Gå til innhold

❤ikm 52❤ ny 26 des

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ønsker nr.3 i 2012:

IKM er "ikke mens dag", altså dagen du forventer mens, men håper den ikke kommer fordi du heller er gravid. pp er prøveperiode, altså antall sykluser du har forsøkt å bli gravid. Lutealfase er perioden mellom eggløsning og menstruasjon :) Håper du ble litt klokere, er jammen ikke lett å skulle sette seg inn i alle forkortelsene og nye termer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom tanta på besøk i dag. Til og med tre dager før jeg hadde regnet med.

Nåja, bedre lykke neste gang, får se om noen har opprettet en tråd for uke 3. :)

Lykke til til dere som fortsatt har håpet i behold denne uken!

Skrevet

ÅÅÅ.. jassÅ, er det slik det henger sammen disse termene! Tusen takk for opplysningen Ver@ :) NÅ skal det nok gÅ litt lettere henge med:)

Skrevet

Ja....hmmmm.....Ingen TR foreløpig og ingen tegn til henne heller... Puppene er merkbart fastere, og ellers ingen symptomer foreløpig.. Får ta en test i orden eller torsdag. Må kjøpe den først! Dere andre da?? Håper vi er mange som kan slå følge over i 1 tri!!!!

Skrevet

Ønsker deg lykke til neste periode Zebrah! Krysser fingrene for positiv test i uke 3 :)

Her er spenningen stor. Jeg fØler på hele meg at jeg er gravid. Har menssmerter, kvalme, brekninger, vondt i puppa og generelt uvel som jeg var forrige gang også. Er 3 dager til IKM og tok en test imorges. Den var....ehm... vet egentlig ikke helt. Jeg kunne ane et plusstegn der, men det var så svakt at jeg ikke vil tenke på det. Skal ta en ny test enten imorgen eller fredag. Who am I kidding? Kommer aldri til å klare å vente til fredag.... Noen flere med symptomer? :)

Skrevet

3 dager over IKM gitt ;) Tok en test i dag - Ikke gravid. MEN jeg er ikke overbevist! Dette har nemlig skjedd før, så håpet er i behold ;)

Skrevet

I dag over her og håper det gjelder meg og :P negativ test i morges. Testet du positivt sent før, og det gikk bra?

Skrevet

Jepp, ca.3 uker over på forrige ;) Testet 4 tester fra rett over IKM til jeg fikk 2 positive. Hvorfor aner jeg ikke, men det er vel noe med denne hcg'en min.

Skrevet

Absolutt :) Har du fått testet??

Skrevet

Absolutt :) Har du fått testet??

Ja i morges ;)

Skrevet

Hei hei! Hiver meg med her, ikm fra og med i dag, og frem til helgen en gang:p

Vi prøver på vår andre, og er i 8 pp nå. Føstemann brukte vi et år på, så litt redd for å få forventningene for mye opp, men føler vi er nærmere nå enn da vi begynte:)

Tok en test i dag, som det faktisk dukket opp en strek på, som jeg ser tydelig, men klarer ikke bestemme meg helt for om det er fargestrek eller skygge.. Pleier ihvertfall å bli helt blanke, og det er den ikke ihvertfall.. Utrolig spent, blir nok en nye en i morgen tidlig:D:D

Ofte spotter jeg mellom el og mens også, men er på dag 10 i dag, og ikke vært noe enda:D

Hvordan går det med dere andre?

Mandag, 26.12:

Grynet?, 10 pp, 1 MA

Tirsdag, 27.12: -

Athina, 32 pp. -

Iselin -

Grynet!, 10 pp, 1 MA

Onsdag, 28.12:

MaMmA31107+MA

Lille_knirk 4pp

Prinsesse05, st.hans prins09

Torsdag, 29.12:

Ver@

Fredag, 30.12:

Mammamoi* 16pp

Zebrah, 2 pp

Frk.Frekn 1pp

<3--Mathias--<3

Lørdag, 31.12:

Vivica, 2 pp

Bergans 2pp

Søndag, 01.01:

Ny pp:

tør_vi_prøve_på_nr_3 inn i 3 pp

Gravid:

Skrevet

Hei :)

Håper det klaffer for deg! :)

Jeg er litt i "limbo" føler jeg.. Blør/spotter så lite at jeg lurer på om jeg skal erklære meg 2 dager på overtid.. Det hører til historien at dette er 2. Mens etter MA for min del. Første syklus kom det for tidlig i forhold til hva jeg hadde trodd og blødde tungt. Denne gangen har jeg spottet fra 2 dager før IKM. (tirsdag iflg eggløsning)

Jeg hoppet til sengs med sambo for å teste farvannet; det fremskyndet ingenting nevneverdig, men var ellers veldig trivelig. Hehe

Skrevet

Negativ test i dag igjen, IKM i morgen. ( var det ikke jeg som skulle vente til i morgen med å teste??? ;) ). Nå har jeg definitivt begynt å miste trua for denne pp.. så nå kan bare tanta komme så jeg blir klar for ny pp!

Håper det er andre med mer hell ;)

Skrevet

Ser det er flere som venter i spenning. Vi får krysse fingre, tær og i det hele håpe at det klaffer for oss alle mann :) Man blir jo helt paranoid av å gå slik hehe! Tror nok jeg venter 3-4 dager før jeg tester på ny - hvis jeg klarer ;) Hvilke tester bruker dere forresten?? Her var det Clearblue digital med ukeindikator. Dyr test for negativt svar hehe.... Tror det blir en annen neste gang :)

Skrevet

Jeg tester hver morgen og har holdt på siden slutten av forrige uke, men med strimler til ca 2 kr stk. (ebay vøtt..) Jeg er helt på testekjøret.

Så jeg tester vel i morgen igjen om Tanta ikke kommer innom istedenfor å bare bøllringe meg hele tiden...

Skrevet

Har brukt ClearBlue (ikke den med ukeindikaor) og den der andre med sånn rosa-lilla pakning. Husker ikke hva den het. Skal prøve den med ukeindikator når jeg vet at jeg er gravid. Tester igjen imorgen tidlig ettersom jeg synes jeg kunne tyde en + på testen imorges. Men den var så svak og utydelig at jeg ikke tør stole på den! Er så spent! :)

Skrevet

Så spennende med dere som har masse symptomer eller antydninger til + ;)

Tør_vi_prøve_på_3, så kjedelig! Krysser fingrene på full klaff neste pp!

Jeg har ikke symptomer på noe egentlig. Antydning til ømme pupper som kommer og går og murring om jeg virkelig kjenner etter;)

Jeg vet ikke om jeg skal tolke det som noe positivt eller ikke...

Jeg syns det er litt rart at ikm uken vår er her allerede;) jeg syns det har gått veldig fort, men det er nok fordi det har vært så mye annet å tenke på:)

Det virker iallefall positivt at det bare er en hittil som har fått besøk av tanta:)

Skrevet

Så spennendeat det er flere som venter spent!!

Tok en test i dag, og der kom det en tydelig rosa strek, men fortsatt svak.. Men den var noe sterkere enn i går, og er jo bare på dag 11 ca, så nå er jeg utrolig Spent!! Tørr liksom ikke tro det... I morgen blir det en CB tenker jeg, bare brukt billigstrimmel til nå..

Lykke til dere andre:)

Skrevet

Jah.. Da er jeg klar for ny PP pg IKM i uke 4.

Jeg får ikke til å kopiere lista på iPad. ;)

Skrevet

Ikm den 31.... Tredje testen.. To negative... Å den i mårres... Syntes jeg at jeg så en antydning til strek... Ksn det være mulig?? Eller ser jegfeil? Leste den av innen to min....

Skrevet

hei, har ikke skrevet på en stund. da jeg skrev meg på ikm lista står det at ikm var i går, men jeg fikk el på en torsdag, så da blir vel ikm i dag istedet. da el var i hus, var gubben dårlig og hadde feber.... regner med at mensen kommer ganske så snart, visst ikke blir jeg temmelig overraska. sjansen er jo forsovidt der, men jeg tror ikke den er spes stor. blir spennende for dere som er heldige i denne perioden. jeg håper det blir min tur snart:)

Skrevet

Ny pp. på meg og. Startet spottinga i går kveld, og i morges kom tanta på besøk :(

Jaja, det positive er at sykluslengden kun var på 33 dager, som er det korteste på et år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...