Gå til innhold

Symptomtråd


Rosarose8

Anbefalte innlegg

ca 4 uker på vei:

 

Mine symptomer:

 

Trøtt og lite energi,

Små uvell til tider

Lett irritabel

Murring og romling nede ved livmora.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

 

Jeg er ca 7+5 å tenker på det hele tiden. Har vert små kvalm og lit ømme bryster, men i går fikk jeg små blødninger og brystene er ikke ømme lenger. Jeg er veldig redd for at det skal gå galt :(

 

Vi har vert i Danmark, så dette er vårt 4. IVF forsøk. Jeg ble så glad når jeg fikk svaret på legesenteret at jeg kasta meg rundt hallsen hennes å begynte å gråte. :)

 

Skal på UL 23 da er jeg ca 9+0 håper det kan roe meg ned littegranne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 4 uker på vei og er KVALM. Og trøtt. Slik hadde jeg det med begge guttene også. Føler nesten kvalmen kommer idet egget fester seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker.

 

Ømme bryster (!!), uteblitt mens og voksesmerter i beina (snodig symptom, men hadde det med nr.1 også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+4 og er så trøtt og slapp, blir sliten bare av å tenke på en ny arbeidsuke!!! Kvalmen holdes i sjakk av ingefær og de ømme puppene er til å leve med, men denne trøttheten er helt forferelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3 idag. Og symptomene så langt er litt ømme brystevorter + stikkinger i brystene (her og der). Kjenner stikkinger i nedre mage. Er øm/støl i kroppen. Leggkramper!

 

Og den største symptomen er at jeg er enormt trøtt!!! Kunne faktisk sovet en hel dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3+6 tror jeg, litt usikker på nøyaktig dag, men er hvertfall 3+

 

Ekstremt trøtt

Mensmurringer

Utflod (Har aldri utflod til vanlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp, da er jeg her inne jeg også, og lykkelig for det!

 

Har ikke de største symptomene, men jeg bare visste jeg var gravid før testen viste positiv. Hard itt stilling i brystene, veldig trøtt, luktesansen er forsterket og magen har blitt treg...var også veldig øm helt nederst i magen/skambeinet, men det er nesten over. Hofta verker litt inniblant. I dag merker jeg veldig lite til det hele:)

 

Og dere, når er det vanlig å få første legitime da? Stresser ikke, men husker ikke fra sist heller..for da ble jeg gravid på pilla og merket ikke graviditeten før i uke 7, 4 uker på vei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tessy!!

Gratulerer med den flotte nyheten!! :)

Jeg er 7 uker på vei og har legetime neste uke, da er jeg 8 uker.

Det er veldig forskjellig fra plass til plass, noen vil ikke ha gravide inn før i uke 12 mens noen er tidlig ute.

Men jeg tror uansett at du ikke skal til legen før uke 8-9.

Du kan jo ringe og høre med legen, de kan sette deg opp allerede nå.

 

ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det førskolelæreren:)

 

Jeg var i uke 9 sist, blir sikkert noe av det samme igjen tenker jeg, venter litt til med å bestille.

 

Eneste symptomet jeg har om dagen er ømme nipler! Auau:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor langt jeg er kommet i svangerskapet. Men skal på ultralyd neste uke. Er livredd for at noe skal være galt. For eneste symptomene jeg har er tretthet og ingen mens.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gressenka: når fikk du siste mens da? den bør jo gi en indikasjon på hvor langt du er kommet...alt er sikekrt fint:) lykke til på ul neste uke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt trøtt, hele tiden. Vondt i hodet, surrete, mye utflod, mensmurringer og kvalme.. Bare 8mnd igjen med dette... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste mens i begynnelsen på desember. Ingen blødninger i ettertid. Heldigvis :) Bare redd det ikke skal være noe der, eller noe i den duren.

Men, hormonene er her såfall.. Jeg er som en tikkende bombe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tippe du er rundt 7 uker på vei:) eller veldig nærme det! Jeg hadde siste mens den 16. Des og er 5 uker på vei i mårra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2, mine symptomer foreløpig er:

- at jeg likesom ikke klarer å slappe av nedest i magen. Det strammer seg, som om jeg er anspent og må konsentrere meg om å slappe av.

- Ømme bryst, spesielt på sidene.

- blir kjempefort sulten!! Og jeg pleier å kunne drøye det lenge mellom måltidene. Det er uvant..

- føler meg småkvalm når jeg er sulten

- Dårlig i magen og må tisse hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at jeg er blitt et lite monster! Stakkars stakkars mannen min. Jeg vil virkelig være hyggelig, men nå for tiden syns jeg bare han sier rare eller dumme ting.. Også er det helt sikker jeg som misforstår alt :( er heldigvis en ny dag imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6.

Har vært non-stop kvalm i to uker - 24 timer i døgnet med oppkast i perioder.

Er trøtt og sliten og sover gjerne gjennom barnetv på ettermiddagen. Har hatt endel hodepine og stikking i magen.

Magen er oppblåst, fordøyelsen går tregt og blæra er konstant full. Og grinehormonene er på plass.

 

Synes dette er pyton. Da jeg gikk gravid første gang hadde jeg omtrent ingen symptomer før i uke 14 da jeg spydde litt. Meen, kjærligheten til mini blomstrer uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 8 (7+3 eller noe)

-trøtt trøtt trøtt

-ømme "juicy" pupper ;)

-småkvalm og småsvimmel nå og da (ALL respekt og medfølelse til dere som er kjempekvalme 24/7!!!!)

-"trykk" i livmora...

-hormonene blåser alle følelser ut av proposjoner! Slitsomt:P

- tror også det er hormonene som gjør meg litt smådeppa og skeptisk til hele greiene..... (syns babytiden er tøff, men trøster meg med at babyen vokser seg til et fantastisk lite menneske...)

Hoff, dette ble litt sytete.... Men godt å få lufta ut litt for andre enn samboer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+2.

Kvalm og kaster opp

Større og ømme bryster

Hormonell og gråter lett

Magen har endret seg litt

Kynnere liknende følelse etter orgasme

Tisse om natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tippe du er rundt 7 uker på vei:) eller veldig nærme det! Jeg hadde siste mens den 16. Des og er 5 uker på vei i mårra...

 

Var hos legen på ul idag.. Er ca 6-7 uker på vei.. Blir ultralyd neste uke også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 idag:

 

- Trøtt, trøtt og TRøTT

- Kvalm!! Kaster ikke opp heldigvis..

- Drømmer mye!

- Trykk i nedre mage

- Stikkinger i brystene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 i dag:

Større pupper med fortsatt ømme nipler

Trøtt

Tar lett til tårer

Litt murring nederst i magen til tider

 

Kjedelig at du har blitt kvalm allerede Hali:(

 

Reveenka: ligner veldig på slik jeg hadde det i uke 8 sist....så jeg lurer veldig på om/ når jeg begynner å kaste opp..og jeg må virkelig si at jeg gruer meg! Håper det går fort over for din del!! Og alle andre her inne som er kvalme!,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra å lese hvordan dere andre har det, kjenner at det hjalp meg masse! Kjenner meg igjen når jeg leste om deres symptomer; trøtt, irritabel/grinete, hyppige dobesøk, murring i magen og ømme bryster, kvalm når jeg er sulten.

 

Har termin 10. sept (første gang), og er selvfølgelig ukjent med disse symptomene, spesielt dette med de negative tankene og følelsen av at dette er så tungt, også er man bare sju uker på vei. Bør kanskje be samboeren om unnskyldning siden jeg har vært helt umulig å ha å gjøre med ikveld:-)

 

Så takk til alle dere her inne, dere har hjulpet meg i en dag hvor alt var mørkt og trist. Nå vet jeg at det er ikke bare jeg som er sånn; at det kanskje er en naturlig grunn til mine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...