Gå til innhold

Noen fra skedsmo/lillestrøm området?


Bolle-i-ovnen

Anbefalte innlegg

Æ e med i uke 5 (neste uke) .Passer best på ettermiddage/kveld på hverdager for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på treff neste uke. Passer best for meg på hverdager også, untatt tirsdag som kommer... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 27. Jeg er fortsatt veldig tidlig i svangerskapet, og har ikke termin før i slutten av august. Jeg syns likevel det hadde vært koselig å treffe andre som også er gravide.

 

Jeg flyttet til Lillestrøm for 4 år siden da jeg fant den store kjærligheten her, og kjenner derfor ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej Jag ska ha liten den 15 mars, har nyss køpt lägenhet i strømmen. Inflytt 1 mars så hoppas vi hinner :)

Skulle va kul att lära känna några i samma område :)

Hoppas på en träff i starten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir også med!!

Er det noen som kan ta ansvar med å finne sted og tid? jeg planlegger en diger 30-årsfest til helgen og har egentlig nok med det... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 18.00, onsdag 1. feb. på "Pikene på hjørne" Lillestrøm høres bra ut. Æ kan legge det i BIM treff-kalenderen, og så melder man på seg der slik at vi får et antall å gå ut i fra for å kunne bestille bord. Det er en liten plass så blir vi mange så må vi kanskje finne en annen plass. Sees på onsdag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har førsøkt lägga till treffen på facebook sidan men allt jag och alla skriver bara førsvinner :(

Får testa igen senare, jag kommer gärna på treffen bara min rygg håller :)

Endret av Lizena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er nok på jobb fra onsdag til torsdag, så mulig jeg ikke får vært med.. :( vet mer på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er nok på jobb fra onsdag til torsdag, så mulig jeg ikke får vært med.. :( vet mer på onsdag...

Det var jo synd, men da sees neste gang om du kan komme i morra!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er også på jobb fra onsdag til torsdag, så jeg må passe denne gangen. sren også!! kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...