Gå til innhold

Hun virker utrolig reflektert (not).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke snakk om pelsbruk vennen. Det er snakk om EN BLOGGERS argumenter om ei jakke hun kjøpte for 7000 kroner. Du skjønner virkelig ikke forskjellen mellom personlig og generell debatt du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er greit nok det, men da unne du laget en generell debatt om denne typen argumenter brukt av jenter som ønsker en unnskyldning til å bruke pels. De vil rettferdiggjøre det. Men du vinklet det til en spesifikk blogg. Du antydet også at "dere andre som leser denne bloggen skjønner hvem det er snakk om." Da blir det ikke argumentet rundt pelsbruk du debatterer lenger, det blir henne.

Skrevet

Skal du diktere hva jeg skal skrive også nå. Jeg har ikke sagt hvem det dreier seg om. Herregud, det er jo dere som er fra dere fordi dere ikke vet hvem det er. hadde jeg visst at dere var så nysgjerrige så hadde jeg ikke skrevet at det dreide seg om en blogger

Ja, jeg reagerte på HENNES argumenter ang pelsbruk. Jeg driter i om hun kjøpte jakke for en femmer eller om den hadde koster 100 000. Argumentene hennes var dårlige i mine øyne.

Skrevet

Hvis det er bloggerens argument for å kjøpe pels vi diskuterer, noe jeg regner med at det er, så er argumentet hennes idiotisk, ja. Enkelt og greit.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke skrive hvem det er? Jeg skjønte rimelig fort hvem det gjaldt etter andre innlegg her inne om henne. Hu må jo være den minst glupe personen noensinne. Stakkars jente..... Har hun ikke familie som kan fortelle henne at hun driter seg så sinnsykt ut med den bloggen der?

Skrevet

Kan ikke du si det da??? Jeg dør av nysgjerrighet her!

Skrevet

Eeeeh...Dette innlegget syns jeg virker rart, her "Påpeker" du om hennes idiotiske argument for å bruke pels (I følge deg er det det) Å andre igjen påpeker at en ikke må være enig i en blogger i det en skriver..Jeg er en blogger selv, men ikke denne bloggeren.

Det jeg syns er merkelig er: MÅ HUN VÆRE ENIG I DERE IGJEN SOM LESER BLOGGEN? Om det er henens mening så er det hennes mening, men jeg syns det er ufattelig feigt å slenge dritten her inne, for hun har jo ikke akkurat muligheten for å forsvare seg selv. Eller si noe om denne saken igjen.

Så er du smart, så gir du henne denne linken..Sånn at hun får muligheten til å utdype sin mening om denne debatten! Rett og rimelig er det bare.

Å forresten, jeg er i mot pels selv, men jeg sitter ikke å forteller hvorfor andre IKKE må bruke pels. Om det ikke klarer å argumentere god nok i deres øyner, så mener jeg at det er ikke noe de må gjøre heller. De har ikke en plikt med å fortelle hvorfor til leserne!

En siste ting til, bruker noen av dere sminken som er kjøpt rett i fra cubus, vita, matvare butikk? Noe som ikke er ID merke og osv? Mange av disse produktene er dyre testet og ikke minst laget av dyre blod!

Skrevet

Igjen finner man flere eksempler på kvinner som ikke klarer å se hva skalg diskusjon hovedinnlegget byr på. Det handler ikke om hvorvidt man er for eller imot pels, om man har råd eller ikke, etc. etc. Det handler om hvordan man ARGUMENTERER for noe.

Det finnes god og dårlig argumentasjon for synspunkter. Denne bloggerens argumentasjon var av det tynne slaget. Det er dette HI påpeker.

Skrevet

Om det var i det tynne slaget eller ikke, får være vær sin mening om det. jeg syns ikke det var så dårlig argument..Det var det hun mente, å da må hun bloggeren få lov til å mene det. Vi kan ikke gå rundt å "Bli gjøre" alle med våre meninger! Passe på å mene akkurat det samme som deg, men så vil jo andre igjen være uenige...

Skrevet

Oi, men det er så vanskelig! Kan du ikke forsøke å utdype litt mer?

Hilsen ke

Skrevet

Det er vel ingen som sier at hun ikke kan få lov til å mene det hun mener? Hvor leser du det?

Skrevet

mah...

jeg blir litt svett jeg altså...

Skrevet

Du påstår at din intensjon aldri var å henge bloggeren ut, men da tok du jammen en merkelig vinkling på innlegget. Du innvier jo direkte innlegget, med overskriften, til bloggerens dumhet (dine egne ord), ved å velge en overskrift som; "hun virker utrolig reflektert (not)". Da blir det automatisk en diskusjon om bloggerens og hennes standpunkt til pels, og hvor dum du mener at hun fremstilles - og egentlig ikke så veldig mye om at du finner pels avskyelig og vil ha en debatt rundt dette.

Til de av dere som lurer på hvem det er snakk om, behøver det ikke være så veldig vanskelig. Det er tre bloggere som systematisk blir hengt ut på dib - fotballfrue, Camilla Kvarsvik og MalinelskerLucas - så jeg tenkte at det selvsagt måtte være en av dem - kunne ikke hatt mer korrekt. Dib-damene er ganske opphengt i bestemte personer og ting.

Skrevet

Her har du fått mye glupe svar ser jeg. Makan.

Argumentene hennes for å kjøpe pels ER fullstendig på trynet, det ser alle med et snev av intelligens.

Men selvfølgelig, alle negative følelser bunner jo ut i misunnelse. Alltid.

Folk her inne var i harnisk da han forretningsmannen gikk ut og sa at han ikke forsto seg på damer som ville ha menn som tok pappaperm. Merkelig hvorfor ingen prata om misunnelse da? Mannen er jo steinrik, så enhver kritikk av hans meninger burde jo stamme fra misunnelse? Han ble jo hengt ut her inne og, akkurat som hi i dette tilfellet henger ut en offentlig person.

Skjønner ikke forskjellen. Det har kanskje å gjøre med hvor enig eller uenig man er med den som blir kritisert...?

Skrevet

Og det var nødvendig mener du? Og legge ut bloggnavn?

Skrevet

Og by the way: slutt å mase om å "henge ut enkeltindivider". Enhver person som uttaler seg i offentligheten, det være seg i aviser, på radio eller på en blogg, må tåle at ens uttalelser blir lagt merke til og snakket om.

Tåler man ikke dette får man skrive dagbok i stedet. Man kan ikke sitte og tvinne de blonde lokkene sine og si "men jeg er jo bare grei lizm, jeg syns der er skjempeteit lizm at folk lizm kritiserer og sånn når jeg bare prøver å være grei lizm".

Hets og usaklighter som dømmng av f.eks kropp og utseende er en ting, det er ufint og hører ikke hjemme noen plass. Men å kommentere offentlige personers meninger, det er faktisk helt tillatt.

Skrevet

Hvilken forskjell gjør det? Bloggeren er allerede uthengt gjennom innlegget, med link eller ei.

Skrevet

Jeg spurte om det var nødvendig for deg å gjøre det.

Skrevet

12:31

Helt enig. Har man offentlig profil må man tåle slikt.

Skrevet

Det er da offentlige blogger. Hvem som helst kan lese, hvorfor ikke legge ut bloggnavn?

Skrevet

FY faen 10.49.. For et ekkelt menneske du er!

Dyr som fks. Kyr lever ikke i små nettingbur uten mulighet for å bevege seg. De er også "husdyr". Dessuten brukes HELE dyret. Og dette er hovedsaklig MAT. Pels er ikke livsnødvendig. Det er kun for at ekkle, selvoptatte og uvitende mennesker skal godte seg.

Innlegget ditt sa mere enn nok om deg som person. Og jeg må bare si "pjuk"

Håper jeg aldri møter på deg. Og det samme bør du håpe på!

Skrevet

Blah... Jeg forsøker å lese denne tråden, og har foreløpig bare en kommentar: 10:49, spar deg for hersketeknikker "...kjære lille frøken (...) Skjønner du?" Det er bare dumt og unødvendig.

Skrevet

Jeg svarer jo bare med samme mynt, la til et lille frøken for å poengtere hvor dumt det var av den andre å si kjære til meg.

Så Blah tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...