Gå til innhold

❤ikm 52❤ ny 26 des

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mye spenning ute og går ser jeg :) Jippi!!! 4.dagen over nå, men drøyer testinga til lørdag eller søndag tenker jeg! Prøvde og finne disse lillarosa pakkene men apoteket må havært tom eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er med å vente med testingen!! All ære til deg. Jeg er en skikkelig testoman (selvom jeg tester positivt, tar jeg 4 til for å være sikker).

Spennende tid for dere nå, om 2-3 uker er jeg også der, gleder meg sånn!!!!!

Skrevet

Hei me&guttaboys! Da er vi i samme situasjon. 3-4 dager over ikm her også, og har ventet med all testing denne 5 pp. Jeg tester i morgen tenker jeg, har bare ikke kjøpt ennå. Er rimelig sikker på at det er en spire der for å si det sånn. Plutselig har jeg fått stramme pupper, og de er til vanlig rimelig slække etter å ha ammet to barn i henholdsvis 2 år og 1 1/2 år. Håper vi er mange fra denne tråden som kan følge hverandre videre;-).

Skrevet

I morgen tidlig tester jeg også igjen med CB, ille spent på om det dukker opp et tydligere kryss da.. Dag 11 i dag:D

Har ikke spottet i det heletatt siden el(bank i bordet), det pleier jeg som regel å gjøre..

Er så spent så jeg må gå å legge meg snart, sånn at det blir fort morran igjen:p

Skrevet

Er egentlig 14 dager over IKM med bare negative tester, og nå kjennes det ut som mensen kommer i løpet av natten eller morgen dagen. Så lurte på om jeg fikk bli med dere her? Og også følge (færrest mulig av) dere videre i ny ikm om 4 uker, forhåpentligvis er mensen litt mer på rett tid da. Mange her som har testet positivt enda? :)

Skrevet

Selvfølgelig er du med om du vil!

kjedelig med besøk av Tanta, men veldig koselig med selskap :)

Skrevet

Takk for det, trasig med tanta, men bedre enn at den ikke dukker opp spør du meg.. Lykke til i neste pp;)

Skrevet

Hei Mathias; spennende idag da gitt;-)). Det hørs jo veldig positivt ut dette her!!

Skrevet

Dytter litt med en kommentar; ikke hatt tid til å kjøpe test i dag. Og heller ingen TR, og ingen tegn på at den kommer heller. Prøve å få kjøpt i morgen da;-).

Skrevet

5 dager over... :) HURRA!!! Skal kjøpe test i morgen og ta i løpet av helga :) Føler at jeg er gravid selv uten spesielle symptomer!

Skrevet
Hei me&guttaboys! Da er vi i samme situasjon. 3-4 dager over ikm her også, og har ventet med all testing denne 5 pp. Jeg tester i morgen tenker jeg, har bare ikke kjøpt ennå. Er rimelig sikker på at det er en spire der for å si det sånn. Plutselig har jeg fått stramme pupper, og de er til vanlig rimelig slække etter å ha ammet to barn i henholdsvis 2 år og 1 1/2 år. Håper vi er mange fra denne tråden som kan følge hverandre videre;-).

Så spennende!! Krysser fingrene for oss begge da ;) Har dere prøvd lenge??

Skrevet

Hm, mensen har enda ikke kommet til tross for mens-smerter.. Tror jeg svir av en ny test i morgen om tanta enda ikke har kommet.

Flere som skal teste i morgen? :)

Skrevet

Hadde tenkt i dag, men fikk jo ikke kjøpt test i går. Så håper på en super start på nyåret :) Masse lykke til alle sammen! Og godt nyttår ønskes alle dere flotte jenter! :D

Skrevet

Da er ikm dagen kommet.. Har egentlig venta på mensen siden onsdag siden jeg hadde siste dag med el slim onsdag for 2 uker siden .. Leste at el kan komme 1-3 døgn etter siste dag m el slim så idag er det liksom siste dagen.. Ingen tegn til mensen. Tok negativ test hos legen igår.. Håper det var en feil. Forrige graviditet testet jeg ikke pos før nesten en uke over ikm.. Har dødsvonde pupper og litt smpkvalm/halsbrann på kveldene så der føles som om det har skjedd noe. Blir ikke å teste før mandag vil jeg tro :)

Skrevet

Hei me&guttaboys;,tok ut hormonspiral 12 august, så ikke prøvd så altfor lenge, selv om det føles som en liten evighet;-). Har ikke fått kjøpt test jeg heller, nytt forsøk i dag.

Skrevet

Hei jenter :) litt off-topic, men liten juicemaskin er på salg hos Lefdal. I Akershus omr :)

Skrevet

Hei jenter, og godt nyttår;)

Ser det er en del som har gått over ikm nå;) det blir spennende! Når skal dere teste?

Dere som har fått tanta ønsker jeg lykke til videre med prøving i det neste året:)

Jeg hadde egentlig ikm for to dager siden, men innimellom bruker den å komme på dag 27 (som er idag) så jeg håper ikke altfor mye.. Fikk også bittelitt blod på papiret igår så jeg tror tanta er like rundt hjørnet..

Nå skal jeg iallefall ikke tenke mer på den dumme tanta idag:) jeg og min lille hjerteknuser skal på familiebesøk idag å spise middag og sende opp raketter mens samboeren er på jobb så idag skal vi kose oss:)

Skrevet

Kjenne jeg blir smågal av å ikke vite! IKM var igår og fikk negativ test da. Men tanta har ikke kommet og mensmurringene jeg har hatt siste uka er fullstendig tilstedetværende enda. Må vel bare vente noen dager til og ta en ny test da om ikke TR kommer.... Godt nyttår alle sammen forresten :)

Skrevet

Her startet det nye året med besøk av tanta:(

Jeg hadde mine mistanker, men ble skuffet alikevel..

Jeg går videre inn i min 17 pp, og håper dette er vår pp:) vi begynner å bli litt lei nå for å si det sånn... Det har blitt noen skuffelser...

Lykke til dere som ikke har testet enda;) håper dere får en fin start på det nye året:)

Skrevet

Kjedelig Mammamio :/ bli med til IKM uke 4! ;)

Skrevet

Hei jenter! Nå har vel de aller fleste testet? Listen vår er ikke spesielt informativ ennå iallefall;-)?Jeg har ikke testet, er en uke over ikm nå. Har jobbet natt hele helgen, og sovet på dagen, derfor har jeg ikke fått kjøpt noe test ennå. Prøve å få tak på det i dag, og tester i morgen tidlig. spent på en oppdatert liste jeg altså, hint hint;-))

Skrevet

8 dager over jeg.. Tok test for 2.gang i dag og den var jammen negativ!

Skrevet

What me&guttaboys!!!???!!! Jeg går og tror at jeg er gravid, men nå blir jeg jammen meg svært usikker selv! Jeg var jo heeeelt sikker på at du var gravid iallefall!! I morgen den dag bærer det avgårde for å kjøpe test ja, kanskje jeg har blitt lurt igjen... Jeg er litt teit, må liksom til nabokommunen for å kjøpe test.., det KAN jo være noen som ser at jeg kjøper en slik test her på apoteket, og det vil jeg ikke hehehe... Hva slags tester har du tatt me& guttaboys? Er de heeelt til å stole på..??

Skrevet

Jupp jupp da er det offentlig, iallefall her på forumet, jeg er GRAVID ;-). Tok CB digital i dag. Eneste symptom jeg har hatt er fastere pupper og uteblitt mens( 8 dager over ikm). Mer og mer sulten har jeg blitt nå de siste dagene. *****************babystøv****************** strør jeg herved ut til alle sammen her. Lykke til alle sammen;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...