Gå til innhold

Noen fra skedsmo/lillestrøm området?


Bolle-i-ovnen

Anbefalte innlegg

Min samboer er også på jobb fra onsdag til torsdag, så jeg må passe denne gangen. sren også!! kos dere masse!

Ok, det var synd!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, slenger meg på her jeg, bor på løvenstad, er 26 og har termin i mai. Onsdager er en fin dag for meg! (jeg vet jeg ikke kan førstkommende, men ellers:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har ei jente på 4 år & venter gutt i mai. Bor i Lillestrøm =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så koselig. jeg så ikke dette før nå, og i dag er det jo torsdag. Jeg har meldt meg på (tror jeg) men må se an formen litt, er som regel helt død etter jobb... Jacob Aall, er det nede ved Big horn?

 

Marlen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig. jeg så ikke dette før nå, og i dag er det jo torsdag. Jeg har meldt meg på (tror jeg) men må se an formen litt, er som regel helt død etter jobb... Jacob Aall, er det nede ved Big horn?

 

Marlen :)

 

 

Ja, det ligger ved siden av B.H. Koselig om du kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTT BIM treff i Lillestrøm nå på torsdag 16.februar kl 18-21, på Jacobs All. Bord er reservert under navnet "BIM treff"

 

Alle er hjertelig velkommen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTT BIM treff i Lillestrøm nå på torsdag 16.februar kl 18-21, på Jacobs All. Bord er reservert under navnet "BIM treff"

 

Alle er hjertelig velkommen!!

 

BIM TREFF AVLYST I DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Noen som vil treffes ?? Jeg er første gangs gravid og venter baby i begynelsen av juli <3 Håper flest mulig vil treffes ;) Det ville vært kjempe koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har facebook så meld deg inn på BIM sin gruppe for oss som kommer fra lillestrøm/skedsmo området =) Den heter BIM Lillestrøm =) Der setter vi opp treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man endrer på innstillingene slik at man ikke får opp varslinger når noen har skrevet noe i forumet? Har forsøkt og endre på det men ser ikke ut til og fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...