Gå til innhold

Egoistene blant oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et anonymforum, og man har lov å si hva som helst uten å underbygge det med dokumentasjon. Hun som trakk frem at de hun kjente til som ikke fulgte vaksinasjonsprogrammet ble ansett som ressurssvake, snakket kun ut fra sin situasjon - hun påsto ikke at ALLE som ikke vaksinerer er ressurssvake.

 

Den konklusjonen var det du som trakk. Muligens pga at du følte deg litt truffet da du har valgt bort et anbefalt vaksinasjonsprogram for dine barn? Jeg har ikke dokumentasjon som underbygger at du er en kverulant, men mitt personlige inntrykk tilsier det - men det er MIN mening, og sikkert ikke alle sin, og kan dermed ikke dokumenteres.

 

Når det gjelder hvem som trakk frem at du var ressurssterk, kan jeg bare sitere fra ditt eget innlegg hvor du skriver: "I min familie er vi oppegående journalister hele gjengen, vant til å gjøre grundig research - og vaksinerer ikke". I min bok er oppegående=ressurssterk, ergo anser du deg selv som ressurssterk!

 

Nemlig:)

Skrevet

19:49

 

Takk:) Jeg mente bare at det var mine subjektive opplevelser. HI

Skrevet

Du sirer jo imot deg selv. Er det et forsøk på å vere morsom?

Skrevet

70%, fordi de fleste vaksiner gir kun beskyttelse i 7-10 år. Dermed er de fleste voksne ubeskyttet.

Skrevet

Igjen, vaksinen mot turberkulose er fjernet fra barnevaksinasjonsprogrammet. Merkelig nok så er det ofte denne sykdommen som dras frem når en skal "forsvare" barnevaksinasjonsprogrammet". Hvordan gjør dere som frykter denne sykdommen nå som den ikke lenger er i barnevaksinasjonsprogrammet? Kommer dere til å ta initiativ for å få barna deres vaksinert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...