Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #51 Skrevet 28. november 2011 Da synes jeg du skal fortsette å gi ungen din nikotin etter fødsel. Det var jo en toåring i Indonesia som røyka 20 om dagen. Trenger nok litt hjelp til å begynne med, men det fikser du sikkert. Det er jo helt greit likevel, og det har ingenting å si i og med at ungen må vokse opp med forurensing, giftstoffer og tilsetniinger all the way. Kjør på! Bra du ser poenget!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #52 Skrevet 28. november 2011 Tror du traff spikeren på hodet der, gitt. Her inne bekreftes alle mine fordommer om hva slags kvinner det er som røyker når de er gravide. Ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #53 Skrevet 28. november 2011 Beklager for tapet av ditt ufødte barn, hi Jeg er helt enig med deg. Er man gravid tilpasser man seg det i en periode av livet, enten det er røyk, alkohol eller andre giftstoffer man normalt putter i kroppen. At folk trekker inn eksos og at det er farlig å krysse veien med barnevogn er kun i mangel på gode argumenter for å fortsette å røyke til tross for at man vet det er uheldig. Det finnes nemlig ingen gode argumenter for å ikke slutte med giftpinnen under graviditet. Å unngå eksos og å krysse en vei med barnevogn er vanskelig å unngå hvis du bor i en by da det bor andre mennesker i byen. Å unngå å røyke er et valg man tar personlig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #54 Skrevet 28. november 2011 Beklager for tapet av ditt ufødte barn, hi Jeg er helt enig med deg. Er man gravid tilpasser man seg det i en periode av livet, enten det er røyk, alkohol eller andre giftstoffer man normalt putter i kroppen. At folk trekker inn eksos og at det er farlig å krysse veien med barnevogn er kun i mangel på gode argumenter for å fortsette å røyke til tross for at man vet det er uheldig. Det finnes nemlig ingen gode argumenter for å ikke slutte med giftpinnen under graviditet. Å unngå eksos og å krysse en vei med barnevogn er vanskelig å unngå hvis du bor i en by da det bor andre mennesker i byen. Å unngå å røyke er et valg man tar personlig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #55 Skrevet 28. november 2011 Vi vet alle at røyking er skadelig for fosteret og det er en positiv ting at flere og flere gravide slutter å røyke... MEN når man er gravid og alikevel velger å røyke så er det nok ofte fordi men sliter psykisk og da trenger man ikke andres fordømmelse oppi alt. Selv røykte jeg under svangerskapet med velsignelse fra både lege og jordmor...rett og slett fordi jeg var så langt nede psykisk og de maks 5 røykene jeg tok iløpet av døgnet roet meg ned. Jeg røykte altså mye, mye mer før svangerskapet, og jeg førsøkte å slutte helt, men klarte det ikke. Stress er faktisk værre for fosteret en det de få røykene der er. Nå tenker dere sikkert å dårlige unnskyldninger..bla,bla,bla.. Vi er alle forskjellige og å dømme eller dra alle over en kam er en og blir en uting. Det kan være så mange grunner til at noen velger å gjøre dumme ting og man trenger muligens ikke å høre det om igjen og om igjen på ulike forum. Man får faktisk info om dette hos lege og jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå