Gå til innhold

❤ikm 52❤ ny 26 des

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok Clearblue digital med ukeindikator 3 dager over, så ventet jeg til jeg var 8 dager over og tok en slik 2-pakning med test. Husker ikke hva de heter. Men jeg får jo bare fortsette for jeg er så skråsikker på at jeg er gravid egentlig :) Hehe... GRATULERER så mye med spiren i magen!!! Kjempegøy! Når er beregnet termin da? Tar imot alt babystøv vi hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god ting kan ikke gjentas for ofte, så gratulerer igjen! Hehe :)

Skrevet

Tusen takk Grynet;-) håper på følge av dere snart da;-)!

Me&guttaboys; iflg terminkalkulator er det 5 september. Jeg har to akutte snitt bak meg, så om dette går bra så blir det planlagt snitt ca 14 dager før termin.

Skrevet

Ja og tusentakk me&guttaboys, xxxxxxxx for følge videre av dere!*******************************************************************rull i vei i babystøv;-))********************************************************

Skrevet

Mandag, 26.12:

Grynet?, 10 pp, 1 MA

Tirsdag, 27.12: -

Athina, 32 pp. -

Iselin -

Grynet!, 10 pp, 1 MA

Onsdag, 28.12:

MaMmA31107+MA

Lille_knirk 4pp

Prinsesse05, st.hans prins09

Torsdag, 29.12:

Ver@

Fredag, 30.12:

Mammamoi* 16pp

Zebrah, 2 pp

Frk.Frekn 1pp

<3--Mathias--<3

Lørdag, 31.12:

Vivica, 2 pp

Bergans 2pp

Søndag, 01.01:

Ny pp:

tør_vi_prøve_på_nr_3 inn i 3 pp

Gravid:

-prinsesse05, st.hans prins09

-

-

Skrevet

Skal teste igjen i morgen! Da er det 12.dagen over - og nå håper jeg på 2 streker;)

Skrevet
Skal teste igjen i morgen! Da er det 12.dagen over - og nå håper jeg på 2 streker;)

Still nothing!

Skrevet

Still nothing!

Jøss!! Hva skjer..?? Har du gått så langt over ikm før (uten å ha vært gravid;-) ). Jeg henger her på bli gravid jeg, vil gjerne ha følge over til 1 tri? Håper det dukker opp et + for deg snart, man har jo lest om de som tester positivt veldig sent! Lykke til;-)

Skrevet

Ja det er det jeg har (testet sent) men har hatt en del småblødninger så vet ikke om det er mensen i en vridd versjon som har dukket opp muligens... Sist gikk jeg over 3 uker, men ingen antydning til blod. Skal teste til helga igjen - just in case så får jeg slå meg til ro med den dommen jeg måtte få da tenker jeg, for da er det 3 uker. ååååårh, man kan bli gal av mindre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...