Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 3 stk 1 gave (foreldre) 1 sjokolade (besteforeldre) 1 playmobil (besteforeldre)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Mine har 1 sjokoladekalender hver som de har fått av besteforeldrene, så har de en "pakkekalender" på deling. I den er det et puslespill med julemotiv som vi pusler fram til jul. Noen av dagene er erstattet med en brikke som det står koslige ting vi skal gjøre som: Bake pepperkaker, pynte pepperkakehus, pynte juletre osv.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 1 pakkekalender. Sier nei til andre kan komme på døra og fylle opp huset med kalendere.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 2 Playmo/Lego som de får av oss og enkel sjokoledakalender de får fra besteforeldrene.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 2 pakkekalendre... en fra hver bestemor.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 De har 1 kinderkalender hver. De har fått av flere besteforeldre før og jeg er glad de ikke har fått det i år. Det er litt tull å ha flere synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 En, synes det tar helt av jeg, å ha så mange kalendere ødelegger noe av magien på en måte... Hadde mine hatt to bestemødre som ønsket lage kalender hadde jeg bedt de kjøpe 12 pakker hver og sette det sammen til en kalender!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 0. Men de er bare 2,5 år og 3 måneder, da. Jeg synes det er tull å begynne med julekalender før det. For egen del, altså, andre kan gjøre som de vil, jeg skal ikke legge meg opp i det.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Enig med deg anonym 10:58. Var veldig smart at de kan kjøpe 12 pakker hver. Men her har ikke snuppa fått noe kalender fra besteforeldrene. Derimot har hun 1 kinderkalender og 1 pakkekalender med ting i som jeg har kjøpt utover høsten
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 0! Men han er bare 7 mnd da Neste jul, eller året etter det, blir det pakkekalender, for det vokste hans far opp med. Jeg syns pakkekalender er litt unødvendig, men syns det er hyggelig at faren har ønske om det da, så da blir det slik! Men da skal vi ordne 12 gaver hver; jeg er lei av å ha hovedansvar for alt som har med babyen å gjøre
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 De har 1 på deling (annenhver dag) fra bestemor, også har de hver sin. Lego og Hello Kitty
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 3. 1 sjokolade og 1 pakke hjemme, samt 1 sjokolade hos mormor og morfar.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #17 Skrevet 1. desember 2011 2 gavekalender de fikk av meg, så kom bestemor med sjokoladekalendre. Jeg ville ikke at de skal ha det men når de har sett de så er det ikke noe å gjøre med det.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #18 Skrevet 1. desember 2011 Jøss, dette kalenderstyet tar jo helt av jo.. Her får min en halv kalender.. Pakker annenhver dag. Pakkenes innhold er kun småting han hadde fått uansett, laget kun for gøy.. Han er bare 2år, så er jo mest for egen del.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 Alle 4 ungene har pakkekalender og sjokoladekalender (fått av mormor) 2 har pet shop, den har de kjøpt selv. Vi har en legokalender, åpnes på deling. Men den var det jeg som ville ha, ville utvide lego samlingen vår litt. 2 av ungene har en kalender som de åpner sammen. En bethlehemstall som farmor har tovet. Det er den samme som blir pakket inn hvert år, og farmor mente den som kalender bare det første året, men ungene leverer den tilbake ved nyttår for å få den pakket inn på nytt i desember. Den er veldig viktig, den blir lekt med i hele julen. Også skal en ikke se bortifra at vi kjøper oss noen kalendere når de kommer på salg etterhvert. Jeg vil ha kinderkalender, min man vil ha smartis. Ungene kjøpte for sine egene penger, og det vil de i år også om de kommer på salg for en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #20 Skrevet 1. desember 2011 Glemte at hun ene har donald kalender. Også fant vi en uåpnet Skomakergata kalender som de sier de skal åpne.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #21 Skrevet 1. desember 2011 To:) En pakkekalender og en sjokoladekalender (fra bestemora). Datteren vår er snart 3 år, og hadde pakkekalender i fjor også, men det var ganske unødvendig. Mye gøyere i år, nå skjønner hun mer av det hele
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #22 Skrevet 1. desember 2011 I alle dager som dette kalenderstyret tar av! I fjor hadde ungen vår NRK-kalenderen (kjempefin bok), det gadd vi ikke i år... så da ble det sjokkis. Og stakkars kiden min som bare har EN kalender!! Men så skal vi sjekke NSB sin i tillegg, for den har en historie som er litt spennende.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. desember 2011 #23 Skrevet 1. desember 2011 3 stykk Svigermor lager alltid en gavekalender. Så hadde pappaen et svakt øyeblikk i butikken der de fikk velge seg hver sin liten sjokoladekalender (sånn 10 kroners-greier). Og for et par dager siden kom mamma med en sjokoladekalender til hver hun også, med prinnser på til vesla og Cars-motiv til 4-åringen sov, og da hadde jeg bare ikke hjerte til å si at de alt har sjokoladekalender. Ungene så dem jo også, så da blir det dobbelt opp med sjokoladekalender i år. Det er nå ikke store bitene uansett ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #24 Skrevet 1. desember 2011 Jeg og Bestemor har spleiset på pakkekalender så de får en pakke hver hver dag, og farmor har kjøpt Jul i Blåfjell-kalender som de deler - åpner annenhver dag:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #25 Skrevet 1. desember 2011 Ungene har 1 sjokoladekalender hos meg, og en hos faren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå