Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #26 Skrevet 3. desember 2011 hahaha.. dere er morsomme... skjønner hva HI vil frem til her.. men kan også oppfattes som litt sånn "jeg tør å innrømme at jeg ikke er perfekt...eller...jaja, nesten iallefall"...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #27 Skrevet 3. desember 2011 Du har i overkant høye tanker om deg selv hvis du tror du provoserte med innlegget ditt. Det var jo bare kjedelig og uten substans.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #28 Skrevet 3. desember 2011 Men likevel hisser folk seg opp og tar seg bryet med å skrive hvor teit jeg er? Kaller det å la seg provosere jeg, så kan du kalle det det du vil. Og det fikk da deg til å reagere, gjorde det ikke? HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #29 Skrevet 3. desember 2011 Hun skriver jo bare en eneste lang forsvarstale til seg selv. "Jeg gjorde sånn og sånn, i motsetning til dere HØNER her inne, og jeg fikk perfekte barn". Fikk litt samme reaksjon som andre. Gjeeeesp.... Tenk om alle som ( i egne øyne) hadde fått fine barn skulle skrive samme liste som hi, over alle de riktige tingene de hadde gjort. DET hadde vært kjedelig det.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #30 Skrevet 3. desember 2011 Ja, jeg reagerte på hvor teit innlegget ditt var. Ble overhode ikke provosert. Tror til og med vi deler mange av de samme tankene ang å oppdra barn. Men synes likevel innlegget ditt var teit.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #31 Skrevet 3. desember 2011 Meningen med innlegget mitt gikk visst litt over hodet ditt, 19,39. Min mening var jo å si at det kan gå bra selv om man ikke følger de strenge kriteriene de fleste (?) mødrene her inne praktiserer. Det kan jammen gå bra selv om man slakker litt på strikken og ikke gjør alt pedagogisk riktig - det var min agenda:) Og jeg har nok vært velsignet med "enkle" barn, som har vært lette å ha med å gjøre og som har endt opp som flotte tenåringer til tross for alle feil vi som foreldre har gjort i oppdragelsen. hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #32 Skrevet 3. desember 2011 Signerer 19:42. Ikke noe vondt ment hi, men innlegget ditt var kjedelig og veldig opplagt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Gir det deg en god følelse å kunne kalle noen for "teit"? Kanskje du føler deg bittelitt lurere selv da? Unner deg det, altså - får håpe følelsen sitter lenge i:) hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #34 Skrevet 3. desember 2011 Rolig nå. Jeg har ikke kalt deg for teit. Jeg kalte innlegget ditt for teit. Og njaaaa... Jeg anser vel ikke meg selv for å være blandt de skarpeste knivene i skuffen. Men i møte med ditt innlegg følte jeg i hvert fall at jeg skulle klart å få frem poenget ditt på en langt bedre måte selv.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #35 Skrevet 3. desember 2011 "våres valg av oppdragelse..." som da fungerte og ga fine tenåringer.. MEN.. De som sverger til Reima mener vel ikke at barna blir usympatiske ved å bruke billigere dresser eller at brus på en onsdag forårsaker rebelske ungdom..? Er vel mer at man Ønsker at barna skal holde seg friske fra forkjølelser og å slippe å få hull i tennene.. Jeg ser ikke sammenhengen mellom Reima, brus og en film med det å få flotte tenåringer. Jeg skjønner du er ironisk men prøv i det minste å skrive noe som gir mening..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #36 Skrevet 3. desember 2011 hohooohooo! Happy merry chrismas! Trodde dere var ferdig med å diskuter med dere selv her, vi er jo en gjeng med høner hele gjengen her inne (beklager på forhånd til dere smuglesende menn..) så HI har jo strengt tatt ikke sagt noe som er feil der? Hun bare beviser at det går an å ha delte meninger om hvordan vi gjør oppdragelse, innkjøp, valg av klær, status og all that shit.. Og flott er det, for uten slike tråder må jo enhver nyankommen førstegangsmamma tro vi er en gjeng med suppehuer alle vi som vanker her inne. Så en opfordring til slutt: SLAPP AV! gjør greiene på din egen måte, uansett hvordan DiB eller svigermor, naboen, venner, kollegaer eller andre mener du MÅ gjøre det, og ta en trall på slutten av dagen med: And I did it myyyy way! Skåler med en kald velfortjent øl (iiiiik!! drikker alkohol på en lørdag mens ungene er i seng!!)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #37 Skrevet 3. desember 2011 Det er nokså likt måten vi oppdrar våre barn, med unntak av at de alltid har/hatt reimatecdress i tillegg til ticket2heaven. Men må slenge meg sammen med resten av hønsa her inne og gjespe av innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #38 Skrevet 3. desember 2011 Da har jeg visst bidratt til at flere får en ekstra god natts søvn med innlegget mitt. Aldri så galt at det ikke er godt for noe:) Sov godt og drøm om deres perfekte liv med strenge regler og pedagogisk riktig oppdragelse hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #39 Skrevet 3. desember 2011 Kan du ikke bare innse at DU har bomma med innlegget ditt hi, og ikke tro at det bare er alle de andre som er dumme?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #40 Skrevet 3. desember 2011 Det er jo akkurat det HI ikke har gjort, det er du som bommet med ditt innlegg nå 22:15. Og ingen har sagt at noen er dumme, bare høns eller dott og litt andre ting, men ikke dum? Hvor leste du det?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #41 Skrevet 3. desember 2011 Det som reddet barna dine er at de ikke var 100% i barnehagen fra de var to år .... Er nok ikke bedre enn hønene du heller !
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #42 Skrevet 3. desember 2011 Jeg prøver ikke å gjøre meg bedre enn noen. I motsetning til mange her inne som har behov for å trykke ned andre for å føle seg bedre, kjenner jeg ingen trang til det. De fleste velger veldig bevisst det de mener er best for seg og sine, og det respekterer jeg virkelig. Min hensikt var å sette litt lys på at det vil som regel gå bra om man ikke gjør alt etter boken også. At såpass mange lot seg provosere av det, forundrer meg ikke etter å ha vært her inne en stund, men det får være deres problem. Jeg har vært heldig med barna mine og valgene vi har tatt, og er takknemlig for det! hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #43 Skrevet 3. desember 2011 Men du er faktisk bedre enn mange andre her inne HI:) Og det skal du være stolt over! Kommer til å oppdra barna mine på samme måte som deg. Er selv oppvokst slik som du skriver, bortsett fra at pappa var alltid hjemme og jeg gikk 100% i barnehagen fra jeg var 1 år:) Sønnen vår begynte også i bhg da han var ett år, og han stortrives! Ha en fortsatt fin helg hi:) Klem
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #44 Skrevet 3. desember 2011 22:18, kan du forklare meg den åpenbare forskjellen mellom å være dum, høns og dott? Hilsen "venter i spenning"
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #45 Skrevet 3. desember 2011 Takk for en hyggelig hilsen og en riktig god helg til deg også hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #46 Skrevet 3. desember 2011 Dum= å være mindre smart, ikke tilstrekkelig IQ til å trekke konklusjoner Høns= samling av kvinner i en flokk der mentalitet / tankegang og meninger er mye lik Høner= et ordspråk for vårt underliv i flertall dott= lokale tåkebanker
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #47 Skrevet 3. desember 2011 Nøyaktig hva ved det hi skriver er det som gjør at du mener hi er bedre enn mange andre her inne 23:22? At hun ikke kjøper Reimadress til barna? At ungen hennes innimellom får godteri og brus på en hverdag? At hun og mannen har kranglet foran barnet, og sagt unnskyld til hverandre etterpå? At hun kjøper dyre julegaver? Og bekrefter du ikke His (dårlig formulerte) poeng ved å påstå at hun er bedre enn mange andre her inne, fordi hun gjør ting på måter DU bifaller...?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #48 Skrevet 3. desember 2011 Og disse hønsene evner ikke å tenke selv,men henfaller heller til flokkmentalitet fordi de er... mindre smarte kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #49 Skrevet 3. desember 2011 Men hi da, her avslører du deg igjen! Du synes det er SÅ hyggelig å høre at du er bedre enn andre her inne, og at noen mener DIN måte å oppdra på er best... DU er jo sånn du kritiserer andre for å være:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #50 Skrevet 3. desember 2011 Jeg svarte på at hun ønsket meg en hyggelig helg!!!! Det synes jeg var en høflig ting å gjøre, men du er kanskje ikke så opptatt av å være høflig du? Herrejemenin altså, nå begynner jeg snart å miste litt tålmodighet! Hva med å lese ALT jeg skriver, og ikke bare plukke ut det som bekrefter dine fordommer mot meg? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå