Gå til innhold

Spår gjerne:)


Mrsinked86

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er gravid (6+0) og lurer på kjønn? Går graviditeten bra? Hvordan blir fødselen? Før/etter termin?

 

Jeg er født 29.08.90.

 

Hyggelig om du har tid til meg også :)

ser ei lita lys jente. Graviditeten går bra, men ser lett sf på slutten. Ser 37+6 og en litt tøff fødsel, men du kommer deg utrolig fort:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Moro om du vil se på meg også.

Født 30.01.81, er gravid i uke 22 med barn nr. 2

Kjønn?

Størrelse på baby?

Bekkenløsningsproblematikk?

Hurtighet på fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia..

F. meg: 130184

F. han: 240389

 

vi venter nr 22 august, har en gutt i fra før som kom i 2010.

lurer på om at går bra, og eventuelt om du kan se kjønn? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, kan du være så snill å spå meg? Jeg er født 15.03.1981. Vil det bli familieforøkelse i framtiden? Hva skjer med jobb og flytting?

 

Veldig spennende at du spår!

 

Vennlig hilsen Victoria

Familieforøkelse ser jeg 15-16 mars. Ser flytting mot Bergenområdet og at der ligger jobben:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å, kan du være så snill å spå meg? Jeg er født 15.03.1981. Vil det bli familieforøkelse i framtiden? Hva skjer med jobb og flytting? Veldig spennende at du spår! Vennlig hilsen Victoria
Familieforøkelse ser jeg 15-16 mars. Ser flytting mot Bergenområdet og at der ligger jobben:)

 

Mener du 15-16 mars neste år eller at jeg blir gravid i år? Vi har nemlig ikke bestemt oss for om vi ønsker å blir flere. Jeg ønsker det nok litt mer enn ham, men jeg tror han kanskje forandrer mening etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Håper du har tid å "se" på meg også :)

 

Har termin 10.januar. Har en feeling på denne uka bare..... Stemmer det? 5.januar er liksom en dato jeg har hengt meg fast i...

Er selv født 25.07.78. Løve.

TAKK :)

 

Setter pris på din tid.

jeg ser lørdagskveld:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, kan du være så snill å spå meg? Jeg er født 15.03.1981. Vil det bli familieforøkelse i framtiden? Hva skjer med jobb og flytting? Veldig spennende at du spår! Vennlig hilsen Victoria
Familieforøkelse ser jeg 15-16 mars. Ser flytting mot Bergenområdet og at der ligger jobben:)

 

Mener du 15-16 mars neste år eller at jeg blir gravid i år? Vi har nemlig ikke bestemt oss for om vi ønsker å blir flere. Jeg ønsker det nok litt mer enn ham, men jeg tror han kanskje forandrer mening etter hvert.

i år ja:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, kan du være så snill å spå meg? Jeg er født 15.03.1981. Vil det bli familieforøkelse i framtiden? Hva skjer med jobb og flytting? Veldig spennende at du spår! Vennlig hilsen Victoria
Familieforøkelse ser jeg 15-16 mars. Ser flytting mot Bergenområdet og at der ligger jobben:)
Mener du 15-16 mars neste år eller at jeg blir gravid i år? Vi har nemlig ikke bestemt oss for om vi ønsker å blir flere. Jeg ønsker det nok litt mer enn ham, men jeg tror han kanskje forandrer mening etter hvert.
i år ja:)

 

oi, spennende!! tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper du har tid å "se" på meg også :) Har termin 10.januar. Har en feeling på denne uka bare..... Stemmer det? 5.januar er liksom en dato jeg har hengt meg fast i... Er selv født 25.07.78. Løve. TAKK :) Setter pris på din tid.
jeg ser lørdagskveld:)

 

Førstkommende eller neste? :)

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Moro om du vil se på meg også.

Født 30.01.81, er gravid i uke 22 med barn nr. 2

Kjønn?

Størrelse på baby?

Bekkenløsningsproblematikk?

Hurtighet på fødsel?

ser ei jente på ca 3990g, ser en låsning i bekkenet men kun en liten. 23timer er det som kommer på fødsel. Men vet ikke om det er fra vannet går eller pressing eller hva.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg lurer på om jeg har blitt gravid (prøver ikke, men har vært litt slurvete ;) ), eventuelt når jeg blir det og hvor mange barn og kjønn jeg får tilsammen...

 

Ser du noe fast jobb på meg snart?

 

Jeg er født 041082

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Jeg lurer på om jeg har blitt gravid (prøver ikke, men har vært litt slurvete ;) ), eventuelt når jeg blir det og hvor mange barn og kjønn jeg får tilsammen... Ser du noe fast jobb på meg snart? Jeg er født 041082 Tusen takk! :)

 

Og om du får opp noe annet spennende, så sier jeg takk for det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia..

F. meg: 130184

F. han: 240389

 

vi venter nr 22 august, har en gutt i fra før som kom i 2010.

lurer på om at går bra, og eventuelt om du kan se kjønn? :D

får ikke opp noe på kjønn men får følelse at det kommer til å gå bra:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper du har tid å "se" på meg også :) Har termin 10.januar. Har en feeling på denne uka bare..... Stemmer det? 5.januar er liksom en dato jeg har hengt meg fast i... Er selv født 25.07.78. Løve. TAKK :) Setter pris på din tid.
jeg ser lørdagskveld:)

 

Førstkommende eller neste? :)

Takk igjen.

førstkommende:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kan du se på meg? Har termin 26.01 og lurer veldig på om jeg kommer til å gå over tiden eller få før? dette er første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Moro om du vil se på meg også. Født 30.01.81, er gravid i uke 22 med barn nr. 2 Kjønn? Størrelse på baby? Bekkenløsningsproblematikk? Hurtighet på fødsel?
ser ei jente på ca 3990g, ser en låsning i bekkenet men kun en liten. 23timer er det som kommer på fødsel. Men vet ikke om det er fra vannet går eller pressing eller hva.

 

Haha, DETTA er jeg spent på om stemmer!

Første barn kom etter 5 timer og var godt under 3000 gr i uke 39+4.

Bekkenet mitt plager meg til tider, får satse på bedring.

På UL trodde de gutt, men var ikke helt sikre. Hehe, kanskje jeg skulle vente litt med å male rommet blått da. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg lurer på om jeg har blitt gravid (prøver ikke, men har vært litt slurvete ;) ), eventuelt når jeg blir det og hvor mange barn og kjønn jeg får tilsammen...

 

Ser du noe fast jobb på meg snart?

 

Jeg er født 041082

 

Tusen takk! :)

ser ingen graviditet med det første, føler det er noe dere må snakke om før det vil løse seg og skje noe:) får opp 5 barn, 3 gutter og 2 jenter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også :)

 

Er født 26.08.83

 

Får vi jente eller gutt og når i juni kommer han/hun? Kan du se om jeg får føde der jeg helst vil, og om fødselen tar mye lenger eller mye kortere tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kan du se på meg? Har termin 26.01 og lurer veldig på om jeg kommer til å gå over tiden eller få før? dette er første gang...

ser termindatoen:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Ser du noe dato for fødsel på meg? 20.05.85:D
mai/juniskiftet:)

 

Håper det blir litt tidligere, for jeg har bare ei uke igjen til termin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du om det ligger en graviditet hos meg i nærmeste fremtid. kjekt om du ser at neste graviditet blir til en fødsel. Jeg har en tendens til å miste. Jeg er født 19.04 81. Han; 28.05.79

 

:) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jo mer jeg "jobber" med det jo mer selvsikker blir jeg på mine evner. Spør meg gjerne om alt mulig og gi gjerne tilbakemeldinger:) spå gjerne tilbake også :)

 

Er født 26.08.83

 

Får vi jente eller gutt og når i juni kommer han/hun? Kan du se om jeg får føde der jeg helst vil, og om fødselen tar mye lenger eller mye kortere tid?

ser jente, og får opp ahus. Lengde på fødsel får jeg ikke opp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg lurer på om jeg har blitt gravid (prøver ikke, men har vært litt slurvete ;) ), eventuelt når jeg blir det og hvor mange barn og kjønn jeg får tilsammen... Ser du noe fast jobb på meg snart? Jeg er født 041082 Tusen takk! :)
ser ingen graviditet med det første, føler det er noe dere må snakke om før det vil løse seg og skje noe:) får opp 5 barn, 3 gutter og 2 jenter.

 

Spennende! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...