Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #52 Skrevet 1. desember 2011 Hahahaha Så fantastiske mennesker dere er!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #53 Skrevet 1. desember 2011 Min sønn har 5 kalendere..2 var gaver,en har jeg laget og har kjøpt 2.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #54 Skrevet 1. desember 2011 min gutt har 1, det er en pakkekalender jeg og far ha laget, tenker vi har brukt ca. 300 kroner på den. det er tull at besteforeldre og tanter og andre skal komme med kalender, det er idioti at barn skal ha 3-5 kalendere.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #55 Skrevet 1. desember 2011 Mitt barn har 3 kalendere og det var virkelig ikke planen at det skulle bli slik! Jeg laget pakkekalender til henne og det var jo greit nok Men så kom svigermor med sjokoladekalendere til barnet, mannen og meg Så måtte mannen pluselig reise ut på oppdrag og blir borte frem til 22 des så da overtok barnet hans sjokoladekalender. Så derfor har hun to sjokoladekaledere og en pakkekalender. Men dette er første året vi har pakkekalender(hun er 6 år). Er ikke masse dyre ting da, bare litt spenner strikk og klistremerker og noen blader. Syns egentlig det holder med en kalender og tenkte å droppe sjokoladekalender i år og kun ha pakkekalender, men kan ikke dra en sjokoladekalender ut av hendene på barnet og si : nei du, den får du ikke i år..hehe... Men enig med flere av dere, det er mye kalenderstyr ute å går. Ungene blir bortskjemte hvor mer de får, hvor mer vil de ha, desverre
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #56 Skrevet 1. desember 2011 1 1/2 år. Han har en kinderkalender. Han skulle egentlig ikke få, men så kom bestefaren med den. Så da må han vel få. Synes det er litt drøyt at en så liten pjokk skal spise sjokolade hver eneste dag. Tenker liksom at han kommer til å få nok sukker den uka juleferien varer. Lurer på om jeg skal droppe å gi hver dag. Har ikke hengt den opp eller noe enda.. Også har vi en felles aktivitetskalender. Og hun 12.46 som skryter så fælt oppi her. Det må jo være 1. forumtroll 2. En som har vokst opp uten å ha noe særlig penger, og klart å finne seg en mann med penger og er veldig stolt av det (golddigger mao..). Ingen som virkelig har penger gidder å skryte sånn som dette inne på et forum og ihvertfall være så nedlatende som dette. Det får meg til å tro at dersom hun virkelig har så mye penger som hun påstår, så tror jeg hun er golddigger og overflatisk.. Har sikkert en rosa blogg også.. For min del handler ikke adventskalenderen om pengebruk. Jeg hadde hatt råd til en sånn kalender jeg også, men jeg ser bare ikke poenget med å gi sønnen min et sånt forhold til ting og penger. Teenage boss er jo et godt eksempel på hvordan barn lett kan ta ting for gitt når de bare får og får..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #57 Skrevet 1. desember 2011 Du er skikkelig gjerrig, som bare har fått deg et barn. Helt forkastelig og velge og få bare et barn. Og bare tre!! uker i USA, er det for noe tull da. Vi var der i 5 uker i sommer vi, med 3!! barn. Tror jeg viser barna mine mere kjælighet enn du viser ditt barn. Tenk æ... bare tre uker i USA... ha ha... en vots av en ferie.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #58 Skrevet 1. desember 2011 sønnen min har en kalender... han trenger ikke mer gaver for å være fornøyd. Invisterer heller i mer leketid eller tid sammen med han enn flere kalendere
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. desember 2011 #59 Skrevet 1. desember 2011 Guttene mine har en skjokoladekalender hver! Å de syntes det er stoorstas! Det er liksom hele greia rundt en kalender som er stas. Å glede seg til å åpne luken om morgenen, å få en liten skjokoladebit. De stråler av den lille skjokoladebiten, så de lider ingen nød fordi de ikke har den flotteste pakkekalenderen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #60 Skrevet 2. desember 2011 Her er det 2 i huset.. En pakke-kalendeer laget av meg å faren Å en sjokolade kalender som onkelen hans har kjøpt til han...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #61 Skrevet 2. desember 2011 Mine to gutter har hver sin pakkekalender med små leker, eks. små biler, bondegårdsdyr, sprettball etc... Når det gjelder hun dyslektikeren med 4 kalendere til 3-åringen sin, 50-100.000 i gaver hver jul og "rik" mann....slapp av, det er kun tulleinnlegg. Men mange som gikk på, da. Litt morsomt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #62 Skrevet 2. desember 2011 De har en hver seg.Treåringen har KInder-kalender, seksåringen Playmo Pirater, men halvannet-åringen har en tikroners fra Rema Hehe, regna med det var tøys, men det finnes jo faktisk de som tenker sånn og, vet av et par av sorten
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #63 Skrevet 2. desember 2011 Ha,ha,ha var det noen som trodde på det tulle innlegget om mora som bruker kr 50 000 - 100 000 på gaver til barnet sitt??? Er helt sikkert på at det bare er tull. Ingen i verden er så hjernedød at man legger ut hvor mye man bruker i julegaver. T.o.m Anne Anka skjønner det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå