny graviditet og en gutt høres flott ut :) tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig spente på kjønn? :)

 

F.dato meg: 260283

F.dato han: 020881

Termin: 24.6.12

 

Gir deg gjerne tilbakemelding når vi vet svaret 100 % :)

Kan desverre ikke spå selv..

det switcher mellom gutt og jente, eventuelt at det er to.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, kan du være så snill å spå meg? Jeg er født 15.03.1981. Vil det bli familieforøkelse i framtiden? Hva skjer med jobb og flytting?

 

Veldig spennende at du spår!

 

Vennlig hilsen Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjekt. Ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? Født 080876
ser ikke i nærmeste fremtid nei. Fikk veldig vondt i høyre håndledd, sliter du med betennelse i leddet?

 

Nei jeg gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

hvordan blir svangerskapet mitt? 5+5 i dag

 

2.9.83

jeg ser en tøff start som jevner seg ut etterhvert. Får opp at du vil gå litt på overtid men igjengjeld så ser jeg en grei og "enkel" fødsel:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig spente på kjønn? :)

 

F.dato meg: 260283

F.dato han: 020881

Termin: 24.6.12

 

Gir deg gjerne tilbakemelding når vi vet svaret 100 % :)

Kan desverre ikke spå selv..

det switcher mellom gutt og jente, eventuelt at det er to.

 

Du er den andre som sier det samme.. En mente at det kunne skyldes at ønsket mitt innerst inne gjør utslag.. Så rart.. Håper ikke det betyr noe negativt at det er vanskelig å se.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvordan blir svangerskapet mitt? 5+5 i dag 2.9.83
jeg ser en tøff start som jevner seg ut etterhvert. Får opp at du vil gå litt på overtid men igjengjeld så ser jeg en grei og "enkel" fødsel:)

 

uff da - jaja jeg er forberedt ;) greit med "enkel" fødsel da ;) takk takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hvordan blir svangerskapet mitt? 5+5 i dag 2.9.83
jeg ser en tøff start som jevner seg ut etterhvert. Får opp at du vil gå litt på overtid men igjengjeld så ser jeg en grei og "enkel" fødsel:)
uff da - jaja jeg er forberedt ;) greit med "enkel" fødsel da ;) takk takk for svar! :)

 

forresten ser du kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Håper du har tid å "se" på meg også :)

 

Har termin 10.januar. Har en feeling på denne uka bare..... Stemmer det? 5.januar er liksom en dato jeg har hengt meg fast i...

Er selv født 25.07.78. Løve.

TAKK :)

 

Setter pris på din tid.

Endret av Ludda11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...