Gå til innhold

Hun virker utrolig reflektert (not).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gitt at denne bloggeren har sagt "man får alt for lite penger når man blir forelder",- så synes jeg det er litt rart at man har råd til jakke til 7000. Jeg har ikke råd til det, og hadde heller ikke prioritert det. Men jeg er vel i overkant økonomisk fornuftig av meg, så har vel ingen rett til og uttale meg...7000 kroner er vel det jeg bruker i året på klær til meg selv.....Og tviler på om jeg hadde brukt mye mer om jeg hadde hatt bedre råd. Har mye annet jeg prioriterer først, for å si det sånn....

Hva hun sier om pels er vel ikke det smarteste som er sagt det heller,- og bare la være og prøve og argumentere for HVORFOR man vil ha jakke med pels er vel bedre enn og bare komme med slikt?

Men til hennes forsvar så er hun så ung at hun har god tid på og bli et fornuftig voksen, bare så synd at dette ligger ute til offentlig skue for resten av livet......Mulighet for å lage offentlige dagbøker, som blogg faktisk er,- er nok noe av det mest ødeleggende for mange unge mennesker der ute når det kommer til internettbruk....Tror vi får mange angrende voksne der ute om 10-15 år....:o) Er så innmari glad for at mine tanker og meninger ble begrenset til PAPIR-dagbok og venners skoledagbøker..Skal si vi har ledd mye av "snusfornufitge" meninger i ettertid i venneflokken...:o) Har hatt mange treff der vi har tatt med brev vi har sendt hverandre (flere av oss bodde i utlandet i perioder) og ting og kommentarer vi har sendt til hverandre i skoedagbøker og i skolebøker.....Om bare en brøkdel hadde vært og finne på nett hadde jeg gjemt meg inni ei gruve på svalbard for resten av livet,- tror jeg :o),- nei huff, total utskeielse fra saken, men, men :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene så hormonelle folk er her inne=P Hvorfor gidder dere å hisse dere så sinnsykt opp? Folk kommer jo nærmest med trusler mot hverandre, og skriver at man er for dyremisshandlig hvis man kjøper sminke fra cubus?? Herre......

Gjest overlord
Skrevet

Jeg har aldri sett denne bloggen før, men måtte inn og se nå. Fin den med pelsen, men likte enda bedre argumentet for å vise frem puppene i enhver setting:

" En STOR del av kommentarene jeg får her på bloggen min handler jo kun om mine "Sprengte" pupper! det er nok pga jeg går med litt utfordrende klær, men det er ganske normalt at man gjør det når man har silikonpupper. det er faktisk mye penger i de puppene og en annen sak er at det er tydeligvis bra for dere og se på de!! SÅ STIRR I VEI "

Skrevet

Herregud for et dumt argument... Lenge leve dumskapen. Og de puppene... Like før de ramler ut av dataskjermen og rett i trynet på meg!

Skrevet

Du skjønner jo fortsatt ikke poenget, 12.12. Dette handler ikke om å ha ulike meninger om ting, men å kunne argumentere godt for de meningene man har.

Folk må få mene nøyaktig det de vil for min del, men jeg foretrekker at folk understøtter dem på en glup måte.

At du mener "hvis ikke jeg kjøper pelsen, ville noen andre gjort det, derfor kjøper jeg den" er et godt argument for å se forbi pelsnæringsproblematikken, må du gjerne mene det. Du understøtter imidlertid ikke hvorfor du synes dette er et godt argument. Klarer du det?

Skrevet

Mennesker som bruker pels er sjeldent reflekterte. Mangel på intelligens og empati!

Skrevet

Ganske kjipt og urutinert av deg hi og blande to blogger....

Skrevet

Jeg har lest bloggen om hun med pelsjakka og det var ikke kona til fotballsparkeren sin blogg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...