Gå til innhold

NY TR


-LilleMy

Anbefalte innlegg

Den andre ble så laaang å bla gjennom. Sleng dere på alle som vil ned i vekt! Vi kan kanskje begynne med en liten status? BMI, vekt, høyde, mål?

Husk at alle kropper er forskjellig da, alle må sette sitt mål om det som er best for ens egen kropp :)

 

BMI:

Vekt:

Høyde:

Foreløbig mål:

________________________________

 

BMI: 24.94

Vekt: 70.4 kg

Høyde: 168 cm

Foreløbig mål: Komme seg og holde seg på 69.xx kg innen det nye året ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg irriterte meg også faktisk litt over den laaange tråden =P

 

Bmi 28.54 =(

Vekt 81.5 kg

Høyde 169 cm

Foreløpig mål 80 kg til nyttår

Neste mål 75 kg

 

Det var en liten oppdatering ja =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

BMI: 24,7

Vekt: 74,6 kg

Høyde: 173 cm.

 

 

Foreløbbi mål: Mitt første mål er å komme ned på 70 kg. (som jeg veide før) Mitt langsiktige mål er å komme meg ned på 65.

 

 

Jeg har kraftig benbyggning. å har litt ekstra på lår og mage. Trener. minimum 2-3 ganger i uka.

 

 

Eliza88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI: 37(!)

 

Vekt:veide 113 for 11 uker sia

 

Høyde:174

 

Foreløbig mål: Vektmessig blir det å gå ned til 74, håper på str 40

 

Har lavt stoffskifte så går frustrerendes tregt ned i vekt, veier meg 12 uke , men prøver en olabukse hver 2 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, slankere :) Hva er matplanen for idag?

 

Prinsessen bestemte seg for å begynne dagen halv 6, alt for tidlig for meg, hehe, jeg eier ikke frokostlyst før en stund etter jeg har stått opp, men planen er to knekkebrød med jalapeno-smørost til frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjedelig forutsigbar, men det funker for meg =)

 

Her blir det

frokost, 2 skiver med smør, leverpostei og majones (jada)

lunsj, 1 1/2 skive med det samme

mellommåltid, 1 eple

middag, snakte om grøt idag

kvelds, 1 knekkebrød med smør og ost/leverpostei/prim

 

Jeg drikker litt vann, masse masse pepsi max.

Her begynte dagen når kl. ringte 6.00. Skal i praksis idag. Siste dag imorgen så kan vi sove litt lenger på torsdag, da må jeg opp 1 time senere selv om jeg må vekke mannen kl.6.10 for det om =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg hiver meg med her for har nå gått sakte men sikkert ned i vekt, men er enda ikke i mål.

 

BMI: 26,7

Vekt: 81,8

Høyde: 175

Foreløbig mål: 70 kg før sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud jeg er så glaaad =D Jeg bare måtte på vekten idag også, for å se at det jeg veide igår stemte (var jo minus 2 kg på veldig kort tid), og vet dere hva vekten viste nå nettopp??!

 

BMI: 24.73

Vekt: 69.8 kg!!!!!!!!!! Jippiii, selv om vekten selvfølgelig varierer fra dag til dag ;) Men da stemte ihvertfall vekten igår!

 

Veide 64 kg før jeg ble gravid for over et år siden ;) Og da holdt jeg på å slanke meg og hadde endel igjen, så vet at jeg har en lang vei igjen før jeg er "bra nok", men bare det å se at det går nedover, musesteg, det er en skikkelig motivasjon =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no spennendes matplan her heller, 1 skive m ost og salami / bacon leverpostei eller banan hver 3 time :) middag blir det kylling kjøttdeig, spagetti saus,løk og grov pasta mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! =D Kjekt å lese =)

 

Jeg holder meg fra vekta til slutten av neste uke fremdeles. Har vært litt sånn sulten idag. Men det kan være pga at jeg spiste en litt stor kebab på søndag. At kroppen vil ha litt mer sukker hehe =)

 

Jeg var bittelitt mer enn det jeg er nå sommeren for 3 år siden. Og 2 år før det også. Skal jeg lenger ned må jeg tilbake til begynnelsen av 20 årene. Og jeg er snart 30 =O

Jeg har vært stor lenge altså =/ Men nå skal jeg ned, og jeg skal holde meg der!! Jeg skal og jeg klarer det!! =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=)

 

Jeg har vært overvektig hele livet (20 år) og jeg har ingen planer om å være det resten av livet også!! Vil ikke sitte om x antall år og angre meg på at jeg ikke slanket meg før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vett du at jeg har også alltid fått høre at jeg har vært tjukk, men når jeg ser tilbake så har jeg aldri vært det før jeg passerte 20 og kanskje enda litt til. Har heller aldri vært sylslank,men helt normal. Synd at jeg gikk rundt halve livet og trodde jeg var feit og hadde inntrykk av at jeg måtte slanke meg =/

 

Jeg har jo fridd til samboeren (vi har vært forlovet før) og skal gifte oss om 1 1/2 år. Jeg har ikke lyst å være feit når jeg gifter meg, og heller ikke lyst å kikke på bildene av meg i ettertid og synes jeg er feit og ønske at jeg hadde slanket meg bare litt til =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var synd at du har gått rundt og hatt et sånt feil syn på deg selv når du egentlig ikke var feit! Men det er jo mange som tror det, som egentlig er relativt tynne/"normale". Jeg VET at jeg alltid har vært overvektig da, men nå er det på tide å få gjort noe med det!

 

Skjønner at du vil slanke deg til bryllupet :) Hvis jeg noengang gifter meg (foreløbig har jeg ikke kjæreste engang, hehe, og får ikke det med denne kroppen, nok en motivasjon!), så vil jeg være slank og velge blant alle kjoler ;) Dessuten har jeg sett på forskjellige kjoler på nettet og jeg liker bare de som sikkert ikke hadde sett bra ut på kroppen min som den er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg sprakk nok bobla når det var veldig masse fokus på slanking hjemme av hun som var samboeren til far. Jeg ville også slanke meg 14-15 år gammel, uten at de hadde innvendinger. Endte opp med at jeg spiste en yoghuert og 1/2 skive gjerne på dager eller en uke.

 

Jeg skal ikke la mine barn slanke seg eller høre at de er tykke. Da heller regulere aktiviteten hjemme og/eller regulere litt hva vi spiser til middag. Er veldig nøye på hvor masse mat jeg legger opp på tallerkenen deres til middag. Hvis de hver dag spiser opp fordi det må de, er det ikke lenge før de får litt valpefett.

 

Jeg vil også kunne velge mellom mange kjoler, at det ikke skal stå på det. At jeg må gå i big avd. for å prøve =/ Som sagt er jeg redd for at jeg føler meg fin på bryllupsdagen for å få sjokk når bildene kommer.

Jeg er spent på vekta mot neste helg. Det har gått så sent i det siste.

Nå skal jeg ha siste dag i praksis idag. Må innrømme at jeg kommer til å savne det, men skal bli godt å få lese og late meg noen dager hjemme før eksamen =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært stor og det ble ikke bedre etter jeg fikk barn, og kom etterhvert opp i 109 kg. før jeg la om kostholdet og aktivitetene mine.

 

Nå trener jeg flere ganger i uken på Elixia og er nøye på hva jeg spiser i ukedagene, men lørdagen tenker jeg ikke på hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja jeg har lagt på meg en del kilo med barna jeg også som jeg aldri har fått av igjen!! Nå skal de bort og det er så ufattelig lenge siden jeg har vært så lite tjukk =P

 

Igår og idag har jeg vært så sulten! =/ Håper det gir seg, det er ikke så gøy å gå rundt å være sulten!

 

Har vært min siste dag i praksis idag. Imorgen og fredag blir det litt eksamenlesing, på mandag braker eksamen nr.2 løs. Skal bli skikkelig godt å bli ferdig =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen:)

 

I dag viste vekten 80.6 kg så håper at jeg i neste uke er under 80 streken, og klarer holde meg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk =)

 

Åh du er heldig!! Jeg gleder meg til jeg også er under 80 kilo =D

Det er en uke siden jeg var på vekta og en uke til jeg er ferdig med eksamenene og får gå på vekta igjen, håper på resultater da =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag : 79.3 kg.

Høyde : 160 cm

Bmi : 30.97 :-/

 

Håper å se 77 tallet før nyttårsaften- siste mål er 66-67 kg til juni 2012 :) Kommer til å sette meg delmål etterhvert så jeg kan unne meg en liten ting- f.eks nye bukser ;)

Det holder hardt nå,har spist både marsipan og sjokolade denne uka.. men med litt trening og mindre porsjoner og kun pitte litt godsaker ser jeg ut til å gå ned sakte,men sikkert.. :)

 

Har alltid vært kraftig jeg å.. siden jeg var 6-7 år.. ikke vært under 70 kg på 10 år.. er 29 år nå.. når jeg går inn i mitt 30 år i mars skal jeg være på god vei mot målet mitt :-D

 

Lykke til på eksamene moota :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg var ikke særlig flink idag!! =(

Var til legen med storesøster idag, og etterpå reiste vi til apoteket og gjorde et par ærend. Dermed fikk jeg ikke spist mellommåltidet mitt kl.14.30 og jeg ble såå sulten. Til middag hadde vi pitapizza og jeg spiste hele min =/

Spiste minst 1 1/2 før, nesten 2 så det er jo mindre enn før, men burde ikke spist hele. Det er alltid så kjipt etterpå.. =O

 

Nå er det bare 1 uke til jeg er ferdig med alle eksamene og er ferdig utdannet!! =D Skal bli såå godt å slippe å ha det over meg med lekser hele tiden! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det helg! =)

Idag får jeg besøk av ei venninne så det blir sen middag her.

Jeg hadde 2 knekkebrød til mellommåltid/middag idag, så blir det en indisk kyllingrett til middag i 20 tiden.

 

Så skal vi på tur enten imorgen eller søndag og da blir det kanskje noe fast food. Liker ikke utviklinga hehe =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Da var det helg ja :) Idag har jeg.. hmm. Uff, jeg er så dårlig på å spise regelmessig altså. Er ikke alltid så kjekt å lage mat og styre når man er alene, hehe ;) *tenke, tenke* hva har jeg spist idag?

 

Frokost: 2 hardkokte egg

Lunsj: ... tror jeg hoppet over den?

Middag: Fiskepudding og litt potet

Utenom: x antall pepperkaker, huff!

 

Dette er en helt vanlig dag for meg, jeg spiser når det passer meg og det jeg har lyst på. Jeg burde begynne å spise mer regelmessig og skikkelige måltider!

 

Imorgen tidlig skal jeg veie meg, bare for å se at jeg fortsatt er stabil eller i minus ;) Ikveld blir det kveldstur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

 

BMI:36

vekt:110

fremdeles samme høyde

Foreløbig mål:3 kg ned innen 26 januar *krysse fingra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status: + 0.5 kg

 

Kjedelig, men jeg visste på en måte om det. Igår var det pizza og sjokolade til den store gullmedaljen. Men det var lørdag, og så lenge det ikke er lørdag hver dag, så får det bare gå. Derfor er oppdatert status nå:

 

BMI: 24.91 (fortsatt såvidt normalvektig!!)

Vekt: 70.3 kg

 

Er lei av å være sånn evig jojo-slanker :( Litt opp og litt ned, men det beviser vel bare at jeg legger på meg av "ingenting". Eksen min var slank og kunne spise alt han ville, også i store mengder, uten å legge på seg. Møtte ikke mye empati derfra nei, hehe, ble mye god mat ;)

 

Vil veldig gjerne prøve å gå ned litt til før det nye året. Men til SOMMEREN, grøss og gru, bikinisesong igjen!! Da er målet mitt 60 kg! Hovedmålet mitt er 55 kg, men det ser jeg for meg at er vanskelig å oppnå, da må jeg både ha et stramt kosthold og trene knallhardt, og det ligger ikke helt for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...